Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sandrine
gezicht vs. puistjes!!
pfff, Puistjes!! wat een ambetante dingetjes die blijven plakken in je gezicht Ik heb er in het algemeen niet veel last van gehad als tiener en nu ook niet,maar als ze er zijn pff echt niet leuk. Het komt en het gaat,soms heb ik er totaal geen last...
Voorbereiding Reacties: 6 17-10-2013 12:50:27

Silvy
Jarig !!
Dit toekomstig bruidje is vandaag JARIG!! En wat maakt deze verjaardag zo speciaal .. Dat ik nu 25 ben geworden en dat de leeftijd word dat we gaan trouwen !! Dus zo happy met een jaartje ouder :D
Voorbereiding Reacties: 9 17-10-2013 7:14:53

Lentl
Ceremoniemeester
bruidjes & gommekes Vandaag waren we naar enkele huwelijken op tv aan het kijken en men aanstaande vond sommige nogal chaotisch.  Resultaat we overwegen nu toch om er eentje te nemen.  Kan iemand een vriendelijke, joviale, budgetv...
Voorbereiding Reacties: 7 17-10-2013 0:55:16

kathleen
Gingko
Hallo, heeft iemand ervaring met de juwelier ginkgo te Brugge in de mariastraat? Hij ontwerpt zelf ringen en hebben daar wel iets mooi zien liggen en was zeer aangenaam verrast van de prijs. Ervaringen zou ik graag horen
Voorbereiding Reacties: 1 16-10-2013 22:04:19

Noogle
Hoeveel 'speciale' nummers moet je hebben?
Hoi Allen, wie kan mij helpen met het volgende; Naast de openingsdans zijn er nog meer momenten waarbij je een speciaal nummer draait op de bruiloft. Aan welke momenten moet ik denken? Wie kan mij helpen?
Voorbereiding Reacties: 6 16-10-2013 16:33:14

Charlyn
Dagplanning
Hallo Als er bruidjes zijn die zich bereid voelen om mij te helpen met mijn dagplanning, jullie zijn gerust welkom! Momenteel staat onze wettelijke trouw om 10.30u en onze ceremonie (die wij houden in de zaal van het avondfeest) om 16.30u. Ertussen v...
Voorbereiding Reacties: 7 16-10-2013 13:07:36

Hannelore
chocoladewikkel
Heeft iemand van jullie soms een manier om een chocoladewikkel zelf te maken? Ik zou eventueel rond toblerone een eigen wikkel willen maken...
Voorbereiding Reacties: 6 15-10-2013 22:04:05

Cindy
Ceremoniebus.
Hallo, wij zoeken nog trouwvervoer. Het liefst zouden we een VIPbus hebben, maar een retrobus zien we ook wel zitten. Er moet een capaciteit zijn van ongeveer 50 personen. Iemand een idee waar ik deze kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 5 15-10-2013 22:00:26

Filip&Lien
Ringenkussentje te koop
Hallo Wij verkopen ons ringenkussentje. Het is nog nooit gebruikt, dus nog in nieuwstaat. We hebben op het laatste moment beslist om het kussentje toch niet te gebruiken. Op deze site vinden jullie meer info over ons ringenkussentje. http://www.kapa...
Voorbereiding Reacties: 0 15-10-2013 21:18:29

Kimberley
Traiteur!!
Beste mensen, Wij trouwen op 30/08/2014 in de Pottemaeckershoeve te Meetkerke en zijn nog op zoek naar een traiteur. Graag hadden wij een BBQ gedaan met Ma Kwizien, maar deze traiteur is jammer genoeg al bezet :-(. Weet er iemand nog goede traiteurs...
Voorbereiding Reacties: 7 15-10-2013 10:50:53

Elke
Tips en weetjes huwelijksdag
Hoi allemaal, Binnen 3 dagen is het zover voor mij, en ik begin de kriebels al heel erg te voelen! Maar hoe dichter de dag komt, hoe dichter ik me wat zaken begin af te vragen over de 'details'. Al wat mensen hebben me handige tips gegeven, maar ik ...
Voorbereiding Reacties: 14 15-10-2013 10:21:32

Ann
rode hartfietslichtjes
Hoi allemaal, ik heb rode hartfietslichtjes besteld, om tijdens de openingsdans aan te steken... (is zo eens iets anders dan vuurwerk e) Het is zo dat mijn toekomstig ventje mij ten huwelijk heeft gevraagd op Times Square op de rode lichtgevende tr...
Voorbereiding Reacties: 1 15-10-2013 7:09:04

Ann
100 dagen...
whoop whoop!!! vandaag exact nog 100 dagen... Ooit aan 456 begonnen... wat gaat de tijd snel... ook al is t niet de eerste keer dat ik trouw, ben precies zenuwachtiger dan de vorige keer, nochthans zijn we reeds zeer goed voorbereid... ...denk ik t...
Voorbereiding Reacties: 1 15-10-2013 6:55:46

Lien
tekst/zin gezocht voor op foto
Als gastenboek werk ik met postkaartjes. Daarop kunnen ze een wens, tekstje schrijven en dan posten in een voorziene bus. Mijn 2 kindjes staan telkens in trouw gerelateerde foto's vooraan op de postkaart. Nu zoek ik een passend tekstje om aan de voor...
Voorbereiding Reacties: 2 14-10-2013 20:19:14

sandrine
vervolg ringen bestellen
Hoi iedereen, ik ben dus net naar de juwelier geweest voor het eventueel bestellen van de ringen. ik vroeg of er inderdaad een voorschot betaald moet worden,en inderdaad. 50/100 euro,naargelang van de prijs van de ringen. momenteel gaat da nog niet,...
Voorbereiding Reacties: 2 14-10-2013 17:44:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...