Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
Tafel-schildersezeltjes gezocht (35-tal)
Beste bruidjes,Een leuk idee hier op het forum waren de tafel-schilderezeltjes voor de tafelaanduiding. Daar we allebei schilder zijn en ik als tafelnamen verfkleuren in gedachten had past dit geheel perfect in het plaatje. Zocht deze zelf al op Ikea...
Andere Reacties: 7 28-6-2009 17:15:00

jessica
iemand tips voor mooie benen?
Hallo bruidjes,Volgende maand trouw ik voor de wet, en ik heb ik een jurkje dat net onder mijn knie komt.Ik zou graag mooie zachte benen willen, maar mijn huid staat na het scheren altijd vol rode puntjes.Als ik veet gebruik heb ik het ook. Weet iema...
Andere Reacties: 3 28-6-2009 15:07:49

linda
vrijgezellenavond
hoi dames en eventueel heren,ik heb misschien een stom vraagje, maar wie betaald de vrijgezelle avond. is het de bedoeling dat ik alles voor iedereen betaal, of word er bvb een pot uitgelegd?ik heb nog nooit een vrijgezelle meegemaakt en weet hier du...
Andere Reacties: 8 28-6-2009 13:54:09

Katrien
trouwen in Mechelen
Hallo,wij trouwen volgend jaar in mei of juni en we zijn op zoek naar een locatie zo dicht mogelijk bij Mechelen met een tuin/terras voor een BBQ met zo'n 120 mensen. Aanvankelijk leek dit me niet zo moeilijk maar intussen blijkt er in Mechelen toch ...
Andere Reacties: 8 28-6-2009 0:11:40

Katrien
vrijgezellen in mineur
Hallo iedereen,Binnenkort is het mijn vrijgezellendag. Mijn getuige probeert er iets fantastisch van te maken maar door de vakantieperiode zijn er maar weinig mensen die kunnen deelnemen. Volgens mijn getuige hoe minder mensen er aanwezig zijn zoveel...
Andere Reacties: 7 27-6-2009 22:52:23

sonja
dj gezocht omgeving bree
hallo.wij trouwen op 2 juli 2010en zijn opzoeken naar een dj.(omgeving bree)die voor een 100 personen wil draaien.goede sfeer en ambiance kan maken.liefs niet te duur.groetjes
Andere Reacties: 3 27-6-2009 22:20:10

Els
fotolocatie binnen omgeving kortrijk
Hey iedereen!Iemand een leuk idee voor een binnenlocatie om de foto's te nemen? Graag omgeving Kortrijk!Bedankt!
Andere Reacties: 0 27-6-2009 21:38:53

Geert
Ne keer goed nieuws
Na alle pech die we al gehad hebben, wil ik vandaag ne keer goed nieuws vertellen. Ik ben net mijn kleedje gaan afhalen en het zat gewoonweg perfect!! Ik vind het plots ook terug supermooi, weet terug waarom ik dat gekozen had, enz (heb nogal veel ge...
Andere Reacties: 4 27-6-2009 19:14:15

Johanna
unieke locatie rond Roeselare (gerenoveerde schuur of hoeve)
HalloWij zijn op zoek naar een unieke locatie zoals een gerenoveerde schuur of zo. Wij waren onmiddellijk verliefd op "de roode poorte" in Meetkerke, maar zoeken iets meer in de buurt van Roeselare. Weten jullie een mooie locatie?Blijkbaar...
Andere Reacties: 4 27-6-2009 16:49:58

Evy
Schieting voor huwelijk
hallo,volgende donderdag 2 juli organiseren wij een schieting. we zoeken iemand die zo'n kanon heeft maar ook ter plaatste blijft omdat ik dit zeer gevaarlijk vindt.heeft er iemand zo'n kanon regio beveren-leiegrtjsE
Andere Reacties: 2 27-6-2009 13:23:44

Van Gelder
Wij beleefden een onvergetelijke dag!
Hoi allemaalWij zijn reeds 28 dagen getrouwd en ik geniet nog altijd na van deze mooie dag.Het was schitterend weer. Alles was geregeld dus er kon dus maar weinig in het 100 lopen. Ik heb genoten van het moment dat ik opstond tot ik om 06.00 u. 's ...
Andere Reacties: 0 27-6-2009 12:00:35

els
cateraar themafeest gezocht
wij zoeken een cateraar voor ons huwelijk.Ons thema is europa dus allerlei standjes met ander buffet per thema: belgisch, italiaans, spaans, frans,...kent er iemand een cateraar regio vlaams brabant die dit kan?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 27-6-2009 8:57:00

Eef
Vrijgezellendagje ;-)
Hey dames,Nog een weekje en het is zo ver ... dan trouwen we! Nu nog even werken tot 12u, en daarna snel naar huis want ik verwacht mn getuige en bruidsmeisjes rond half 1 voor mijn vrijgezellendagje. Mn vriend en ik hebben deze zelf in elkaar gestok...
Andere Reacties: 5 27-6-2009 7:58:18

Claudia
Vandaag is het zover...
Dag mede bruidjes, Na een erg korte nacht ben ik blij dat ik eindelijk kan zeggen ; vandaag is het onze beurt !! Na anderhalf jaar op dit forum stappen wij vandaag in het huwelijksbootje. Hopelijk zit het wer een beetje mee maar hoe dan ook , ik ga g...
Andere Reacties: 5 27-6-2009 4:55:06

Imke
voorbeeld fotoalbum
hey bruidjes,wij zijn ondertussen bijna 3 maanden getrouwd en zijn aan het plannen voor het maken van een fotoalbum. Ondetussen hebben we een winkel gevonden die mooie boeken drukken maar we hebben geen idee van schikking van de bladen (moeten we zel...
Andere Reacties: 1 26-6-2009 19:57:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...