Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 643 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
...
Volgende
Laatste
Karla
Trouwjurk te koop Pronovias
Nieuwe trouwjurk te koop. Pronovias Jenny. http://www.pronovias.es/vestidos-novia/jenny2012.html 1200 euros om te onderhandelen. Size 40/42 met corset. Maat is niet een probleem denk ik =) Ik heb maar twee trouwjurken. Onze bruiloft is volgende maan...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
28-6-2012 8:20:50
Valerie
solden op bruidskledij?
Hey, Ik ga straks op tocht voor bruidskledij en zal er meteen de vraag bij stellen of ze ook kortingen geven op de vorige collectie, aangezien de nieuwe voor de deur staat.. ik hou jullie op de hoogte!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
26-6-2012 7:48:36
Lynn
Naaister regio Brugge gezocht
Dag meisjes, Ik ga bij het begin van de solden kijken voor een trouwkleed en hoop om er eentje tegen verminderde prijs te vinden. Maar voor die koopjes zijn retouches via de winkels meestal niet mogelijk. Kennen jullie een naaister in de omgeving va...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-6-2012 21:11:56
Ine
bruidsjurk Lady Bird te koop
Hallo iedereen, ik verkoop mijn bruidsjurk. Het is een prachtige jurk van Ladybird in het wit met zwarte accenten. Echt een droomkleed. Met ook een lange sleep. In de voile van de sleep is onderaan een scheur. Je ziet daar niets van want dat hangt op...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
25-6-2012 16:26:47
Sara
niet defnitieve lingerie eerste pas
na mijn vorige post over lingerie, een volgende post. Kan het veel kwaad dat je niet de uiteindelijke versie van lingerie aanhebt tijdens de eerste pas? Ik heb een strapless bh die ik waarschijnlijk ga aandoen MAAR ik ben op zoek naar die ene andere ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
25-6-2012 13:23:59
Lynn
Nemen jullie iets mee als jullie voor een kleed gaan kijken?
Hoi! Ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken bij een bruidswinkel (E&R wedding in Beverlo), mijn agenda en die van men mama zijn met ons onregelmatige uren blijkbaar moeilijk verzoenbaar, maar volgende week vrijdag is het dan eindelijk zover ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
22-6-2012 21:54:03
sarah
joehoe!!!
nog 105 dagen en vandaag kleed gepast en gekocht!! ringen zijn bijna klaar, enkel ng graveren!! het begint al echter te worden
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
22-6-2012 18:49:02
freyja
Mijn jurk is thuis! :-) En mijn make-upcollectie breidt zich uit!
Gisteren mocht ik voor mijn 3e pas gaan bij bruidsmode Steven in Torhout. Er moesten nog wat kleine aanpassingen gebeuren, maar die heeft ze onder de middag gedaan terwijl wij gezellig iets gingen eten, en daarna heb ik mijn jurk dus meegkregen! Hij ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
22-6-2012 13:49:48
nancy
LAATSTE UURTJES WEDSTRIJD!!!!! WIE WIL NOG STEMMEN VOOR ONS????
http://www.facebook.com/trouwenmagazine?sk=app_244041225639079&app_data=449841 wie wil nog een stem uitbrengen voor ons?? We staan op de eerste plaats,wedstrijd duurt nog enkele uurtjes!! Gewoon op facebook even de pagina van trouwen lik...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
21-6-2012 16:17:36
Steffie
Oorringen
Hallo Welke oorringen hebben jullie op jullie droomdag? Ik ben zot van oorringen en juist daarom vind ik het zo moeilijk om te kiezen. Groetjes, Steffie
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
19-6-2012 23:45:32
fleur
Wie trouwt er niet in het wit?
Ik vroeg mij af welke bruidjes eigenlijk ook niet in het wit gaan trouwen? Ben eens benieuwd :-)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
44
19-6-2012 10:40:46
tima
1ste pas gisteren
man man zenuwen gisteren . Dan vol verwachting mijn kleed aangedaan so far so good dan voor de spiegel en het was ieuw is dit mijn jurk ? Van voor hangde daar zon recht stuk aan zoals op de foto dat ik lelijk vond . Had ik dan zo miskozen ? zo e...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
19-6-2012 10:08:29
Sarah
Iemand zelf een jurk laten ontwerpen?
Hey bruidjes en gommetjes, Ik heb al mijn familie horen zeggen dat ik een moeilijke madam ben in kledij (kgeef ze geen ongelijk ze ). Dus ze zeiden tegen mij of het niet beter is of ik er een laat ontwerpen naar mijn eisen. Maar dan heb ik de schrik...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
19-6-2012 9:05:04
Karen
Jurk Marylise Valerie 2012 te koop
Hallo, Ik ben 16.06.2012 getrouwd en verkoop mijn jurk: Marylise Valeria, collectie 2012. 1 x gedragen en gekocht bij Elena's Couture in Deinze. Kleed is in droogkuis geweest bij verkoop. Ik ben 1m67cm en heb maatje 36. Prijs overeen te komen...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
18-6-2012 20:50:26
ellen
le chapeau Antwerpen,weten jullie welk merk dit kleedje is?
http://www.lechapeau.be/bruidsmode/NL-bruidsmode-bruidsjurken-trouwjurken-01.htm Weten jullie van welk merk deze jurk is? b008 op de bovenstaande link? Langs de telefoon willen ze dit niet echt zeggen :( Groetjes Ellen
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
18-6-2012 19:38:17
Eerste
Vorige
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Indra Laenens
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info