Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 698 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Uitnodigingen
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
...
Volgende
Laatste
Sylvie
Uur en plaats van kerk EN wet op uitnoding indien op dezelfde dag?
Wij trouwen op dezelfde dag voor de kerk en de wet. We waren eerst van plan om enkel het uur en de plaats voor het kerkelijk huwelijk op de uitnodiging te vermelden maar ik begin nu te twijfelen of ook het burgerlijk huwelijk hier moet op vermeld sta...
Uitnodigingen
Reacties:
4
24-11-2008 19:17:40
leen
wat moet er zeker op de uitnodigingen staan?
Hey!Ik ben onze uitnodigingen zelf aan het maken en ik moet zeggen dat dit goed begint te lukken. Het concept is bepaald en de lay out staat bijna volledig op punt, maar nu komen de teksten!?Ik heb niet echt een probleem met het opstellen ervan, maar...
Uitnodigingen
Reacties:
1
16-11-2008 20:59:53
vanessa
Carta Rosa
hoi iedereen,wie heeft ervaring met carta rosa?overweeg om onze uitnodigingen bij hen te laten maken, maar had graag eens geweten of er onder jullie zijn die reeds met hen werkten ...groetjes,vanessawww.everyoneweb.com/23mei2009
Uitnodigingen
Reacties:
1
16-11-2008 18:10:58
Veronique
Kapster aan huis
HoiHeeft er iemand ervaring met de kapster aan huis Kelly Lenhardt? Ik heb al een mailtje gestuurd en de respons viel al heel goed mee. Maar ik zou nu graag iets meer weten over de praktijk :-)GroetjesVéronique
Uitnodigingen
Reacties:
3
13-11-2008 19:19:21
jessy
vistaprint.be
Iemand ervaring met Vistaprint.be?Daar blijken ze erg goedkoop te zijn..Groetjes
Uitnodigingen
Reacties:
4
12-11-2008 23:59:25
katelijne
@miranda
Hallo!ik las een paar topics geleden dat jij je uitnodigingen zelf afgeprint hebt op papier van Ava. Ook wij zouden onze uitnodigingen zelf willen maken. Zou je je uitnodiging ook eens naar mij kunnen doormailen alsjeblieft?Dankjewel!
Uitnodigingen
Reacties:
3
12-11-2008 15:22:19
Dorien
Originele uitnodigingen
Hallo allemaal , Ik ben aan het rondkijken op internet naar leuke en originele uitnodigingen.Maar we vinden niet echt ons ding.Graag hadden we echt iets origineels gegeven als uitnodiging , maar wat?Kan iemand ons helpen?Alvast bedankt , Dorien
Uitnodigingen
Reacties:
8
12-11-2008 12:18:46
Bart
Hoe laten weten dat ze moeten verwittigen?
Hallo allemaal.Ik heb een probleempje.Op de uitnodigingen zouden we graag zetten dat onze gasten moeten verwittigen als ze komen maar ook als ze NIET komen, zodat we niet iedereen moeten opbellen die niets hebben laten weten.Het begin hebben we al:Gr...
Uitnodigingen
Reacties:
8
12-11-2008 3:33:21
Kim
stiekem trouwen
Binnenkort trouwen mijn vriend en ik, we trouwen stiekem in het buitenland. We maken nu zelf ons kaartje (kerst en huwelijkskaart ineen), maar zijn een beetje inspiratieloos. Weet iemand een leuk tekstje om op de kaart te zetten (onze trouwfoto zal e...
Uitnodigingen
Reacties:
4
11-11-2008 15:20:30
Liesbet
weinig respons op uitnodigingen
Hey hey,Wij trouwen op 20 december en hebben eind verleden week onze uitnodigingen verstuurd. We hebben lang gewerkt aan onze uitnodigingen en waren dan ook heel benieuwd naar de reacties. Probleem is: de reacties blijven eerlijk gezegd een beetje ui...
Uitnodigingen
Reacties:
10
9-11-2008 16:55:39
Karen
achtergrond misboekje
hallo iedereen,Ik ben bezig met mijn misboekje in elkaar te steken.Op de achtergrond had ik graag een mooie prent gezet. (onder de tekst)Op sommige kaartjes gebruiken ze een soort van tak precies met blaadjes of bloemen, maar dan zo mooi gekronkeld.....
Uitnodigingen
Reacties:
1
7-11-2008 21:37:28
Caroline
uitnodigingen ava
Hallo, Wie heeft er nog zijn uitnodigingen gekozen bij Ava? Hoe gaat dit juist in zijn werk? Moet je daar ter plekke kiezen of mag je de boeken mee naar huis nemen? bedankt!
Uitnodigingen
Reacties:
6
6-11-2008 21:28:36
Van Gelder
Save-the-date kaartjes maken
Hey allemaalIk ga save the date kaartjes maken om bij de kerstkaartjes te steken. Hoe begin je daaraan? Iemand leuke ideetjes? Het mag wel niet téveel tijd in beslag nemen, ben niet zo creatief. Misschien nog een leuk tekstje voor erop?Groetj...
Uitnodigingen
Reacties:
3
6-11-2008 11:31:26
Van Gelder
save the day op kerstkaart?
Hallo allemaalWij gaan volgend jaar trouwen op 30 mei 2009. Voor degene die het nog niet zouden weten, zou ik dit willen melden op het kerstkaartje zodat iedereen deze dag vrij kan houden. Kan dit of vinden jullie dit overbodig? Zoniet, weten jull...
Uitnodigingen
Reacties:
5
5-11-2008 23:04:26
Tamara
drukker gezocht
Hello!Ben zeer dringend op zoek naar een drukker met een uitgebreide collectie uitnodigingen in de regio Genk-Hasselt-Lanaken of in de regio Brussel.Ben al naar een aantal drukkers geweest maar steeds voor gesloten deuren of drukkerijen zonder gelege...
Uitnodigingen
Reacties:
2
5-11-2008 10:41:05
Eerste
Vorige
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Joshua D'hondt Photography
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in
Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
Grafische Vormgeving bvba
Toffe kaarten, die hartjes raken
in
Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer...
Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in
Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden
Meer info
Huyze Miekado
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in
torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten!
Meer info