Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Bert
Gratis organisatie bij uw bruiloft aangeboden.
Beste, Ik ben Bert, en ik ben een laatste jaarstudent Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te g...
Ideeën Reacties: 3 5-2-2012 19:18:51

Ellen
feestzaal, fotograaf, fotolocaties? OMgeving hulshout
Hey, Wie is er nog in Hulshout getrouwd? Welke zaal hebben jullie gekozen? Welke Fototgraaf? En welke fotolocaties Groetjes De aanstaande bruid.
Ideeën Reacties: 2 5-2-2012 17:32:52

Yana
toilettasje 'bride'
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een toilettasje met 'bruid' (of bride) of 'just-married' op. Ik ben dit tegengekomen op een Nederlandse site maar de verzendkosten waren duurder dan het tasje zelf.. Iemand een idee waar ik dit nog zou kunnen vinden...
Ideeën Reacties: 3 4-2-2012 21:35:49

Serendipity
Tafelschikkeing (eretafel)
Hoi hier zit ik beetje mee vast. Ik heb dus mijn ouders, zijn ouders, mijn getuige, zijn getuige Wie wordt eigelijk waar gezet? Ik wil het eigelijk doen gelijk het moet? Zit ik links van mijn ventje of rechts van mijn ventje? Zit mijn papa naast mi...
Ideeën Reacties: 2 3-2-2012 14:07:20

Serendipity
Intrede gemeentehuis
Hoi! mijn papa wil mij weggeven in het gemeentehuis en ik wil niet liever dan dat hij dat doet. Hoe gaat de suite dan binnen? Wie gaat eerst en met wie? We hebben mijn ouders, zijn ouders, getuige ventje (broer), getuige van mij (vriendin) Er zitt...
Ideeën Reacties: 5 3-2-2012 14:03:15

Eline
Zelf drank voorzien - barpersoneel?
Hallo, Wij hebben een zaal vrij van catering, en zouden voor het avondfeest graag de drank bij de brouwer gaan halen. Een vraagje aan degenen die dit ook doen: wie zetten jullie achter de  bar? Ik zie het niet zitten om mijn vrienden die avond ...
Ideeën Reacties: 18 3-2-2012 12:50:43