Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Bert
Gratis organisatie bij uw bruiloft aangeboden.
Beste, Ik ben Bert, en ik ben een laatste jaarstudent Bachelor Hotelmanagement aan de Erasmushogeschool te Brussel. Horeca is al geruime tijd mijn grote passie. Bovendien vind ik het bijzonder belangrijk in deze sector continue bij te scholen en te g...
Ideeën Reacties: 3 5-2-2012 19:18:51

Ellen
feestzaal, fotograaf, fotolocaties? OMgeving hulshout
Hey, Wie is er nog in Hulshout getrouwd? Welke zaal hebben jullie gekozen? Welke Fototgraaf? En welke fotolocaties Groetjes De aanstaande bruid.
Ideeën Reacties: 2 5-2-2012 17:32:52

Yana
toilettasje 'bride'
Hey iedereen, ik ben op zoek naar een toilettasje met 'bruid' (of bride) of 'just-married' op. Ik ben dit tegengekomen op een Nederlandse site maar de verzendkosten waren duurder dan het tasje zelf.. Iemand een idee waar ik dit nog zou kunnen vinden...
Ideeën Reacties: 3 4-2-2012 21:35:49

Serendipity
Tafelschikkeing (eretafel)
Hoi hier zit ik beetje mee vast. Ik heb dus mijn ouders, zijn ouders, mijn getuige, zijn getuige Wie wordt eigelijk waar gezet? Ik wil het eigelijk doen gelijk het moet? Zit ik links van mijn ventje of rechts van mijn ventje? Zit mijn papa naast mi...
Ideeën Reacties: 2 3-2-2012 14:07:20

Serendipity
Intrede gemeentehuis
Hoi! mijn papa wil mij weggeven in het gemeentehuis en ik wil niet liever dan dat hij dat doet. Hoe gaat de suite dan binnen? Wie gaat eerst en met wie? We hebben mijn ouders, zijn ouders, getuige ventje (broer), getuige van mij (vriendin) Er zitt...
Ideeën Reacties: 5 3-2-2012 14:03:15

Eline
Zelf drank voorzien - barpersoneel?
Hallo, Wij hebben een zaal vrij van catering, en zouden voor het avondfeest graag de drank bij de brouwer gaan halen. Een vraagje aan degenen die dit ook doen: wie zetten jullie achter de  bar? Ik zie het niet zitten om mijn vrienden die avond ...
Ideeën Reacties: 18 3-2-2012 12:50:43

Sarah
Kado mama en papa
Hallo allemaal! Ik weet dat er over dit onderwerp al heel wat geschreven is, maar toch nog eens een vraagje... . Wat geven jullie op het feest aan jullie ouders? Ik wil graag iets anders gegeven dan een foto of een waardebon voor een foto. Heb echt ...
Ideeën Reacties: 10 2-2-2012 19:41:31

Melissa
Vraagje ivm bedankjes..
Hey bruidjes! Onze fotograaf zorgt op ons avondfeest nog voor een kaartje (bedankje met foto) voor onze gasten. Moeten we nu nog een extra bedankje meegeven of is dit voldoende... Wat denken jullie?
Ideeën Reacties: 8 2-2-2012 11:38:39

petra
a river flows in you
hallo, ik had graag bij het binnenkomen in de kerk a river flows in you gebruikt, maar ik vind de twilight versie ook wel mooi, wat kiezen de meesten? de yiruma versie? of niet? aangezien ik hier al gelezen heb dat velen dit liedje gebruiken.. (ik b...
Ideeën Reacties: 11 1-2-2012 21:24:41

tatjana
verrassing voor verloofde
Graag had ik op de ochtend van de trouw een verrassing laten leveren voor mijn toekomstige maar weet echt niet wat. Iemand suggesties?
Ideeën Reacties: 4 1-2-2012 17:17:16

tamara
twijfel
ik heb voor mijn kindjes kledij uit de communiecollectie gaan halen voor de jongens is het een wit hemd met een lichtblauwe das, ook mijn dochter heeft die kleuren in haar kleedje zou graag in mijn bruidsboeket en boeketje van mijn dochter die blauw...
Ideeën Reacties: 11 1-2-2012 15:23:39

Nathalie
Menukaart...
Hey Dames & Heren... Gaan jullie menukaarten gebruiken? Wij gaan dat zo wi zo doen omdat we werken met verschillende landenstandjes... Zo hebben de mensen al een idee waaruit ze kunnen kiezen of wat ze allemaal kunnen krijgen... Maar nu vraag ...
Ideeën Reacties: 3 1-2-2012 0:05:39

KATIA
Tips verrassing
Hey Ik zou graag op ons trouwfeest mijn ventje met iets willen verrassen.  Enkel weet ik niet goed met wat :(. Had al gedacht om een liedje voor hem te zingen tijdens het feest, maar ten eerste ik zou niet graag willen dat het volk zou vertrekk...
Ideeën Reacties: 12 31-1-2012 18:19:18

KATIA
Tips verrassing
Hey Ik zou graag op ons trouwfeest mijn ventje met iets willen verrassen.  Enkel weet ik niet goed met wat :(. Had al gedacht om een liedje voor hem te zingen tijdens het feest, maar ten eerste ik zou niet graag willen dat het volk zou vertrekk...
Ideeën Reacties: 1 31-1-2012 18:19:17

sara
glas of bord meegeven als bedankje
We hebben onze locatie nog niet gekozen. in de running zijn nog zowel locaties waar alles inbegrepen is tot locaties waar we alles zelf moeten doen. Nu had ik plots een wild idee. Stel we hebben een locatie waar we bijvoorbeeld de champagneglazen zel...
Ideeën Reacties: 5 31-1-2012 13:03:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...