Nu Online
Momenteel zijn er 663 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlotte
frustraties
Oké, het moet even van mijn hart. Sinds onze verloving lijkt precies maar niets te gaan zoals het moet en is het net of mijn leven valt stuk voor stuk in duigen . Ik heb al langer dan een jaar problemen met de vriendengroep van mijn vriend. Ik v...
Voorbereiding Reacties: 3 22-9-2013 19:32:20

robin
te koop: vaasjes vr bloemdecoratie tafel
Dag iedereen! Wij zijn 7 september getrouwd en hebben een heleboel vaasjes/glazen potten in de aanbieding! Wij hadden gekozen voor volgende bloemdecoratie op tafel: een grotere ronde glazen pot met 3 roosjes en 2 gerberas, en dan een 4tal deze...
Voorbereiding Reacties: 1 22-9-2013 19:13:14

Valerie
fiat 500 oldtimer en 2CV gezocht!!!
Beste mensen, kennen jullie iemand met een fiat 500 oldtimer of een zwarte 2 CV (geitje)? Wij zijn al een eindje op zoek naar beiden, maar ze lijken moeilijk te vinden. We vonden al 1 fiat 500, maar deze was ontzettend duur!
Voorbereiding Reacties: 3 20-9-2013 17:35:57

Katrien
De laatste loodjes - tips welkom
Hallo medebruidjes (to be..) Hier zijn het de laatste loodjes .. zaterdag 28/09 is het zover.. De zenuwen beginnen toe te slaan. Nog enkele vraagjes waarmee jullie misschien kunnen helpen. Wij zijn nog zoek naar een cadeau voor onze getuigen en br...
Voorbereiding Reacties: 5 20-9-2013 9:32:51

sarah
te koop
Dag toekomstige bruidjes, Nu mijn dag voorbij is heb ik enkele zaken die ik niet meer gebruiken kan en die ik verkoop. - ringkussen van Poirier met kousengordel voor 15€ - 13 witte kadertjes voor op tafel: 6€  http://www.ikea.co...
Voorbereiding Reacties: 7 19-9-2013 22:51:57

viki
wie wil zijn mening geven over mijn geloften?
Hallo; Ik heb vandaag mijn geloften geschreven. Daar ik niet sterk ben met mijn gevoelens te uiten had ik graag jullie mening over mijn geloften gehad. Wie wil ze lezen en hun mening erover geven? Groejtes
Voorbereiding Reacties: 11 19-9-2013 18:10:12

saar
trouwen in 2015
Het is nog ver weg en ik kan niet wachten. al zou ik wel moeten. nog 728 dagen te gaan. Eigenlijk zouden wij september 2014 gaan trouwen maar helaas moeten wij het een jaar opschuiven. Wij wonen in een jaren 30 huis en na vele verbouwingen die we a...
Voorbereiding Reacties: 12 19-9-2013 11:42:57

stephanie
Forever friends trouwdagboek
Dag allemaal, Na eindelijk besloten te hebben welk soort trouwdagboek ik ging kopen, kan ik deze niet meer bestellen via bol.com of andere winkels. Ik heb eens rondgezocht en wat blijkt, op nederlandse sites kan ik deze wel nog per twee kopen. Nu...
Voorbereiding Reacties: 3 19-9-2013 10:17:53

kathleen
geen receptie is dit gek?
Wij weten niet goed wat de receptie juist in houd maar in ons geval lijkt mij dat niet nodig. we hebben ons kerkelijk huwelijk om 13.30 en dan gaan wij nadien foto's trekken en de naaste familie gaat naar de zaal waar we zullen eten. Eenmaal wij daar...
Voorbereiding Reacties: 8 18-9-2013 17:57:58

Katrien
Hoe zit jouw dag in elkaar?
Dames Hoe zit een huwelijksdag nu juist in elkaar? Ik zit de hele tijd in mijn hoofd te rekenen kwa timing maar ik kom er maar niet uit? Dus, om welk uur lieten jullie de fotograaf komen? Om welk uur begon de dienst in het gemeentehuis, kerk, fotos...
Voorbereiding Reacties: 7 18-9-2013 16:08:51

Katrien
TE KOOP: Houders voor tafelnamen/foto's...
Wij verkopen onze tafelhouders. Ik heb deze enkel gebruikt bij onze trouw dus zeker en vast nog in nieuwstaat. Het zijn allemaal slippers waar je een foto in kan steken. Ik heb er veel goede reacties van gekregen maar ik kan ze nu niet meer gebruike...
Voorbereiding Reacties: 0 18-9-2013 12:34:58

Annina
Eretafel 13 personen...hoe oplossen?
Onze suite en wij samen tellen 13 personen... Het lijkt mij wat veel aan één tafel. Ik weet niet goed hoe ik dit moet oplossen, ik wil liever niet zo een hele lange cafetaria-achtige tafel hebben... Ik had gedacht om de getuigen, ouders en...
Voorbereiding Reacties: 9 18-9-2013 10:06:33

Vansteenbrugge
TROUW & TRENDS
Precies nog 2 maanden. Dus volop bezig met de voorbereiding! Bruidjes & bruidegoms, Voor mij net zo spannend als voor jullie. Ik ben niet bezig met mijn huwelijk. Maar wel met een nieuw trouwevent: TROUW & TRENDS! Het wordt geen klassie...
Voorbereiding Reacties: 0 17-9-2013 23:07:33

Annekatrien
Stadhuis Aalter
Ik vroeg mij af of er iemand ervaring heeft met de wettelijke trouw in Aalter. Word er daarna nog een glaasje voorzien of is het echt binnen en buiten? Bij mijn zus (maar zij trouwde in een kleine gemeente) kregen we allemaal een glaasje en vroeg mij...
Voorbereiding Reacties: 1 17-9-2013 15:45:16

kristel
3 dagen ... vest of niet
Alarm !!! Aan alle 21/9/2013 bruidjes  ... hebben jullie een vestje voorzien of niet? Ik heb altijd gehoopt op een mooie nazomerdag, maar begin er nu enorm voor te stressen ... Als het net als vandaag is, bibber ik uit mijn kleed bovenin mijn k...
Voorbereiding Reacties: 15 17-9-2013 12:37:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...