Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sabrina
Bruinen: probleem...
Hoi...Heb onnozel dom gedaan vorige week. Op uitstap met het werk, met een topje aan, smeerde ik mijn voorkant in, en met de resterende zonnemelk aan mijn vingers nog eens vlug vlug over mijn rug (de plekjes waar ik bij raakte) gewreven.Resultaat? ...
Andere Reacties: 8 24-6-2009 17:34:27

Marijke
Tip: bellenblazers bij Aldi
Hey iedereen,ik ben net terug van een bezoekje bij Aldi.Ik zag in de reclamefolder immers bellenblazers te koop: http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_26/OFF15.SHTMLZe verkopen er 4 bellenblazers voor de prijs van €1,49, dat wil zeggen slech...
Andere Reacties: 6 24-6-2009 16:40:05

annen mark
versiering koets en suite-auto's
halloWij zijn nog ideeën aan het verzamelen voor versiering van ons vervoer.Het meest traditionele is linten/voile aan suite-auto's denk ik. Iemand andere leuke ideen, ook voor onze koets?Is er misschien iemand die deze versiering gebruikte heef...
Andere Reacties: 1 24-6-2009 15:40:05

Lorianne
Schilderezeltjes
hallo iedereen,12 september is het zover en we beginnen langszaamaan de details af te werken.één van de dingen die we nog zoeken zijn schilderezeltjes voor op tafel. Enig idee waar we deze kunnen vinden? Ikea niet meer volgens hun website.Z...
Andere Reacties: 4 24-6-2009 14:03:27

katrien
fotograaf à la Jef Celen ( prijs + inhoud )
Beste bruidjesWeet er iemand een fotograaf die de stijl heeft en de prijs vraagt van Jef Celen. Deze man is jammer genoeg - niet meer beschikbaar op onze trouwdag!
Andere Reacties: 9 24-6-2009 13:16:40

jessica
help, ik moet dringend en snel vermageren
Ik heb nog 6 weken voor ik trouw en ik MOET nog minstens 6 a 10 kilo afvallen. Wie weet raad? Hoe doe ik dat? Kan me niet schelen als ik dat na mijn trouwdag weer bijkom, als ik op mijn trouwdag maar slank ben! Maar hoe pak ik dit aan? Een soepdieet,...
Andere Reacties: 16 24-6-2009 12:43:38

Maarten
Vrije Feestzaal (vrij van traiteur en drank) in Vlaams Brabant gezocht
Hey iedereenSinds ik vorige week 'dé vraag' heb gesteld en een grote JA! heb teruggekregen zijn wij opzoek naar zalen in Vlaams Brabant die zonder traiteur werken.Een vriend van mij zijn vader is namelijk traiteur en wij zouden de eer graag aan ...
Andere Reacties: 3 24-6-2009 12:07:32

Vke
Tortelduifjes gezocht tegen zaterdag
Ik zoek tegen zaterdag nog een koppel witte tortelduifjes. Kan iemand mij helpen?
Andere Reacties: 5 24-6-2009 11:36:55

Kelly
Kerk
Beste bruidjes, Wij hebben aan de kerk een ijskarretje besteld voor de mensen een ijsje te geven daar naar de mis geweest zijn. Nu stel ik me de vraag, zou ik dan nog een extra geschenkje voorzien voor de kindjes, als zij ook al een ijsje krijgen?Wa...
Andere Reacties: 6 24-6-2009 10:33:21

Carolina
gezocht VW T2 of T1 (samba) busje
Ik ben nog op zoek naar iemand met een VW busje die wil rijden op onze trouw op zaterdag 1 augustus. (wij zijn van Lille, traject van 15 à 20 km en dit zal van 12u tot max. 16u duren) één T2 mag ik van een collega gebruiken. nog een...
Andere Reacties: 1 24-6-2009 1:11:16

Mandy
Wie trouwt er nog op 10/04/2010?
Het is altijd leuk om te weten wie er nog trouwt op dezelfde dag als ons.Zoja, wat ligt er bij jullie al allemaal vast?Groetjes!
Andere Reacties: 5 23-6-2009 21:17:33

Jill
Spulletjes te koop
Hoi bruidjes,Onze trouwdag zit er jammer genoeg op, maar hij was fantastisch, een dag om nooit te vergeten!Nu onze dag voorbij is, verkopen we een aantal spulletjes waar we sommigen onder jullie misschien wel mee kunnen verder helpen.1 x rode loper: ...
Andere Reacties: 6 23-6-2009 17:03:41

Stephanie
wat betalen jullie voor de muziek (kerk)
Hallo bruidjes,Ik vroeg me af aan welk bedrag ik zo moet denken als ik muzikanten vraag om de muzikale omlijsting van onze trouwmis te doen. Wat hebben jullie betaald en wat had je daarvoor?Bedankt!
Andere Reacties: 5 23-6-2009 16:31:28

leen
menu kaart
HalloZijn er nog die geen menukaarten op tafel plaatsen?
Andere Reacties: 11 23-6-2009 14:52:35

cynthia
Wie heeft ervaring met grote receptie ipv avondfeest?
Hoiwij willen trouwen op 14/05/2010. Aangezien wij 3 kindjes hebben, die wij graag bij heel het gebeuren willen betrekken, zijn wij niet van plan een receptie en groot avondfeest dat tot in de vroege uurtjes duurt, te geven. Daarom zouden wij graag e...
Andere Reacties: 5 23-6-2009 14:06:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...