Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vic
Live muziek afstudeer scriptie
Beste Meneer, Mevrouw, Deze enquête is gemaakt voor een afstudeeronderzoek naar naamsbekendheid vergroten. De enquête wordt hier geplaatst omdat de grootste doelgroep mensen die trouwen is. Als je deze enquête in wilt vullen, dan stel...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 6-4-2016 17:16:51

Silke
Zalenzoektocht
Lieve trouwers, Wij trouwen volgend jaar in april en zijn op zoek naar een trouwzaal. Op dit moment twijfelen we tussen Elzenveld in Antwerpen, Hof Van Reyen in Boechout en Outfort in Hoboken. We zouden daar eten met ongeveer 100 personen, avondfee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 6-4-2016 16:45:44

An
Site voor de genodigden
Hallo, Vermits we zo'n 200-tal genodigden zullen hebben, wil ik hen graag via een site laten antwoorden. De site zou de mogelijkheid moeten geven om aan te duiden of ze enkel naar receptie of enkel naar avondfeest komen, met of zonder kinderen enz.....
Uitnodigingen Reacties: 6 6-4-2016 14:36:47

Sofie
Hebben jullie een thema?
Hey allemaal, Ik was gewoon eens benieuwd of er nog veel bruidjes hier werken met een thema, ik vind het zelf altijd heel tof om te lezen welke creatieve ideetjes iedereen heeft :-) Wij werken zelf ook met een thema (retro film/oud Hollywood). Ik...
Ideeën Reacties: 5 6-4-2016 9:35:54

magali
1ste pasbeurt trouwkleed
Dag bruidjes, Ik vroeg mij af wanneer jullie de eerste pasbeurt hebben/hadden. Wij trouwen namelijk op 11/06/2016 en mijn trouwkleed is nog steeds niet binnen zeggen ze. Ik vind dit toch allemaal wel laat, zeker omdat ik weet dat er veel retouches ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 4-4-2016 10:23:42

Marc
foto wand
Hoi We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes De afmeting is 2m hoogte en in 2 ...
Fotografie Reacties: 0 4-4-2016 8:53:11

ilse
speech
hallo ik had graag geweten of dit nog gedaan worden een speech en wat word daarin vertelt?
Ideeën Reacties: 5 3-4-2016 13:21:48

ilse
thema
hallo wij trouwen op 10/09/2016  we hebben bijna alles al  nu voor ons thema ben ik op zoek naar ideeen. het thema is beach hoe meer ideeen hoe beter
Ideeën Reacties: 2 3-4-2016 13:04:38

hanne
spulletjes te koop na 21 mei 2016
Dag mede bruidjes. Wij trouwen op 20 mei 2016 en geven daarom een tuinfeest. Omdat de tenten toch wel aangekleed moesten worden en ik een echte '' pinterester'' ben heb ik mij verschillende artikelen aangeschaft. Ik plaatst deze artikelen ...
Ideeën Reacties: 10 3-4-2016 12:16:20

Julie
Bruidsmeisjes Kleren zoeken
Hallo allemaal,  Ik ben opzoek naar mooie gala of cocktail jurkjes voor mijn bruidsmeisjes. Het zijn er 5volwassen en 1 bruidskindje. Maar ik zou met hun graag eens wat winkels gaan bezoeken voor enkele jurken te passen...
Kledij - Suite Reacties: 2 2-4-2016 17:37:13

kylie
Thema rozen
Dag lieve bruidjes! Wij hebben het idee om eventueel onze tafels naar rozen te noemen ipv nummering. Of hebben jullie nog betere ideeën omtrent rozen? Alvast bedankt voor jullie mening!
Ideeën Reacties: 5 1-4-2016 21:49:50

sarina
Trouwschoenen Elata Sposa wit gloednieuw
Ik verkoop mijn witte trouwschoenen van het merk 'Elata Sposa' Nooit gedragen! Kleur wit. Maat 37,5. Hakhoogte 7cm.
Kledij - Accessoires Reacties: 0 1-4-2016 21:25:48

sarina
Paraplu just married
Ik verkoop een witte paraplu met 'just married' als opschrift. Door geluk met het weer tijdens mijn huwelijk, is deze nog in originele verpakking dus niet gebruikt.
Kledij - Accessoires Reacties: 3 1-4-2016 21:23:37

sarina
Suitejurk Linea Rafaelli
Ik verkoop een suitekleed van Linea Rafaelli, Kleur zwart afgewerkt met witte kant. Kleed tot aan de knie. Ik weeg 57 kilo en meet 1m61. Is ook een zwart vestje bij.
Kledij - Suite Reacties: 0 1-4-2016 21:21:28

sarina
Ik verkoop mijn korte trouwjurk
Ik verkoop mijn korte trouwjurk. Ivoor kleurig. Juist gedragen bij mijn burgerlijk huwelijk. Ik weeg 57kilo en ben 1m61 groot. Is ook een vestje bij.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-4-2016 21:18:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...