Nu Online
Momenteel zijn er 683 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Véronique
Montreal
Ik heb ook ons feest bij domein Montreal in Mechelen geboekt en een paar weken geleden was het even paniek omdat wij van de vorige eigenaars te horen kregen dat de zaak sneller dan verwacht verkocht was en dat we gecontacteerd gingen worden door de n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-1-2012 17:01:21

Sheena
Outfort
Hallo iedereen! Zijn er koppels die recent in contact zijn geweest met het Outfort te Hoboken? Hoe was de samenwerking? Hebben jullie misschien foto's van de inrichting en catering? Groetjeuuus! En al heel hard bedankt! ;-)
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 23-1-2012 13:14:00

Karen
Zaal omgeving Gent
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen op 14 juli. We waren van plan ons feest te geven in een tent in de tuin van mijn ouders. Nu komt dit eigenlijk boven het budget uit dat we er wilden aan uitgeven, en zouden we misschien toch op zoek gaan naar een zaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 22-1-2012 22:23:30

Barbara
Ervaringen met feestzaal brouwerij Liefmans in Oudenaarde?
Dag iedereen! Wij zijn op zoek naar een feestzaal in regio Vlaamse Ardennen. We bezochten Brouwerij Liefmans en op het eerste zicht leek me dit een heel mooie locatie. Anderzijds vraag ik me af of het kostenplaatje niet wat hoger ligt dan bij een'ge...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-1-2012 16:57:00

Vicky
Daemshof of Aldhem
   Lieve bruidjes, Wie van jullie heeft er ervaring met 1 van deze twee, of beide feestzalen? Wij twijfelen tussen beiden.  En zien aan allebei voor- en nadelen. Maar hebben bij nog geen van beiden het eten geproefd. Alle ervarin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 22-1-2012 13:40:59

Britt
Kleine tip voor trouwers in de Grote Stove in Zuienkerke!!!
Hallo iedereen  Wij zijn ondertussen een half jaartje getrouwd en dit was in de Grote Stove in Zuienkerke. Nu gaat dit jaar een bevriend koppel van ons trouwen en ze hebben beslist om ook in de Grote Stove te feesten.Nu ons verhaal : We zij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 22-1-2012 10:37:11

evert
zelf in te vullen feestzaal regio straal 30 km rond gent
hallo iedereen, Voor onze trouw in 2013 zijn m'n schatje in ik op zoek naar een mooie locatie in een straal van 30 km rond Gent. We gaan voor een uitgebreid walking dinner stijl voor meer dan 250 mensen in lounge stijl. Graag hadden we hiervoor een l...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 21-1-2012 19:14:22

Evelyn
Salons Ter Leepe (Zedelgem)
Hallo iedereen, ook wij zijn stilletjes aan in gang geschoten. Graag had ik van jullie geweten of jullie enige ervaring hebben met Salons Ter Leepe te Zedelgem (positief en negatief). Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 21-1-2012 18:26:00

Femke
Zalen :( iemand suggesties ?
Hoi dames  vandaag ben ik met mijn toekomstige :D naar zalen gaan kijken. Mimosa in Eeklo en de orchidee in Lokeren ik was een beetje teleurgesteld bij beiden stond op de site dat ze een tuin hadden en bij mimosa is dat een tuin die voor de fees...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 20-1-2012 21:41:49

Thalia
Gezocht: Feestzaal (evnetueel met hotel) regio antwerpen die bbq aanbieden
Hey bruidjes, Wij zoeken een een feestzaal regio Antwerpen waar je kan een bbq kan geven of die zelf een bbq-formule aanbieden. Aantal gasten om te eten zou ongeveer 80 personen zijn en in totaal het avondfeest rond de 150.Het zou leuk zijn dat er e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-1-2012 14:46:55

stephanie
hezehoef
heeft iemand prijzen van de hezehoef? we zouden graag een mooie zaal hebben, maar redelijk van prijs? bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-1-2012 21:33:19

stephanie
vlasschaard
we zouden deze zaal willen huren en het dessertenbuffet bij hun nemen. als hoofdgerecht willen we misschien een bbq doen door familie, is dit daar mogelijk en moet je dan betalen voor bestek en borden? wij hebben ook al eens bekeken om 2keer vlees en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-1-2012 21:28:24

tine
salons driekoningen Beauvoorde
Hallo, iemand ervaringen met Salons Driekoningen te Beauvoorde? Wij vinden het een zeer mooie zaal maar kennen niemand die daar al getrouwd is of naar een trouw geweest is... Ik zou graag in contact komen met mensen die daar gehuwd zijn... Alvast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-1-2012 20:49:30

georgie
Feestzaal omgeving Lier
Dag Allemaal, Ik ben hier nieuw op dit Forum. Onze huwelijksdatum ligt nog ver af  maar uit de berichten hier gepost denk ik dat het tijd wordt om stilletjes aan met de voorbereidingen te beginnen. Woonachtig in Lier zoek ik naar een uitstekend...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 19-1-2012 15:33:53

nele
Feestzaal
Hallo, Heeft iemand al een feest gehad in - Hof ter Velden in Baasrode (Dendermonde) - 't Oud Gemeentehuis in Wichelen -Het Notelaarshof in Opwijk. Zoja wat waren jullie bevindingen daar, graag ook negatief (indien van toepassing natuurlijk) Nele
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-1-2012 11:47:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info