Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Tine
Drukker
Hallo,Kent er iemand misschien een goede drukker met redelijke prijzen in de omgeving Kortrijk - Waregem?Ik heb zelf een ontwerp gemaakt voor onze uitnodigingen, maar nu moet ik dus nog een drukker vinden die dat kan verwezenlijken voor een schappeli...
Uitnodigingen Reacties: 2 4-11-2008 14:05:55

Gwendolyn
Uitnodigingen
Hoi iedereen!!Vanaf wanneer kan je je uitnodigingen rond sturen naar iedereen?Zijn er ook mensen die mij hun uitnodigingen willen doorsturen? Ik wil ze namelijk zelf wat ontwerpen, maar zou graag wat voorbeelden hebben!Alvast bedankt,Gwendolyn
Uitnodigingen Reacties: 3 1-11-2008 18:50:46

vanessa
uitnodigingen
hej bruidjes, onze voorbereidingen hebben even op pauze gestaan, maar nu gaan we er volop mee verder...een belangrijk iets is onze uitnodiging, ik heb zelf al iets in elkaar gestoken met een foto, op speciaal formaat, en vroeg me af wie onder jullie ...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-10-2008 13:51:46

Leen
cadeautip op uitnodiging
in plaats van de klassieke huwelijkslijst hebben wij gekozen voor een huwelijksreislijst.De mensen surfen naar een site, geven gebruikersnaam en paswoord en in kunnen dan onze reis sponsoren.Nu zoeken we nog een originele manier om dit op onze uitnod...
Uitnodigingen Reacties: 4 27-10-2008 14:44:38

Nathalie
Dresscode
Dag bruidjes,ik wil absoluut een dresscode op ons feest; mensen moeten daarom niet persé in het lang zijn (mag wel) maar ik wil gala en glamour !! Enige ideetjes hoe we dit op een leuke manier op de uitnodigingen kunnen zetten?Bedankt, groetjes,...
Uitnodigingen Reacties: 6 27-10-2008 12:18:25

Lieve
Iemand ervaring met drukcenter Janssens in Brugge: met gratis bedankingskaartjes?
Helaba,Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met de bedankingskaartjes van drukcenter Janssens in Brugge. Zij hadden eens stand op de 'trouwen 09-beurs' in Brugge. Bij het foldertje dat ze uitdeelden zat een bon dat recht geeft op gratis bedan...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-10-2008 18:12:57

Nele
uitnodigingen Carta Rosa
Hoi,Heeft iemand van jullie ervaring met Carta Rosa? Zij hebben mooie voorbeelden van uitnodigingen op hun site, maar ik weet niet goed of ik via internet wil bestellen.Zijn zij betrouwbaar en goed in hun werk?Groetjes,Nele 6/6/9
Uitnodigingen Reacties: 2 20-10-2008 19:40:14

Elien
Tekstje
Hey Bruidjes,Wij trouwen 7 februari en zijn zelf onze uitnodiging aan het ontwerpen. Nu ben ik op zoek naar een origineel tekstje voor de cadeautip, het is dus zo dat we al een jaar samenwonen en dus eigenlijk alles al hebben dus dat ze eigenlijk mog...
Uitnodigingen Reacties: 3 20-10-2008 16:33:00

Kay
Wanneer de uitnodigingen bestellen?
dag dames, Wij trouwen op 22 augustus 2009, nu was de vraag wanneer ik het best de uitnodigingen gaan bestellen? Ik was daarstraks naar een winkel geweest en zij zei van de uitnodiging al in april te versturen. is dit niet wat vroeg?Wat denken/weten ...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-10-2008 15:23:50

Kay
Wannneer de uitnodigingen bestellen?
Uitnodigingen Reacties: 0 20-10-2008 15:20:54

Evelien
GOEDKOPE UITNODIGINGEN wie heeft tips?
Hallo,wie heeft er tips om goedkope uitnodigingen te maken?Ik wil ze graag zelf maken, en zelf afdrukken...wie heeft een goed idee? Ik vind ze namelijk veel te duur als je ze laat maken.Groetjes Evelien
Uitnodigingen Reacties: 11 14-10-2008 15:08:13

Marieke
/// Krantenartikel als uitnodiging ///
Hey bruidjes in spé,Wij zouden onze uitnodiging - save the date kaartjes willen maken in de stijl van een "krant" of een "krantenartikel". Vb. met tekstjes, kruiswoordraadsel, cartoons, ... Heeft er iemand hier al ervaring m...
Uitnodigingen Reacties: 2 8-10-2008 21:04:24

Carolina
prijs uitnodigingen
Hallo,misschien onnozele vraag maar wat kost een gewone uitnodiging zoal? (van buromac ofzo) En het drukken? Zijn de enveloppen appart te betalen? En postzegels? Op een vierkantig kaartje moeten 2 postzegels of niet? Ik heb prijzen gekregen van fles...
Uitnodigingen Reacties: 4 8-10-2008 19:13:18

saskia
uitnodigingen
Hallo ben bezig met het zoeken van mooie voorbeelden van uitnodigningen. Niet gemakkelijk! Als iemand me nog wat ideetjes of tips kan bezorgen voor tekst en lay-out graag!!!!Alvast heel hard bedankt!!!saskiavoss@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 6 8-10-2008 14:58:05

Joke
Uitnodigingen Cartarosa
Hallo allemaal,Ik ben al een beetje aan het uitkijken naar uitnodigingen. Op Cartarosa vind ik de kaarten met foto wel heel leuk, maar zou het in een totaal andere kleur willen. Heeft iemand ervaring met deze site? en met het veranderen de standaardk...
Uitnodigingen Reacties: 1 7-10-2008 11:56:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info