Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Annelies
jaaaaaaaaa
vandaag ga ik trouwen !!!!!bedankt voor alle steun en tips hier
Andere Reacties: 8 3-7-2009 7:02:21

Sylvie
Naamkaartjes voor avondfeest
Hallo,Ik zit nog met een probleem. Ik ben bezig met de naamkaartjes voor het avondfeest die op een paneel hangen bij de inkom (maître geeft dan aan een binnenkomende gast een naamkaartje met vermelding van de tafelnaam). Ik weet nu niet precies ...
Andere Reacties: 3 3-7-2009 6:49:49

Katrien
Trouw zaterdag
Hallo,Ik trouw overmorgen...Hebben jullie soms tips voor mij over zaken die ik zeker niet mag vergeten mee te nemen?Het komt echt dichterbij! Spannend
Andere Reacties: 7 2-7-2009 23:53:49

annen mark
Verkoop versieringen auto en buiten?
Verkoopt er iemand zijn versieringen van de auto's en eventueel buitenversiering?Wij trouwen op 5/9 en zijn van Oost-Vlaanderen, ook aanbod van West-Vlaanderen kan.grAnn
Andere Reacties: 3 2-7-2009 22:43:46

an.R.
hoeveel genodigden???
Bij een vorige vraag viel het mij op dat er (veel)trouwers zijn die 150 of meer personen hebben op hun trouwfeest...En ik die dacht dat 100 man al veel is.Dit moet dan toch ongelooflijk duur zijn??Groetjes
Andere Reacties: 16 2-7-2009 21:17:39

Ludo
Joepieeeeeeeee 100dagen
Eindelijk is het bij mij ook zover : Nog 100dagen op de teller! Zaliggggggggg!!Hier heb ik zo lang naar uitgekeken...het leek eindeloos te duren, maar nu is het aftellen echt begonnen!!
Andere Reacties: 1 2-7-2009 20:34:39

Sabrina
Axitrans??
Hoi!Ik wil nogmaals beroep doen op jullie hulp...Ik las op het forum al vaak iets over Axitrans.Wanneer begin je daar best mee? Hoeveel weken voorafgaand aan je huwelijksdag best?En is er een groot verschil in prijs tussen de gewone Axitrans en die ...
Andere Reacties: 3 2-7-2009 18:01:02

beynen
Ben gaan shoppen en leuke dingen gevonden
Hallo,Heb vandaag in de solden bij zeeman van die zeepbellen in een potje gekocht, heel leuk voor de kindjes aan 0,29€In de meeste schoenzaken gelden ook serieuse kortingenhair & beauty leuke schuivers gevonden met parelsHet is echt de moei...
Andere Reacties: 0 2-7-2009 17:31:50

Rita
Morgen grote dag!
Hallo iedereen,jaja morgen is het zo ver voor ons. Maar we hebben heel wat pech gehad de voorbije dagen. Mijn aannstaande man heeft zaterdag zijn voet gebroken, ocharme. Hij was in slaap gevallen in de zetel en toen hij wilde opstaan sliep zijn been ...
Andere Reacties: 9 2-7-2009 17:11:49

Ellen
solden
hey meidenhet is zover zaterdag ga ik voor mijn kleed kijken,weten jullie of ze solden doen op trouwkledij?bedankt!
Andere Reacties: 0 2-7-2009 15:19:49

L
goedkope jurk
Hoi,Ik lees wel meer over low-budget bruiloften maar de meeste hebben dan nog een budget tussen de 5OO à 1000 euro voor een jurk. Ik ben op zoek naar een jurk van rond de 200 euro. Natuurlijk verwacht ik dan geen sissi jurk en dat is ook niet no...
Andere Reacties: 10 2-7-2009 12:16:18

Tessa
100 dagen niet gedacht er zo snel te zijn...
Hallo Iedereen,Eingelijk kan kunnen wij het ook zeggen, nog MAAR 100-dagen te gaan... 10.10.2009 gaat onze dag worden...Morgen gaan we dit lekker vieren met een hotelletje, lekker dineetje, stapje in de wereld zetten, ... Alles hebben we zowat al ger...
Andere Reacties: 11 2-7-2009 9:25:10

Andra
Bedankjes avondfeest
Dag bruidjes,ik ben nog op zoek naar pepermuntjes met onze namen op gedrukt, tegen een fatsoenlijke prijs!Op www.peperprints.nl kost 1 kg 21 euro, maar omdat dat in Nederland is komen we bij de Belgische verdeler terecht waar 1 kilo 65 euro kost!!! Z...
Andere Reacties: 5 1-7-2009 20:19:12

Debby
Wie leest er stukjes in het misboekje?
Hey iedereen,Wie leest er eigenlijk een stukje in het misboekje?Is dt enkel de suite of maakt dat niet uit?Groetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 7 1-7-2009 16:06:50

Dorien
Hoeveel tijd tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk?
Hey,Mijn vriend en ik zijn gisteren naar de Deken geweest en hebben ons kerkelijk huwelijk vastgelegd om 11u30 (op een zaterdag). Er kan voor het gemeentehuis gehuwd worden tussen 9u00 en 11u30, om het half uur. Nu vraag ik mij af welk uur we best re...
Andere Reacties: 8 1-7-2009 13:18:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...