Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Ann
Wie kan mij helpen? --> CAKE LOLLY'S
Hallo allemaal, Hoewel ik een bruidstaart op zich heel leuk vind, was ik op zoek naar een leuk hip alternatief hiervoor. Deze heb ik gevonden in de vorm van Cake Lolly's (voor degene die hier nog geen beeld over kunnen vormen, zoek via google ff ond...
Ideeën Reacties: 7 22-1-2012 12:03:17

natje
stress versus koorstblaasjes
hey bruidjes ik ben nogal een stresskieken en meestal als ik de dag ervoor veel stress heb heb ik s'anderdaags altijd een joekel van een koortsblaas op mijn lip kei veel   schrik dat ik op de dag van de trouw een koortsblaas op mijn lip ...
Ideeën Reacties: 14 22-1-2012 8:53:32

Kristien
Een glaasje voor de bruid?
Hallo ladies!! Mag de bruid een beetje beschonken zijn op het einde van het trouwfeest of is dat absoluut tegen de regels?? Het probleem is dat ik na een glaasje al twee het al wat begin te voelen en ik zou het zonde vinden om helemaal niets van alc...
Ideeën Reacties: 18 21-1-2012 19:32:03

Stefanie
Cadeau voor getuige?
Hoi allemaal, mijn vraag is vrij duidelijk denk ik :-) wat kopen jullie als cadeau voor de getuige? Ik zie veel websites met gegraveerde cadeaus of cadeaus met een foto erop, maar ik zoek iets anders (alleen weet ik nog niet wat ) Wat kopen jullie? G...
Ideeën Reacties: 16 20-1-2012 14:04:37

Jill
Q-music en meneer Konijn
Hoi bruidjes, Ik zag net op de site van Q-music dat ze mensen zoeken die dit jaar op reis gaan en Meneer Konijn willen meenemen. En dit voor een goed doel! Bekijk deze link eens, en schrijf je in. Ik heb ons net al ingeschreven om mee te gaan naar ...
Ideeën Reacties: 4 20-1-2012 11:07:46

sofie
Tip potjes bedankjes
Beste Bruidjes, Ik ben toevallig in de ikea kleine potjes tegengekomen voor weinig geld. Ideaal voor vb. snoepjes in te steken en als bedankjes te geven. Ik ben de mijne al gaan halen! :-) Ik ga er gepersonaliseerde zure hosties insteken. 2.5 ̈́...
Ideeën Reacties: 12 20-1-2012 7:35:25

Steven
Op zoek naar restaurant met terras regio St-Truiden
Hallo, We zijn op zoek naar een restaurant waar we 's middags na het wettelijk huwelijk met de naaste familie lekker kunnen gaan eten. Bij voorkeur een restaurant met terras om bij mooi weer (we trouwen zaterdag 8 september) het aperitief buiten te ...
Ideeën Reacties: 2 19-1-2012 20:31:17

Ann
Ballonnen kerk
Hey, Ik had graag in de kerk ballonnen gehad aan de stoelen en ook een paar trossen om uit te delen na de mis en dan samen te laten vliegen. Heeft iemand voorbeelden van ballonnen aan de stoelen ? En wat is hiervan de prijs ongeveer ? Iemand die win...
Ideeën Reacties: 19 19-1-2012 19:02:06

wendy
Trouwbeurs Gent
Dit weekend is het trouwbeurs in Flanders Expo.  Heeft iemand hier ervaringen mee, loont het de moeite om te gaan? Het meeste hebben we eigenlijk al... Groetjes Wendy
Ideeën Reacties: 6 19-1-2012 13:07:51

Kylie
Bedankjes
Hey iedereen... Wij zijn op zoek naar toffe bedankjes voor met ons huwelijk... Ik zou graag iets hebben met drank, een klein flesje cava of wijn of champagne dat bedrukt kan worden met een foto of tekst.. Heeft er hier iemand ervaring mee ? Of ...
Ideeën Reacties: 16 18-1-2012 14:01:40

Elke
Kindjes kerk en geschenk ouders
Hey, Op 19 mei 2012 is het bij ons zover en we hebben nog wat werk voor de boeg! We weten vooral niet wat te geven aan de kindjes die er staan als we de kerk buitenkomen en bloemen afgeven.  Ook niet wat we aan onze ouders geven. Iemand ideetje...
Ideeën Reacties: 3 17-1-2012 21:39:43

kathleen
Wat met 20 man?
Vorige week ben ik ten huwelijk gevraagd,maar nu weet ik niet wat of hoe,we zijn maar met 20 man in de familie,waaronder vele niet overeenkomen.een groot feest met zaal en dergelijke lijkt me belachelijk vermits we ook maar met zo weinig zijn.maar a...
Ideeën Reacties: 5 17-1-2012 20:01:48

Jill
bedankjes ouders & getuigen
Hey bruidjes, wij hebben geen flauw idee wat wij moete geven aan onze ouders en getuigen als bedankje!  we willen iets leuks en niet iets dat na een maand de kast in gaat! alle ideetjes zijn welkom!  groetjes
Ideeën Reacties: 11 17-1-2012 17:12:22

Nathalie
Pre-Wedding clip...
Hallokes... Zijn er hier nog koppeltjes die een pre-wedding clipje gaan laten opnemen? Groetjes...........
Ideeën Reacties: 1 16-1-2012 18:25:49

Karen
namiddagfeest
Iemand ideetjes voor een namiddagfeest?  Liefst budgetvriendelijk..  We hebben 3 kleine kinderen (4 1/2 en tweeling van 1 1/2) en willen hen laten meegenieten van het feest.  We zouden wel vooraf voor de wet trouwen (moeten nog een dat...
Ideeën Reacties: 6 16-1-2012 17:34:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...