Nu Online
Momenteel zijn er 715 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jessica
wat eerst regelen
Ik had een klein vraagje. Omdat we pas verloofd zijn, weten we niet goed wat eerst regelen. Ik vroeg mij af als jullie een datum in gedachten hebben, wat jullie eerst reserveren, eerst stadhuis of toch eerst de zaal?
Voorbereiding Reacties: 12 14-3-2016 9:24:53

Kimberly
Locatie voor lunch gezocht
Hallo mede-bruidjes, Wij trouwen op 10 september en onze dag begint stilletjes aan al goed vorm te krijgen. Wij zijn enkel nog op zoek naar een plek om 's middags met een 30-tal personen te lunchen. Graag zouden we ergens willen brunchen of een koud ...
Locatie Reacties: 1 13-3-2016 19:09:59

Charel
Prachtige trouwjurk te huur
Voor foto's: http://link.marktplaats.nl/m1028151500 Prachtige trouwjurk te huur met of zonder sluier. Bezorgen en ophalen binnen Amsterdam en stomen zit bij de vaste prijs van EUR 250 inbegrepen. Zo kun jij je volledig op je droomdag richten! Voor m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-3-2016 18:16:01

katrijn
Bruidskapper en/of make-up gezocht regio Dendermonde...liefst aan huis
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 13-3-2016 17:09:33

tinne
ringen en bloemen, check :)
Hey We zijn onze ringen voor elkaar gaan kiezen. Hij gisteren en ik vandaag, kwestie van elkaar te verrassen. Ik weet enkel dat het een roos gouden,14k met saffier en 4 briljantjes is. Het model weet ik dus nog niet, hij heeft de keuze gemaakt uit ...
Voorbereiding Reacties: 15 11-3-2016 23:48:38

Jolijn
Gezocht: jute loper
Dag allemaal Wij zijn op zoek naar een jute loper voor op onze viering. Heeft er iemand onder jullie een loper die ze verhuren/verkopen of nog zullen verhuren/ verkopen voor midden mei? Bedankt voor de reactie! Jolijn
Ceremonie Reacties: 2 11-3-2016 16:35:37

Caroline
Suitekleding grote maten
Hallo iedereen, Weet er iemand mooie winkels voor suitekleding (liefst int lang) met een maatje meer? En waar er ook keuze is voor te passen? Hebben al een aantal winkels gedaan, maar helaas... Steeds niets of maar 1 ding om toepassen, was zeer te...
Kledij - Suite Reacties: 3 11-3-2016 12:32:59

sonja
Trouwfeest filmen
Hallo, wij stappen op 28/05 in het huwelijksbootje. We zouden ook graag beelden van ons trouwfeest zien. We dachten eraan om een paar vrienden te vragen om wat te filmen. Maar eigenlijk zou ik hun liever niet met die taak belasten. Hoe lossen jullie...
Video Reacties: 10 11-3-2016 7:50:24

Cindy
Gezocht Q7 limousine en Audi R8
Liefst regio west-vlaanderen! Groetjes
Ideeën Reacties: 1 10-3-2016 21:51:37

Delphine
Offerande
Moet er een offerande voorzien worden tijdens de misviering of kunnen we deze weglaten?  Groetjes  
Religie Reacties: 5 10-3-2016 14:04:44

carolien
Libelle zoekt koppels die recent getrouwd zijn
Voor een groot trouwdossier in Libelle zijn we op zoek naar mannen en vrouwen die dit jaar of vorig jaar getrouwd zijn en hun verhaal met ons willen delen. Waarom koos je er precies voor om te trouwen? Was het je eerste huwelijk of niet? Hoe ver...
Ideeën Reacties: 0 10-3-2016 11:33:38

Heidi
Rode loper gezocht omgeving Sint-Niklaas Waasland
Ik ben voor op zoek naar een rode loper van ca. 10 meter lang. Heeft iemand in de omgeving van het Waasland deze per toeval te koop of weet er iemand waar ik deze aan een schappelijke prijs kan bekomen ? Alvast bedankt voor de tips ;-)
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2016 10:16:50

Sanne
gedicht kindjes
Hey, Zou er iemand van jullie soms een mooi gedichtje weten dat onze kindjes kunnen voorlezen op ons huwelijk?
Ceremonie Reacties: 2 9-3-2016 14:00:05

veerle
Iemand ervaring met Dj Wouter Das of Dj Gregory Coenen
Zoals de titel het al zegt :-) heeft iemand ervaring met een van bovenstaande dj's?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 8-3-2016 21:59:21

Ann
Rode loper - kwaliteit
Hey allemaal!Heeft er iemand ervaring met de website http://www.eventfloors.be? Is de kwaliteit van hun standaard rode loper (http://www.eventfloors.be/rodelopers.html) goed?Alvast bedankt! Groetjes,Ann
Ceremonie Reacties: 0 8-3-2016 21:25:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...