Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Leen
drukwerk West-Vlaanderen?
Dag iedereen,na lang aarzelen gaan we onze annonces niet zelf maken, maar laten drukken. In AVA heb ik een mooie uitnodiging (1,05 euro voor enveloppe en uitnodiging) gezien, de drukkosten bedragen 145 euro om tweezijdig te laten bedrukken. Is er i...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-8-2008 11:41:30

Cindy
uitnodigingen - voorbeeldjes
Hey Iedereen, Ik ben daarstraks naar Ava geweest en we hebben beslist onze uitnodigingen zelf te maken. Zijn er soms onder jullie die voorbeeldjes op de computer hebben staan?Alle voorbeeldjes zijn welkom: travelangelke@yahoo.comAlvast bedanktCindy13...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-8-2008 20:10:28

Nele
eigen ontwerp uitnodigingen
Hallo allemaal,wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken. Kan er ons iemand leuke ideetjes geven of sites waarop jezelf een ontwerp kan maken? Je mag ideetjes ook altijd doormailen naar nelevanlier@hotmail.comAlvast bedankt!Nele
Uitnodigingen Reacties: 2 10-8-2008 17:07:56

Veronique
Stoffen of zijden miniroosjes
Hoi iedereenVoor onze uitnodigingen en bedankjes ben ik op zoek naar miniroosjes of andere minibloempjes. In AVA heb ik er al gevonden maar het is nog niet echt dat wat ik zoek. Heeft er iemand weet van een winkel waar je terecht kan voor stoffen en/...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-8-2008 17:02:49

Lut
Ontwerpprogramma
Hey iedereen!Wij willen ook onze uitnodigingen zelf maken maar kunnen allebei niet echt fantastisch overweg met de pc. Kent er iemand een (gratis) programma om te downloaden dat op beginnersniveau uitlegt hoe je dingen ontwerpt?Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 6 8-8-2008 15:08:25

Annelies
zelf uitnodigingen maken
hallo bruidjes,ik heb een ontwerpje gemaakt voor mijn uitnodigingen en ook al een tekstje. Vooraleer ik naar een drukker ga, zou ik ze eens willen testen op een internetsite, ik weet dat er bestaan waar je zelf je kaartjes kunt laten maken voor weini...
Uitnodigingen Reacties: 3 8-8-2008 15:01:59

Kim
Postzegels
Dag dames (en heren),Ik ben intussen 34 dagen getrouwd (foto's kan je bezichtigen op www.photoblog.com/veldstraat140), het verslag heb ik hier eerder al neergezet :-)Maar nu, dit berichtje gaat over postzegels! Het is zo dat ik de postzegels verkeerd...
Uitnodigingen Reacties: 6 8-8-2008 7:51:48

wendy
fout op de uitnodigingen
hallo allemaal,een goeie 6 weken geleden kreeg ik mijn proefdruk en die zag er heel goed uit dus gaven wij de drukker groen licht om onze kaartjes te drukken.2 weken later ben ik ze gaan ophalen. we moesten de kaartjes zelf nog in elkaar knutselen en...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-8-2008 22:36:49

Carolina
originele uitnodigingen
Wij trouwen 01/08/09 Hiervoor ben ik op zoek naar originele uitnodigingen. Liefst niet met foto's. Iets om zelf te maken ofzo. Alle ideetjes zijn welkom.
Uitnodigingen Reacties: 3 28-7-2008 1:10:44

Annelies
besparingen op eigengemaakte uitnodigingen
hoi bruidjes,Een aanrader voor wie wil besparen en een beetje creatief en handig is aangelegd: maak je uitnodigingen zelf!Ik heb net alles eens uitgerekend en onze uitnodigingen kosten per stuk 0,97 € (inclusief printerinkt en lijm). Als we dit...
Uitnodigingen Reacties: 3 27-7-2008 20:58:10

Marieke
Thema sprookjes
Hallo bruidjes!Het thema sprookjes vind ik wel leuk, maar ik wil alles wel zo wat "eenvormig" houden, dus de uitnodigingen, menu's, bedankingen in dezelfde stijl.Menu's heb ik wel al een idee'tje, maar voor de uitnodigingen zit ik wat vast....
Uitnodigingen Reacties: 3 27-7-2008 9:41:47

Sabine
in de knoei met uitnodiging van collega´s
Ik had even een vraagje in verband met ons trouwfeest en de gasten... Ik heb vnl. een vraagje ivm de uitnodiging van collega´s ik heb een 20 - tal collega´s van onze eigen dienst (eigenlijk mijn echte collega´s). Verder heb ik nog een ...
Uitnodigingen Reacties: 8 26-7-2008 17:48:06

Jitse
Bevestiging uitnodigingen?
Pffft! Hebben 2 weken geleden met veel plezier onze uitnodigingen op de bus gedaan en zijn dan op reis vertrokken. Toen we dinsdag thuiskwamen was ik razend benieuwd naar de (hopelijk) vele reacties... Via gsm hadden we nl maar weinig respons geha...
Uitnodigingen Reacties: 11 24-7-2008 22:11:35

Sylvie
Uitnodigingen omgeving Hasselt
Dag iedereen,Kent iemand een goede drukker uit de omgeving Hasselt die stijlvolle, simpele en toch creatieve uitnodigingen heeft?Alvast bedankt,Sylvie
Uitnodigingen Reacties: 0 24-7-2008 15:17:20

Sharon
wanneer uitnodiging best versturen?
hallowij trouwen op 14 februari 2009. Ik vroeg me af wanneer wij best ons uitnodigingen versturen. De kerstperiode valt er juist tussen.
Uitnodigingen Reacties: 5 21-7-2008 22:05:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info