Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Joke
drukker Hasselt / Noord-Limburg
Hallo, kan iemand ons een goede drukker aanraden in omgevng Hasselt of Noord-Limburg ? Het moet niet een drukker zijn die uitnodigingen verkoopt, we gaan sowieso voor heel klassieke uitnodigingen. Alvast bedankt !
Uitnodigingen Reacties: 1 8-1-2009 11:28:44

Wendy
Drukkerij omgeving Leuven waar ze uitnodigingen verkopen
Hallo!Ik ben op zoek naar een drukkerij in de omgeving van Leuven waar ze uitnodigingen verkopen. Die van Buromac vind ik wel mooi, ik heb al een email gestuurd met de vraag waar er verkooppunten zijn maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen.Alv...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-1-2009 23:42:16

Ellen
Vistaprint Uitnodigingen
Hoi bruidjes en gommetjes ;)Een week geleden vroeg hier iemand meningen en ervaringen over uitnodigingen laten drukken bij Vistaprint..Wel wij hebben dit gedaan zo'n kleine maand geleden.. Vandaag zijn ze geleverd.. En we zijn heel erg tevreden! Ze z...
Uitnodigingen Reacties: 9 6-1-2009 19:25:38

Joke
Tekstje liever geen bloemen
Dag allemaal, wij zouden op de uitnodiging willen vermelden dat we liever geen bloemen krijgen-waarschijnlijk vertrekken we dan op reis en hebben we er toch niets aan. Ik ben ooit eens een tekstje tegengekomen hoe je dat kan formuleren, maar ik vind ...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-1-2009 14:22:00

Cindy
Nederlandse familie op avondfeest
Hey iedereen,Nu heb ik ook even een vraagje. De helft van onze uitgenodigden zijn Nederlanders. Daar is het - zoals wij het altijd hebben meegemaakt in Nederland: daar om 20u zijn (ge moet dus zorgen dat ge gegeten hebt), ontvangst met koffie, open...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-1-2009 20:32:09

Sarah
papier voor foto
hallo allemaal,mijn vriend en ik hebben zelf iets ontworpen met een foto en dit ontwerp aan een drukker voorgelegd. Nu zegt die drukker dat als we er een foto opzetten we het beter drukken op glanzend papier omdat de resolutie dan beter is, maar ik h...
Uitnodigingen Reacties: 3 2-1-2009 22:00:29

Veronique
ExtraFilm - fotoboek
Hoi iedereenHeeft er iemand ervaring met ExtraFilm, vooral dan voor hun fotoboeken?Groetjes Véronique C.
Uitnodigingen Reacties: 6 28-12-2008 12:12:40

aline
Vistaprint
Hallo,Iemand ervaringen met Vistaprint?Goede service?Thx
Uitnodigingen Reacties: 13 27-12-2008 18:55:28

Dimitri
tekst
wie heeft een origineel tekst om de kadotip (centjes) op de trouwuitnodiging te plaatsen. I.p.v. het envelopjegroetjesNany
Uitnodigingen Reacties: 9 27-12-2008 15:19:18

Danusia
Uitnodiging + kerkboekje
Hallo allemaalWe gaan beginnen met de layout en tekst voor op de uitnodiging en voor het kerkboekje. Kunnen jullie mij enkele voorbeelden van teksten doorsturen (uitnodiging + kerkboekje). Voorbeelden van de layout zijn ook welkom.Jullie mogen dit st...
Uitnodigingen Reacties: 0 26-12-2008 19:30:03

Riet
Drukkerij regio Sint-Truiden
Hoi,Wie weet er goede drukkerijen waar wij terecht kunnen voor onze uitnodigingen? Regio Sint-Truiden.Bedankt!!Riet
Uitnodigingen Reacties: 1 25-12-2008 12:01:47

Lieve
Gelegenheidsadres vermelden ?
Dag allemaal, welk(e) adres(sen)vermelden jullie op de uitnodigingen ? Wij zetten die van beide ouderparen er zeker op (zij betalen ook groot deel), maar twijfelen verder: zetten we ons eigen adres (we wonen nu samen) of het gelegenheidsadres ? Of al...
Uitnodigingen Reacties: 9 23-12-2008 19:39:15

Van Gelder
uitnodigingen gezocht
Hoi allemaalDeze vakantie gaan we volop op zoek naar een geschikt huwelijkskaartje. Omdat we eind mei trouwen, moeten we ook dringend beginnen met de lay out van het kaartje. Al jullie huwelijksuitnodigingen zijn dus welkom, inc. gepaste tekstjes e...
Uitnodigingen Reacties: 6 18-12-2008 14:35:42

daisy
welke naam eerst
hallo iedereen,wie zijn naam schrijf je eerst op de uitnodigingen,ik dacht eerst die van de vrouw, maar ik lees er hier ook een paar met de man eerst.ik dacht 'Daisy en Lieven' of heb ik het verkeerd voor.groetjes Daisy en Lieven25/09/09
Uitnodigingen Reacties: 7 18-12-2008 13:59:08

Sanne
uitnodigingen
Wat was of wordt de tekst op jullie uitnodigingen? graag zou ik al de tekst willen weten als het kan. adressen natuurlijk niet! bedankt
Uitnodigingen Reacties: 4 15-12-2008 16:38:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info