Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

mieke
Aruba:-)
Ik vroeg me af of er al iemand van jullie naar aruba is geweest en hoe en waar jullie dit boekten? is het de moeite? Bedankt voor de tips en veel groetjes, Mieke x
Ideeën Reacties: 5 12-2-2012 14:12:31

Steffie
Animatie / Komiek / ... op avondfeest
Hoi Wij zijn nog op zoek naar iets leuk / origineel voor op het avondfeest. Een komiek? Iets van animatie? Iemand een idee? Bedankt!!! Steffie
Ideeën Reacties: 6 11-2-2012 23:28:11

Alessia
Ringenmeisje
Hoi allemaal, hier ben ik weer eens met een vraagje. Vandaag zijn we bij de AVA een leuk cadeautje gaan kopen voor het zusje - 8j - van mijn verloofde. We gaan haar volgend weekend vragen om onze ringenmeisje te zijn. Nu zoek ik een leuk tekstje die...
Ideeën Reacties: 2 11-2-2012 17:22:46

Katrien
Liefde is
Hey  Ik ben op zoek naar de prentjes van liefde is...  Deze blijken niet zo gemakkelijk te vinden te zijn op het internet.  Heeft iemand er misschien en kan je die mij doorsturen?  Dankjex
Ideeën Reacties: 10 10-2-2012 15:14:31

mieke
Honeymoon????
Dag bruidjes en gommetjes, Na wat gezondheidsproblemen bij mijne aanstaande zijn we nu terug in gang geschoten voor onze trouw. Volgende punt op onze to-do lijst is de huwelijksreis. We twijfelen heel erg wat en naar waar we zouden gaan. Onze topbe...
Ideeën Reacties: 18 10-2-2012 12:49:38

Melissa
Beetje vreemde vraag...maar ga het er toch op wagen...
Hey bruidjes... Je hoort 't jammer genoeg meer en meer...er zijn altijd mensen die je heel graag op je huwelijk had gehad, maar die helaas veel te vroeg van ons heen gegaan zijn... Bij ons persoonlijk zijn er 4 mensen waar wij een hele sterke band ...
Ideeën Reacties: 23 10-2-2012 11:37:23

Jill
Super idee gastenboek/doek
Hey lieve bruidjes nu hadden we al veel gastenboeken gezien waar onze vrienden en familieleden vanalle leuke dinges kunnen inschrijven op onze trouw, maar achteraf bezien vliegt die boek toch maar terug de kast in en komt die er nooit meer uit! nu ...
Ideeën Reacties: 12 9-2-2012 19:27:51

rosette
huwelijksthema
Wij zijn allebei grote Elvis fans, wij zouden graag Elvis terugvinden in ons huwelijk maar op een subtiele manier, voorlopig hebben wij nog geen inspiratie, iemand tips?
Ideeën Reacties: 3 9-2-2012 19:05:33

Redactie
Nieuwe categorie voor verslagjes van de huwelijksdag
Op algemeen verzoek werd de categorie 'Verslag Huwelijksdag' gemaakt. Kwestie van jullie een beetje verslaafd te houden aan onze website ;-) www.wijtrouwen.com/nl/forum/default.aspx?subject=Verslag%20Huwelijksdag Groetjes, Pascal
Ideeën Reacties: 12 9-2-2012 17:07:46

Debby
trouw beurs Tielt
hallo iemand ervaring met de trouwbeurs in Tielt?
Ideeën Reacties: 3 9-2-2012 12:31:55

tima
zou het niet ...
zou het niet leuk zijn dat er een aparte rubriek was voor de huwelijks verslagjes? Ik heb soms dat ik me nog een foto of tip herinner van in  een verslag  maar het dan in geen 100 jaar terug vind want de ene zet het bij fotografie (staat da...
Ideeën Reacties: 18 9-2-2012 0:04:45

lien
winstgevend idee !!!
vandaag had ik plots een geweldig idee :-)!! Mijn vriend was om te lachen tegen iemand aan het vertellen dat hij zou trouwen in een hemd zoals JM pfaff met reclame op de kraag. en plots bedacht ik: wat als we nu eens de tafels naar een bedrijf noemen...
Ideeën Reacties: 7 8-2-2012 23:57:56

Jill
Krijgt ze ook een stemmetje van jullie?
Aangezien ik hier en daar al een oproep om te stemmen heb zien staan, zou ik dit ook wel eens willen vragen aan jullie... Het heeft niets te maken met het huwelijk, liefde, valentijn ofzo... Maar toch is een stemmetje welkom. Ellen zou namelijk graa...
Ideeën Reacties: 9 8-2-2012 20:27:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...