Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

vanessa
foto shoot locatie
hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een leuke locatie tussen merelbeke en zwalm voor onze huwelijkshoot op 3 september. Ik wil het heel graag buiten laten door gaan, maar tips voor binnen locaties (regen) zijn ook welkom. groetj...
Locaties - Fotografie Reacties: 1 25-3-2016 14:15:58

Silk
Trouwlocatie in de buurt van Aalst, 80€/p.p
Hallo, Ik ben op zoek naar een aparte trouwlocatie (dansfeest 160personen) in de buurt van Aalst (oost-Vlaanderen), zoals een schuur, hoeve, iets industrieel, een theaterzaal,... waar de prijs rond de 80€/p.p ligt Kioskafé (Poppel) is helemaa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 23-3-2016 15:13:03

Debby
Feestzaal West-Vlaanderen regio Waregem - Kortrijk - Roeselare
HalloWij zijn opzoek naar een feestzaal waar we zelf nog de traiteur kunnen kiezen. Liefst in de regio: waregem - kortrijk - roelareIemand ideetjes of tips? thx!!  
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-3-2016 10:52:52

Stefanie
make-up en haar
Hallo allemaal, Ik ben afgelopen zaterdag getrouwd en wou hier even melden dat ik heel tevreden ben van mijn visagiste. Ze komt aan huis, het is een hele sympathieke en ze doet haar werk echt subliem! Ook voor een mooi bruidskapsel ben je bij haar ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 22-3-2016 12:09:52

Karin
teksten plechtigheid
Hey, Wij zijn op zoek naar teksten die onze getuigen of (volwassen) kinderen kunnen voorlezen. Wij gaan waarschijnlijk kiezen voor  een plechtigheid van ' de mens'.We zijn beide jonge 50-ers :) maar willen er toch een mooie intieme plechti...
Ceremonie Reacties: 2 22-3-2016 8:28:00

Ann
Wedding bells
Hey allemaal, Ik bestelde onlangs wedding bells  (http://trouwen-online-shop.nl/decoraties-voor-alle-tafels-tijdens-de-bruiloft/set-met-twaalf-plaatskaarthouders-weddingbell.html) via http://trouwen-online-shop.nl/. Echter, toen we de belletjes...
Ceremonie Reacties: 4 21-3-2016 22:40:00

ines
goedkope trouwfotograaf regio west vlaanderen
Hallo , Wij zijn op zoek naar een budgetvriendelijke fotograaf voor op ons huwelijk op 3/9/16 . Heb eens online gekeken hiervoor maar de prijzen die gevraagd worden vinden wij echt hallucinant . wij willen wel mooie foto's en zo maar willen er ...
Fotografie Reacties: 23 20-3-2016 23:25:21

Annemie
Juweeltjes kindjes
Voor onze trouw zoeken we nog een heel fijne ketting voor onze dochters. Mag gerust via een webwinkel zijn...  iemand leuke ideetjes?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-3-2016 18:02:32

Annelies
Gezocht: kapel/kleine kerk regio Kuurne
Hallo, Op 29/04/2017 zullen wij trouwen. We verwachten eigenlijk niet zoveel mensen voor onze huwelijksviering, dus zouden dit daarom liever laten doorgaan in een kapel of kleine kerk regio Kuurne. Iemand tips? Alvast bedankt.
Locaties - Viering Reacties: 2 20-3-2016 15:22:14

Anne
Bruidstaart omgeving Boekhoute (Oost-Vlaanderen)
Hallo allemaal,  Wij zullen op 10 sseptember 2016 trouwen in Boekhoute, Belgie, en zijn op zoek naar iemand die - tegen een goede prijs - een mooie bruidstaart (of meerdere kleinere taarten) kan leveren voor ~75 personen. Prijzen heb ik tot nu t...
Ideeën Reacties: 3 20-3-2016 10:25:54

Sylvia
Trouwjurk Marylisse Lais te koop
Prachtige trouwjurk van Marylisse te koop. Maat 36-38 .  (850€) In nieuwstaat . Een echt pareltje!!! Voor meer info 0495/459895. Weet niet hoe ik hier op forum foto kan plaatsen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-3-2016 10:22:43

Annelies
ceremoniemeester
Hallo allemaal! Het trouwseizoen komt er weer aan dus de gelukkige gezichten komen ook weer boven :-) Ik volg alles hier wat op het forum en het valt mij op dat er toch verschillende zijn die geen ceremoniemeester hebben. Ik blijf aanraden dit wel t...
Ceremonie Reacties: 0 19-3-2016 11:43:32

carolien
Ben jij op latere leeftijd getrouwd?
Voor een groot trouwdossier in Libelle zijn we op zoek naar mannen en vrouwen die dit jaar of vorig jaar nog op latere leeftijd getrouwd zijn en hierover willen vertellen in Libelle. Waarom kozen jullie ervoor om op latere leeftijd nog in het huw...
Ceremonie Reacties: 0 18-3-2016 16:44:03

Pascalina
Nonchalante, charmante, ongedwongen locatie gezocht
Hallo iedereen, Wij zijn op zoek naar een locatie om ons huwelijk te vieren met familie en enkele vrienden. We zoeken zeker geen typische feestzaal, het moet wat landelijk gelegen, charmant en nonchalant zijn. Een verlaten fabriekspand, een atelier, ...
Locatie Reacties: 7 17-3-2016 21:30:57

Kim
locatie trouwfuif gezocht regio Antwerpen/ Mechelen
Hey allen, Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor een trouwfuif regio Antwerpen of Mechelen. Zouden een 80 tot 90tal personen willen uitnodigen en zitten met een beperkt budget. Hapjes, drank en bediening via de zaal zou een pluspunt zijn maar is...
Locatie Reacties: 4 17-3-2016 21:21:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...