Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marjan
hoeveel budget voor drank?
Hey,  Wij gaan trouwen in een losse zaal met een traiteur maar nu vroegen we ons af hoeveel we ongeveer moeten tellen qua budget voor de drank. Wie kan ons helpen? Het is voor een 130-150 man.  Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2013 15:10:12

sandrine
de klok tikt <3
Hoi bruidjes en bruidegommiezzz Jaja vandaag zie ik hier op mijn pc scherm nog welgeteld 5 maanden of beter zeggen nog exact 150 keer slapen 13 uur en 52 minuten,en dan gaan we eindelijk als getrouwd koppel het leven tegemoet het begint serieus te...
Voorbereiding Reacties: 4 14-10-2013 10:09:11

Tineke
printen foto op cd.
Hallo iedereen. Ik ben op zoek wel liefst in Oost Vl. Omdat ik zelf van regio Aalst ben. Naar een firma of iemand die fotos op cds kan printen... Groetjes...
Voorbereiding Reacties: 3 14-10-2013 1:08:31

jonina
wit vervoer!
bruidjes, Ik wil wit vervoer! liefst een bus omgeving limburg( Belgie) Wie weet tips of wie kan mijn helpen? liefs
Voorbereiding Reacties: 1 13-10-2013 13:23:53

kimberley
Trouwbeurs Brugge 2013
Hey mede-bruidjes wie is naar de trouwbeurs in Brugge is de moeite om te gaan. Gr mede-bruidje
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2013 19:51:02

tinne
trouwschoenen en ringen
nog 222 dagen op de teller. juist men schoenen besteld,hopelijk zijn ze goed van maat want het waren de laatste en op 30 oktober een afspraak voor onze ringen bij perle d'amour. ben is benieuwd of we dan weer een paar dingen kunnen afvinken. grtjs
Voorbereiding Reacties: 0 12-10-2013 16:54:09

lynn
Trouwbeurs Brugge
Beste bruidjes! Ik wil jullie het goede nieuws melden dat ik vip-ticketten gewonnen hebben voor de trouwbeurs in Brugge. Een bepaalde persoon had op dit forum gezegd dat je liefde moest verklaren op de facebook van Trouwen Brugge en zo een vip ticket...
Voorbereiding Reacties: 3 11-10-2013 19:23:21

sandrine
Ringen
hoi mensejeeuzzz, de titel zegt het duidelijk ,de ringen. we hebben gaan zien bij een juwelier in kortrijk (NYS) en al gaan vragen voor eventuele trouwringen.wat da allemaal kost enzo,we hadden dit in juni gedaan. de vrouw gaf ons een site genaamd au...
Voorbereiding Reacties: 14 11-10-2013 13:51:05

Ann
Trouwringen
Helaba, wij zijn vorige week onze trouwringen gaan bestellen bij Katrien Cambré, ze maakt ze naar jouw eigen keuze en smaak... ben zo benieuwd naar t resultaat... Zijn er onder jullie nog die ringen hebben laten ontwerpen? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 11-10-2013 9:23:41

Lentl
Pinterest
Allen, Ik ben volop de site van Pinterest aan het verkennen, voor de geïnteresseerden: http://www.pinterest.com/jillkluge/boards/ Zijn er nog onder jullie die boards maken? x
Voorbereiding Reacties: 7 10-10-2013 22:20:28

sara
wat is jullie mening?
graag had ik jullie mening gehad over ons eten wat wij willen geven : eerst receptie met 11 hapjes per man ( traiteur zegt dat ze daar al bijna mee gegeten hebben ) aangezien wij het simpel willen houden daarna een hamburgerkraam met belegde brood...
Voorbereiding Reacties: 21 10-10-2013 16:00:39

Annekatrien
pfff
Nog 247 dagen te gaan en nu al nachtmerries! Vannacht droomde ik da gans mijne dag niet goed was, mijn kapsel was verschrikkelijk, de zaal kon onze 1e receptie niet doen en da gebeurde dan in de tuin van mijn ouders en alles liep verkeerd en we kwame...
Voorbereiding Reacties: 7 9-10-2013 18:01:22

tash
4 witte organza stoelstrikken te koop
ons huwelijk is al 18 dagen achter de rug en we hebben hier nog 4 witte organza stoelstrikken te koop.  Ze zijn in perfecte staat, de stoelstrik is ongeveer 19 cm breed en 274 cm lang. Ze zijn ongestrikt, dus je kan er zelf nog alle kanten mee u...
Voorbereiding Reacties: 7 9-10-2013 13:00:18

inneke
Onze feestzaal
Hey, Helemaal verslaafd als ik ben aan deze site, begin ik nu toch ook meer en meer zelf iets neer te pennen. Eerder stopte mijn verslaving bij het lezen van jullie berichtjes, vragen, frustraties, onzekerheden, happy feelings,.... Af en toe gooi...
Voorbereiding Reacties: 3 8-10-2013 15:10:09

Kelly
385 dagen van onze teller op 1 dag!!
Hallo bruidjes en bruidegommetjes, Amai nog even bekomen seg. Wij dachten in 2015 te trouwen omdat we vrij zeker waren dat we nergens nog een feestzaal zouden vinden maar verkeerd gedacht. De feestzaal van onze voorkeur dan nog wel had nog 1 datum ...
Voorbereiding Reacties: 10 7-10-2013 22:56:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...