Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Ines
Ringen regio Maasland
Hallo allemaal!Hebben jullie adressen, tips en bevindingen van juweliers regio Maasland? Zijn jullie verschillende juweliers afgegaan om te vergelijken? Hoelang duurt een bestelling ongeveer?Alvast bedankt!Ines & Kristof01-08-09
Kledij - Accessoires Reacties: 3 2-5-2009 19:13:17

lesley
ringen
Wij hebben gisteren onze trouwringen van Fede Di Oro thuis mogen ontvangen.De ringen zijn perfect, ze passen mooi en het is nog altijd volledig ons goesting!De man die ze afgeleverd heeft bij mijn moeder was enorm vriendelijk en beleefd en zeer behul...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 28-4-2009 16:18:04

Annelies
Ringen INES B
Heeft er iemand ervaring met de trouwringen van Ines B - Juweelatelier te LIER?
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-4-2009 15:47:33

Mariska
Juwelen
Hello again, Ik had twee berichten terug de vraag gesteld of iemand me kon helpen van welke ontwerper een halsketting was dat ik zag op een foto. De foto heb ik terug gevonden op de site www.patriciaderycke.be bij 'weddingII' foto 17 van 48. Of als i...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 27-4-2009 19:52:26

ariadne
trouwschoenen oost-vlaanderen
Dag aanstaande bruidjes !in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb, vond ik niet de trouwschoenen die ik wou... bovendien stemde de kleuren ook niet helemaal overeen met mijn kleed.Weten jullie winkels in Oost-vlaanderen voor trouwschoenen ? liefst...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-4-2009 14:37:07

kelly
trouwschoenen
hoi medebruidjes even een vraagje weet iemand welke prijsklasse van schoenen ze bij van loock hebben in zandhoven ? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 7 27-4-2009 10:40:17

an
juwelen
Hey medebruidjes,Waar halen jullie jullie juwelen voor de trouw.Ik had graag een setje gehad gemaakt van parels.Weten jullie iemand die deze maakt of waar ik ze kan kopen.bedankt.
Kledij - Accessoires Reacties: 10 22-4-2009 19:49:55

Lien
Bekleden van schoenen
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met schoenen te laten bekleden met de stof van zijn kleed? Toevallig ook een gekend adresje?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 22-4-2009 13:28:44

Tine
Welke datum in ringen?
Hallo allemaal, wij trouwen komende zomer voor de wet, en in de zomer van 2010 voor de kerk. Deze zomer zullen we op het stadhuis al onze ringen uitwisselen, maar nu vroegen we ons af welke datum we in de ringen zouden zetten. Mijn eerste gedacht was...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 21-4-2009 16:08:06

Els
bruidskinderkledij
ik zoek een winkel in de buurt van het waasland die kledij verkoopt voor bruidskindjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-4-2009 12:35:35

Tina
Handschoenen
Hey,Mijn moeder heeft haar kleed gekocht in een winkel waar ze spijtig genoeg geen accessoires verkopen.Ze zou graag nog een paar lange handschoenen bijkopen. Heeft iemand enig idee waar ik deze nog zou kunnen vinden (regio Mechelen)?Alvast bedankt,...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-4-2009 11:37:59

Annelies
Berichtje van fede di oro
Hoi bruidjes,Wij hebben enkele maanden geleden onze ringen gekocht bij Fede Di Oro en ze gingen in april klaar zijn. Nu krijg ik deze week een berichtje van hen aan dat de ringen klaar zijn en op een zaterdag kunnen worden opgehaald. Voor een afspraa...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 19-4-2009 15:36:44

Heidi
Kousen aandoen of niet?
Hoi, ik trouw in de zomer en heb mijn kleedje vorig jaar al besteld en heb daarbij ook nylon kousen en kouseband genomen.Nu zegt mijn ma en zus dat dit totaal overbodig is en warm in de zomer. Ik dacht er zelfs aan om handschoenen bij mijn kleed te n...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 16-4-2009 23:25:06

evelien
bruidslaarsjes
Dag bruidjes,Ik zou onder mijn trouwkleed heel graag witte (rijg)laarsjes dragen,heb al wat rondgeneusd maar nog niet echt iets tof gevonden. Ik weet dat de meeste schoenwinkels momenteel wel witte laarsjes verkopen in de zomercollectie, maar meestal...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-4-2009 20:20:38

Fien
kleur lingerie
Moet men ivoorkleurige lingerie onder een ivoorkleurig bruidskleed dragen of niet? Ik vermoed van niet, want je kan daar toch niets van zien, maar ben toch aan het twijfelen. Ik heb nu zo'n wit lingeriesetje gezien dat mij bevalt. Zou het graag wille...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 10-4-2009 15:46:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...