Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Liesbet
VOORBEELDEN UITNODIGINGEN
Hallo verliefden, verloofden, getrouwden,...is het mogelijk om mij jullie uitnodiging van jullie huwelijk naar mij door te sturen, want ik zoek nog voorbeelden naar tekst en lay out toe.Hartelijk bedankt voor jullie medewerking!mvg Liesbet liesbetcoo...
Uitnodigingen Reacties: 14 7-10-2008 11:11:44

Katrien
Flessen met uitnodiging
Hallo,Wij zijn aan het overwegen om als uitnodiging een opgerold papier in een fles te steken. Heeft iemand hier al van gehoord en zo ja weten jullie hoeveel zo een flesje kost? Enig idee hoe zoiets kan verstuurd worden (en wat dat dan kost)?Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-10-2008 10:37:55

Kimberley
Uitnodigingen: wanneer bestellen?
Hallo,Wij trouwen op 4 juli 2009, maar ik heb geen flauw idee wanneer ik mijn uitnodigingen moet bestellen ... . Kan iemand mij raad geven? Ik twijfel nog om ze te laten drukken of om ze zelf te maken. Iemand tips? Groeten,Kimberley
Uitnodigingen Reacties: 6 1-10-2008 21:47:17

Lobke
adres
hoi hoizetten jullie ook jullie eigen adres op de uitnodiging of is dit niet de gewoonte?
Uitnodigingen Reacties: 5 1-10-2008 17:20:54

Tiffany
Uitnodigingen
Dag lieve mede-bruidjes...Kunnen jullie jullie trouwuitnodiging eens doorsturen voor ideetjes...De tekst is bijna volledig af.Mijn inspiratie laat me in de steek.Alvast bedankt!!!Tiffany20 mei 2009tiffany_debolster@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 4 30-9-2008 10:14:18

Els
Save the day-kaartje of niet?
Hey medebruidjes!Vermits wij in volle vakantietijd trouwen (17 juli), ben ik aan het twijfelen of we een 'save the day'- kaartje zouden sturen of niet? Met alle vroeg-geboekte vakanties in het achterhoofd en de uitnodigingen die maar een 3-tal maand ...
Uitnodigingen Reacties: 11 27-9-2008 14:13:33

Imke
tijdsverschil avondfeest/dessertenbuffet
Hey daar allemaal!Ik ben bezig met het maken van de uitnodigingen en stoot op het volgend probleem: we zouden graag de familie (90 man)uitnodigen om te eten. We zouden hen tegen 19 uur laten komen. De overige mensen willen we vragen voor het desserte...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-9-2008 19:12:51

Patricia
Mag je zelfgemaakt postkaarten versturen?
Ik zit met een praktisch vraagje: ik ben van plan om na onze trouw een bedankingskaartje te versturen, maar wel in de vorm van een postkaart. Nu heb ik op een site zelfgemaakte kaartjes gezien met een gekarteld randje, maar nu vroeg ik mij: mag dit w...
Uitnodigingen Reacties: 6 26-9-2008 9:23:04

Kim
uitnodiging zelf maken
Hallooo iedereenOp 15 mei 2009 stappen wij in het huwelijksbootje. Nu wil ik heel graag zelf de uitnodigingen maken maar heb wat gebrek aan inspiratie. Iemand een paar tips of voorbeelden. Zowel van tekstjes als van layout ... Stuur ze alvast eventje...
Uitnodigingen Reacties: 5 22-9-2008 8:26:29

Liesbet
origineletrouwkaarten.nl
hey hey,heeft er iemand van jullie al huwelijksuitnodigingen besteld via www.origineletrouwkaarten.nl? Ik vind de ontwerpen wel mooi, maar ik heb een beetje schrik om de uitnodigingen via internet te bestellen. Ik had graag van een objectief iemand g...
Uitnodigingen Reacties: 0 19-9-2008 8:21:00

sara
eigen ontworpen uitnodiging,waar laten drukken?
Beste medebruidjes,we zijn volop bezig voor onze uitnodigingen. Mijn nichtje zal deze zelf ontwerpen, daar zij vorig jaar afstudeerde als grafisch ontwerpster. Nu vroeg ik me juist af of jullie soms drukkers weten zijn die de uitnodigingen juist zo...
Uitnodigingen Reacties: 5 16-9-2008 16:10:38

Tessa
Originele uitnodigingen
HeyIk weet dat ik niet de eerste ben met deze vraag, maar ben op zoek naar echt een originele uitnodiging. Heb al zoveel sites bezocht en kaartjes bekeken, maar vind ze allemaal zo saai!Heeft er iemand tips? Oh ja heb al een zoontje van een vorige re...
Uitnodigingen Reacties: 9 9-9-2008 10:18:52

Mariska
Mooie en ondeugende tekstjes
Hulp gezocht bij de uitnodigingen. Kan iemand helpen met mooie, romantische en originele tekstjes of gedichtjes?Heb al zitten zoeken schrijven, maar de zoektocht wil niet goed lukken. Bedankt!Kusjes xx
Uitnodigingen Reacties: 0 8-9-2008 9:43:42

tom
kledij-voorschriften
hoihoi,zou er iemand ons kunnen zeggen wat het kledijvoorschrift 'black suit' voor mannen precies inhoud? We zijn namelijk zelf op een trouwfeest uitgenodigd en dat staat op de uitnodiging.Alvast bedankt,Tom
Uitnodigingen Reacties: 5 5-9-2008 13:08:04

Elisabeth
collega's op receptie
Hallo,nodigen jullie de collega's uit? en indien ja, met of zonder partner?Ze stonden op ons lijst, maar uit de reacties van de collega's vermoed ik dat zij dit totaal niet verwachten dat zij uitgenodigd worden! Terwijl wij het deden omdat wij dachte...
Uitnodigingen Reacties: 14 4-9-2008 20:20:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info