Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Daisy
@Heidi
hey Heidi,jioj hebt bij couture Ann een onderrok en een circelsjaal gekocht.wat heb je daarvoor betaald.ik wil dat ook wel kopen maar als het te duur is ga ik op zoek naar een tweedehands.groetjes Daisy25/09/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-4-2009 12:55:49

Jessie
lingerie
Hallo allemaal,Ik heb een trouwkleed gekozen die zowel vooraan als achteraan nogal onthullend is. Nu ben ik op zoek naar een BH voor eronder maar dat is niet zo makkelijk. Heeft iemand ervaring met BH's die je gewoon op je borsten kleeft? Alvast beda...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 8-4-2009 12:50:48

Marie
kledij
Hey !!Voor alle bruidjes die rond mei-augustus trouwen. Doen jullie kousen aan? of Stay-ups of zo???Bedankt!Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 15 8-4-2009 10:53:39

Karmen
Trouwringen Yves Vanschoenwinkel
Zijn hier nog bruidjes of bruidegommen, die kozen voor de trouwringen van Yves Vanschoenwinkel uit Hasselt? Zijn jullie tevreden over deze ringen & over de prijs ervan? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-4-2009 21:35:58

jessy
Nieuwe bruidschoenen (mt 43) te koop
Hey,Ik wil graag mijn bruidschoenen verkopen, ze zijn prachtig in maat 43 (ik heb normaal 42) Ik vind het wel jammer, maar voor mijn voet gaan ze bij nader inzien toch niet goed. Mijn voeten zitten meest van de tijd gezwollen, dus k'vrees dat ze teve...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 6-4-2009 19:23:44

Ellen
My shoes - I'm freaking out!!!!
Vorig weekend kocht ik prachtige schoenen van Guess voor bij mijn trouwkleedje. De maat zat net goed. Helaas was het toen nog niet zo warm als nu. Wanneer ik nu mijn nieuwe schoenen passen, puilen mijn voeten er bijna uit. 'k Heb al gebeld naar de wi...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 3-4-2009 17:48:05

Mariska
Trouwringen
Deze week moeten wij onze inscriptie van onze trouwringen doorgeven aan de juwelier. Wat wordt hierin geschreven? Hebben jullie ideeën?Groetjes, Mariska.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 2-4-2009 11:52:56

Liesbet
bruidslingerie jartellen
Hallo bruidjes, ik heb dit weekend mijn bruidslingerie gekocht!Het is een wit ensembleke geworden van triumph.Het is een soort corset met van die lindjes aan om van die hoge witte kousen aan te bevestigen.Heeft er iemand ervaring met die hoge kousen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-4-2009 11:08:11

jessy
Ivoorkleurige bruidschoenen te koop (mt 43.)
Hey,Ik wil graag mijn bruidschoenen verkopen, ze zijn prachtig in maat 43 (ik heb normaal 42) Ik vind het wel jammer, maar voor mijn voet gaan ze bij nader inzien toch niet goed. Mijn voeten zitten meest van de tijd gezwollen, dus k'vrees dat ze teve...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-3-2009 20:41:05

Joke
lengte lange sluier
Dag bruidjes, mijn kleed heeft een sleep en daarboven draag ik een lange sluier - langer dan het kleed met sleep. Hoeveel langer dan de sleep moet die sluier zijn ? Waar ik mijn sluier bestelde, zeiden ze dat hij in principe 50cm langer is dan de sle...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-3-2009 19:22:43

Marie
Lingerie Penrose
Hallo!Heeft er iemand de lingerie van Penrose (Poirier) gekocht?Welk model en hoeveel heeft het gekost?Zou je ook kunnen vermelden waar je het gehaald hebt en of je er veel modellen in jouw maat kon passen (of dat de juiste maat achteraf moest bestel...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-3-2009 13:19:13

Annelies
Satijnen schoenen rekken
Hallo bruidjes, even een praktisch vraagje: hoe kan je best satijnen trouwschoenen oprekken zodat ze perfect zitten op de trouwdag? Ik ga er al een paar keer op voorhand thuis mee rondlopen en zo, maar zijn er middeltjes om dat iets sneller te doen?A...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 30-3-2009 11:19:20

Andra
bruidslingerie Lieben in Genk
Hey beste bruidjes,voor mijn bruidslingerie ben ik op zoek naar een bustier, maar veel keuze is hier vaak niet in of ze kosten stukken van mensen! Ik denk niet het nadien nog vaak te dragen, dus wil er echt niet meer dan 150 euro aan geven! Hoorde da...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-3-2009 11:18:49

Heidi
kleur schoenen bij bordeaux trouwkleed?
Ik heb een bordeaux trouwkleed gekocht, maar weet niet goed welke kleur schoenen ik erbij kan dragen. Dezelfde kleur als het kleed kan ik laten maken, maar dit kost 150 euro en vind ik wat veel. Andere bordeaux schoenen zijn moeilijk te vinden... Wee...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 25-3-2009 15:01:10

evi
kousenband...
hey,Vandaag heb ik mijn kousenband gaan halen die ik besteld had en kheb hem eens aangedaan. kvind het eigenlijk echt een raar gevoel om dit zo aan je been te hebben, en kheb er eens mee staan springen enzo, wat als ie dan afvalt. en er hangen zo lin...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 25-3-2009 14:10:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...