Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 692 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
...
Volgende
Laatste
Eve
Ervaring couture Ann (aalst)?
Dag Bruidjes, Heeft iemand van jullie ervaring met couture Ann (aalst)? Zowel qua bediening als de prijs enzo? Mag je daar veel kleedjes passen? Ik wil in juli op zoektocht gaan naar mijn droomjurk en ik overweeg om als eerst bij haar te gaan kijken...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
18-6-2012 17:09:11
Caroline
P en C - Antwerpen Peek en cloppenburg
Hallo, Heeft er iemand onlangs in Antwerpen bij P&C gaan winkelen? Is daar ook een cocktailafdeling? En hangen er witte korte jurkjes? Ik zou donderdag naar Antwerpen willen gaan opzoek naar een witte korte avondjurk. Weet iemand nog leuke wi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
18-6-2012 11:55:54
Karla
Trouwjurk Pronovias Te koop
Mooie nieuwe trouwjurk Collectie Pronovias 2012.http://www.pronovias.co.uk/wedding-dress/jenny2012.htmlprijs (te onderhandelen)Geïnteresseerd??? Contacteer me voor meer informatie =)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
18-6-2012 11:53:54
Rebecca
Whiiiii - mijn kleedje gevonden!
Hallo allemaal. Na mijn eerste kleedjesjacht die helemaal niet fijn was (zie een eerder berichtje) had ik gisteren (dankzij jullie steun) mijn moed bijeen geraapt en met zus, mama, schoonmama en dochter een 2de kleedjesjacht gestart. Eerste hal...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
21
17-6-2012 20:41:07
Fien
super tevreden !
heb hier nog niet vele gepost op dit forum (lees vooral graag mee :)) maar toch eventjes mijn vreugde delen ! ben deze namiddag de eerste winkel binnengestapt (bruidshuis ellen te oostburg) voor het passen van bruidsjurken en na 6 kleedjes al de perf...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
16-6-2012 22:20:17
virginia
WAUW, wat een kleed.
Hey! Ik ben dus deze morgen op kleedjesjacht gegaan... De eerste afspraak was wel leuk, heb veel kleedjes gezien maar wou precies nog wel wat wachten. Dat was geen probleem. Dit was immers nog maar de eerste winkel dat ik bezocht. Aangezien ik gister...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
16-6-2012 15:34:13
Elien
Kleedje bestellen
Volgende week ga ik samen met mijn mama op zoek naar dé perfecte trouwjurk. Aangezien de huwelijksdatum al zeer dichtbij komt vroeg ik of dat een probleem was (ze verzekerden mij dat ik nog tijd genoeg had).. Iemand heeeel lang moeten wachten op...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
15-6-2012 13:45:46
Femke
Morgen eerste pas....
Hallo! Morgen mijn eerste pas bij Couture Elena in Deinze. Ik kijk er echt naar uit! De eerste keer mijn eigen kleed aandoen. Whiii Groetjes.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
15-6-2012 12:57:18
virginia
Zo zenuwachtig!
Ik ben zoooo zenuwachtig, ga morgen voor mijn kleedje naar Roeselare, La Sposa. Heb nog totaal geen idee wat voor een kleed ik zou nemen, weet nog niet goed wat bij me past. Iemand ervaring met la Sposa?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
15-6-2012 12:55:40
Sara
pijnlijke billen
ik vroeg mij af wat dragen jullie onder je trouwkleed om pijnlijke billen ( van het schuren) te voorkomen? Ik heb daar zelf heel snel last van en draag bijna altijd corrigerend ondergoed onder een kleedje, maar da is toch niet zo praktisch om mee naa...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
15-6-2012 9:21:35
Karolien
Hoe naar het toilet met trouwkleed?
Zoals de titel het al zegt, vraag ik me af wat de beste manier is om naar de wc te gaan... Ik heb al gehoord dat je er andersom moet opzitten of je kleed helemaal uitdoen... Want er andersom opzitten is wel goed als je pipi moet doen, maar wat als je...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
15-6-2012 9:17:25
Kelly
Supermooi kleed Linea Raffaelli te koop
Hallo, ik ben ondertussen 2 maanden getrouwd en vind het zo jammer dat mijn prachtige jurk in mijn kast hangt te hangen. Misschien kan ik jou er wel blij mee maken. Het is een model van dit seizoen van Linea Raffaelli. Een strapless model dat kort i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
13-6-2012 18:24:04
elsy
met nog 16 dagen op de teller
hallo co bruiden!! maandag dus mijn kleed geweest gaan passen en moet zeggen zondag was ik er niet meer zeker van van mijn kleed, maar een keer ik het terug aanhad waren alle twijfels weg!! nu gewoon nog de zijnaden definitief dicht stikken!! en ik m...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
13-6-2012 17:30:41
Femke
Droogkuis trouwkleed
Hoi, Onze dag is nu 10 dagen voorbij en na wat nadenken heb ik besloten om mijn trouwkleed op een paspop te zetten. Nu is mijn kleed wel een beetje vuil (cola op gemorst). Hebben jullie een idee wat droogkuis zou kosten? En kennen jullie er in de o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
12-6-2012 20:28:55
Lies
Morgen 1e pas...
En nu al zenuwachtig :) iemand tips, wat moet je uittesten, waar moet je op letten? Kijk er zo naar uit!!!
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
11-6-2012 21:39:33
Eerste
Vorige
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Inge Grossen
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info