Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Cindy
picknickmand en witte paraplu te koop
Hey bruidjes en gommetjes,Ondertussen zijn wij al 3 weken getrouwd en we kijken nog steeds zeer tevreden terug naar onze dag. Ook onze reis was echt fantastisch.Nu hebben wij onze picknickmand te koop staan en een witte paraplu (ongebruikt).Indien ie...
Andere Reacties: 8 4-7-2009 18:40:38

Hase
Gezocht: originele zaal (eigen insteek mogelijk)
Hallo iedereen,Wij zijn op zoek naar een zaal voor (absolute maximum) 220 personen, met of zonder catering, die betaalbaar is, regio West-Oost-Vlaanderen en waar je zelf ook welkom bent met je eigen ideeën.We gingen al naar heel veel zalen kijke...
Andere Reacties: 4 4-7-2009 18:14:02

Johanna
De Roode Poorte Meetkerke - kostprijs inrichting van de zaal?
HalloIk vroeg mij af of iemand van jullie onlangs in deze zaal getrouwd is en wat jullie bevindingen zijn? Wij zijn reeds een kijkje gaan nemen en zijn heel enthousiast. Alleen vroeg wij ons af hoeveel wij naar budget toe moeten incalculeren voor het...
Andere Reacties: 0 4-7-2009 14:24:30

Sarah
Te koop: schoenen Linea Raffaelli
Mijn trouwdag zit er op en ik verkoop nu mijn trouwschoenen van Linea Raffaelli.Ik heb ze enkel die dag gedragen, heel gemakkelijke schoenen. Gekocht bij Cermo.Maat: 40,5Kleur: IvoryNieuwprijs: 190 euroZe mogen weg voor 100 euroVoor foto's mail naar ...
Andere Reacties: 0 4-7-2009 9:51:44

evi
Vandaag is het onze DAG!!!
Jaja, ik mag het vandaag eindelijk zeggen, Vandaag is het onze toer :-) na 2jaar op deze site te zitten en met meer dan 500dagen staat deze teller eindelijk op NUL. Aan alle bruidjes die ook vandaag huwen, een dikke proficiat en feest goed. Hopelijk ...
Andere Reacties: 3 4-7-2009 5:43:27

Eef
Droevig bruidje ... accident met auto avond voor trouw!
Pff ... ik ben echt teleurgesteld momenteel. Morgen trouw ik en we keken echt uit naar deze dag. Maar nu heeft mn ventje daarstraks bij de laatste voorbereidingen onze wagen stuk gereden! Ik ben er echt het hart van in. Het was mijn wagentje! We hebb...
Andere Reacties: 4 4-7-2009 0:41:59

Dagmar
Blauwe plek
Op 11 juli treed ik in het huwelijksbootje maar zit nu met een blauwe plek op mijn bovenarm en kleed is dus zonder mouwen!Bestaan er daar middelkes voor om dat sneller te laten verdwijnen?
Andere Reacties: 7 4-7-2009 0:20:33

daisy
trikes gezocht limburg omgeving beringen
wij hebben dus onze zinnen gezet op trikes. maar om die te huren is echt heel erg duur en we willen er niet teveel geld aan besteden omdat we zelf alles zelf moeten betalen. daarom vraag ik me af of hier geen mensen van limburg zijn die over een trik...
Andere Reacties: 1 3-7-2009 23:20:18

Katrien
Fotograaf
Hallo, heeft er iemand ervaring met Arfo foto te Borsbeek?En eventueel toffe binnenlocaties regio Wommelgem, Geel, Laakdal?Bedankt!Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 0 3-7-2009 22:59:18

Katrien
Sjaal/Warmte
Hallo,Ik trouw eind februari en zal een kort kleedje dragen met haltertop...nu zal ik toch sommige momenten nood hebben aan iets warmer om over mijn kleed te dragen...met alle respect voor we het wel heeft, maar een "bontje" is echt niets v...
Andere Reacties: 5 3-7-2009 22:57:50

annabel
winkel
zijn er hier soms op de forum dat weten waar er hele goede en groter winkels zijn om naar een kleed te gaan zien???liefst zo omgeving dendermonde-aalst-sint-niklaas...groetjes anna.xxx
Andere Reacties: 6 3-7-2009 17:13:27

Kay
Aankondiging schietitng
Dag bruidjes met nog 50 dagen in het vooruitzicht moet ik dringend aan mijn uitnodigingen beginnen voor de schieting maar ik kna maar geen goed tekstje verzinnen. kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt Kay
Andere Reacties: 1 3-7-2009 16:04:18

Evy
4 juli 2009
Hallo,na anderhalf jaar erover te spreken veel voorbereidingen te doen, is 'de dag' morgen zo ver, zenuwen beginnen te komen...Aan allen die morgen in het huwelijksbootje stappen; ik wens jullie een superleuke dag!!!Ze geven mooi weer uit, dus wat mo...
Andere Reacties: 7 3-7-2009 14:21:06

lotje
zwanger!!!!!!
Vermits niemand mij hier zal herkennen (hoop ik), mag ik het hier uitschreeuwen van geluk!Wij zijn nu ongeveer 5 weken getrouwd waarvan reeds 4 weken zwanger! Nog heel pril, daarom dat het nog geheim moet blijven en het zo'n deugd doet om het hier e...
Andere Reacties: 14 3-7-2009 11:36:43

Lindsey
HELP ... nog 42 dagen...
Hey bruidjes/gommetjes, Voor ons begint het stillaan te korten .. No 42 dagen!De zenuwen stromen in het lijf ...Soms ben ik zo'n beetje aan het flippen. We moeten nog zoveel doen .. Alleja dat denk ik dan! Eigenlijk zijn het maar details.Zoals Ceremo...
Andere Reacties: 3 3-7-2009 10:15:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...