Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tina
Ceremonie
Hallo, Wij waren van plan om onze ceremonie met huis van de mens te doen, maar ze blijven onze afspraak maar afzeggen. Welke organisaties bestaan er nog om een huwelijksceremonie te organiseren?
Ceremonie Reacties: 4 29-3-2016 10:02:22

Vicky
slotwoord door bruidspaar
Hallo Ondertussen maar 45 dagen meer op de teller en nog zoveel te doen.. Wij doen onze ceremonie met de goede herder. Alle teksten liggen vast, behalve.. ons slotwoord. Heb al verschillende misboekjes enzo gelezen, maar voorlopig niets passend gevo...
Ceremonie Reacties: 0 29-3-2016 9:50:06

Eveline
Budget decoratie
Hallo bruidjes, Sinds half februari ben ik verloofd en 20 augustus is de grote dag. De belangrijke zaken zijn allemaal geregeld. Nu was ik vandaag bezig met de decoratie te budgetteren. Als ik alles optel kom ik aan zo'n 600€. Hier schrik ik zelf ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2016 20:35:06

Britt
accesoires
Hoi hoi, weet er iemand waar ik toffe accessoires kan vinden (zoals schoenen, bolero, haarjuweel) op één locatie? Liefst omgeving Antwerpen, Vlaams BrabantAlvast bedankt, Britt 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-3-2016 19:43:33

stefanie
ceremoniewagen
hallo ,weten jullie toevallig waar ik ergens in limburg ceremonie wagens kan huren? en liefst niet te duur?of een ander alternatief mag natuurlijk ook  
Ceremonie Reacties: 3 28-3-2016 17:55:18

M.
Trouwjurken Outlets - Waasland
Hallo allemaal! Ik trouw volgend jaar en ik ben op zoek naar een betaalbare trouwjurk. Bij voorkeur zou ik een jurk willen uit de vorige collecties van kwalitatieve merken.  Ik heb dit forum al grondig doorgezocht en ik heb volgende outlets ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-3-2016 14:33:39

Hanne
(ongebruikte) trouwschoenen, rode loper en tafeldecoratie te koop!
Hallo allemaal,Onze dag zit er ondertussen op en ik wilde even horen of ik iemand kan helpen met een aantal spulletjes die we speciaal voor ons huwelijk hadden aangekocht:1) Trouwschoenen van het merk Luca Renzi (gekocht in mei 2015), maat 40,5...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-3-2016 17:00:32

Marc
foto wand
Hoi We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes De afmeting is 2m hoogte en in 2 ...
Fotografie Reacties: 0 26-3-2016 22:29:22

zezfez
Zanger(es) gezocht omgeving mechelen
Hallo allemaal, Wij trouwen 2 juli in putte ( bij Mechelen). Wij zijn nog op zoek naar een zanger(es) voor tijdens de ceremonie in de kerk. Heeft iemand tips? Bedankt! Annemie
Muziek - Live Reacties: 11 26-3-2016 16:52:26

Anon
Trouwjurk maat 36-38 gezocht
Verkoopt iemand haar trouwjurk? Ik ben op zoek naar een mooie jurk zonder bustier.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 25-3-2016 21:48:59

Melissa
uitnodiging :)
Hallo Ik ben kleuterjuf en ook turnjuf bij de turnclub. Graag zou ik mijn kindjes uitnodigen in het stadhuis. Iemand een mooi tekstje om op de uitnodiging te plaatsen? Alvast bedankt! Melissa
Uitnodigingen Reacties: 0 25-3-2016 18:47:46

vanessa
lingerie
hallo iedereen, iemand tips voor een goede lingeriewinkel in het Gentse waar ik mijn bruidslingerie kan kopen? groetjes Vanessa
Kledij - Accessoires Reacties: 3 25-3-2016 14:43:02

Bart
Trouwlocatie Oost-Vlaanderen
Hallo! Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie in Regio Gent (bij uitbreiding Oost-Vlaanderen). Liefst geen feestzaal, aangezien we ons eigen ding willen doen (eigen catering, eigen opstelling, ...). Locatie moet ook over een mooie binnenkoer/tuin te ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 25-3-2016 14:42:49

Bart
Trouwlocatie Oost-Vlaanderen
Hallo! Wij zijn op zoek naar een trouwlocatie in Regio Gent (bij uitbreiding Oost-Vlaanderen). Liefst geen feestzaal, aangezien we ons eigen ding willen doen (eigen catering, eigen opstelling, ...). Locatie moet ook over een mooie binnenkoer/tuin te...
Locatie Reacties: 0 25-3-2016 14:41:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...