Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 722 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
...
Volgende
Laatste
Vicky
Feestzaal Hotel Karmel Herentals
Hallo lieve bruidjes, Ik wou is informeren of er iemand van jullie ervaring heeft met de feestzaal van hotel Karmel te Herentals. Wij overwegen om hier ons huwelijksfeest te geven, maar kennen niemand die hier reeds een feest heeft gegeven of als ga...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
6-1-2012 21:37:54
Mieke
Feestzaal Ten Dauwe
Hallo bruidjes, Sinds een weekje of 2 ben ik aan het rondkijken naar een geschikte zaal voor ons feest. Gezien ik van de zee afkomstig ben (nu wonen we in Nazareth) ken ik weinig zalen in de omgeving. Maandag hebben we een afspraak om de zaal van T...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
6-1-2012 20:47:57
Lorenzo
Blanc-fixe zaal te Drongen
Hey iedereen, graag zoveel mogelijk info ivm de Blancfixezaal te drongen aub '-) xxx
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
5-1-2012 19:46:08
Elke
Soliflore vaasjes
Hallo allemaal! Ik ben al een tijdje op zoek naar "soliflore" vaasjes (ik weet niet wat de correcte term in het Nederlands hiervoor is...). Ik heb ze al gevonden op een Franse website (http://www.e-options.net/lot-de-6-marque-place-soliflore-boule-t...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
5-1-2012 17:00:07
Ann
Traiteur!
Hallo iedereen! De feestlocatie stond bij ons al bijna een jaar vast. We hadden ervoor gekozen om de locatie en het diner los van elkaar te regelen dus om gebruik te maken van een traiteur. Het vastleggen van deze laatste heeft echter even op zich l...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
5-1-2012 12:05:16
Karlien
Ervaringen feestzalen regio Aalst- Ninove - Geraardsbergen
Hallo! Iemand ervaringen (als bruid of genodigde) met volgende feestzalen: - Geuzenhof te Massemen (Wetteren) - De Mooie Molen te Meldert (Aalst) - Orangerie les roses te Geraardsbergen (kasteel Oudenberg) - De Majeur te Roosdaal. Of zijn er nog a...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
4-1-2012 20:19:45
mieke
START VAN 2012: WAT EEN NACHTMERRIE................
Wat voor ons een héél speciaal jaar moest worden vanwege ons huwelijk is ineens zomaar omgeslagen in een nachtmerrie!! Gisterenavond kreeg ik namelijk via via te horen dat onze feestzaal opgedoekt is!!! Ik kon het eerst niet geloven en gelo...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
31
4-1-2012 10:37:27
Marilyn
zaalkeuze
Dag iedereen, De tijd begint te korten, we moeten deze week de knoop doorhakken. Of het nu Hof ter velden (te Baasrode) w of Hof ter beuken ( te Buggenhout) alle tips zijn dus nog welkom! Want zat. hadden we graag het grote nieuws vertelt aan onze fa...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
3-1-2012 16:40:23
Tim
Industrieel pand/ schuur/boerderij omgeving Aalst/Erpe-Mere
Hallo, Bij de overgang van Oud naar Nieuw heb ik mijn vriendin ten huwelijk gevraagd, en zijn we nu naïef op zoek naar van alles en nog wat. We willen eerst een zaal/pand voor we een trouwdatum afspreken Iemand enig idee waar we een industrie...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
3-1-2012 15:48:59
Monica
Zaal
Hallokes! Wie heeft er ervaring met een feest in hotel beveren? Wij gaan daar ons feest doen maar zit toch nog met een vraagske.Hebben jullie gewoon de taart genomen die zij voorstelde of ééntje laten maken elders?Thx! Grtjs
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
3-1-2012 15:30:26
Vicky
Feestzaal omgeving Morkhoven (Herentals)
Hallo iedereen, Afgelopen woensdag ten huwelijk gevraagd door men ventje! Eindelijk!!! Op 27/10/2012 zijn we 12 jaar samen, en we hadden graag dan onze grote dag gepland. We zijn er nog niet echt uit of we een avondfeest zullen geven (voor ongeveer...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
2-1-2012 14:16:48
X.
Zaal receptie Antwerpen zonder catering
Wij zijn op zoek naar een zaal om een huwelijksreceptie te doen in het Antwerpse, maar hebben onze catering al. Iemand ideetjes voor een zaal ZONDER catering?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
1-1-2012 12:38:08
Annelies
9-6-2012 zaal Hof Ter Velden - Baasrode (annulatie feest)
Annulatie feest dat voorzien was op zaterdag 09-06-2012. Om ons voorschot op de zaal niet volledig te verliezen, zoeken wij een "overnemer" die dit bedrag dan (deels) aan ons terugbetaalt. Het gaat over Hof Ter Velden (te Baasrode), meer bepaald za...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
1-1-2012 11:54:02
Marilyn
feestzaal
Heeft er iemand al iets gehoord van hof ter velden in baasrode?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
30-12-2011 10:09:54
Nele
Op zoek naar prachtige feestzaal
Hey iedereen, sinds gisteren ingeschreven op deze leuke site. Heb al veel gesnuffeld en gezocht... Wij zijn op zoek naar een prachtige feestzaal, heb er 3 gevonden, maar heb jullie positieve/negatieve reacties nodig. Het Godshuis (Sint Laureins): lig...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
27-12-2011 20:29:23
Eerste
Vorige
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Memorapix
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info