Nu Online
Momenteel zijn er 754 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

francis en joeri
TIP Curlies met parel
 hallo,  ik het zaterdag curlies met parel bestel  en hebt ze vandaag al in huis. en ze waren nog niet eens zo duur 4 voor 8euro zal de link geven http://www.hairshoponline.nl/Webwinkel-Product-9237270/Curlies-met-parel.html gr fr...
Ideeën Reacties: 0 10-1-2012 14:07:29

gitte
weer een paar probleempjes :-( auto en reis
Zal beginnen met het eerste de auto we hadden graag voor ons een auto gehad die toch iets meer klasse uitstraalde dan onze auto (seat en skoda :) ) en nu zouden we via via normaal een aston martin hebben kunnen huren voor een klein budget. Maar nu b...
Ideeën Reacties: 4 10-1-2012 13:44:47

Karla
We Zoeken hotel ( bruidssuite) Regio Mechelen
Heeft iemand een idee waar wij een mooie bruissuite kunnen vinden in de regio van Mechelen?? Alle suggesties zijn welkom. Merci !!!
Ideeën Reacties: 4 9-1-2012 20:54:49

Stefanie
thema tafels?
Hallo dames, Wat hebben jullie zo allemaal voor thema/naam voor de tafels in de feestzaal? Groetjes Stefanie
Ideeën Reacties: 12 9-1-2012 18:23:12

An
hulp met gastenboek
Hellow, Ik zit met een vraagje ivm het gastenboek...Ben nu al 2weken aan het piekeren wat ik wil doen met het gastenboek.Al uren gegoogled maar kom er maar niet uit :-) te veel mogelijkheden gezien?? :-)Ik had al gedacht: een gewoon gastenboek, wensb...
Ideeën Reacties: 2 8-1-2012 23:27:18

Stefanie
Hoe getuigen vragen?
Hallo, wij willen op een originele manier onze getuigen vragen.. Het idee van een vacature vind ik leuk maar mijn getuige is zelfstandig... Iemand ideetjes?? Dank u!!!!!! 
Ideeën Reacties: 4 8-1-2012 21:42:24

Brigitte
zoek ideetjes voor winterhuwelijk
Hallo allemaal, Wij trouwen op 28 december 2012. Ik had het idee om te feestzaal om te toveren tot een winter decor. Ik wel graag alles in het wit. Ik heb reeds tijdens de kerstperiode gezocht naar spulletjes. Ik heb al sneeuwballen en sneeuwvlokken ...
Ideeën Reacties: 6 8-1-2012 18:42:44

Sarah
Tafelindeling: kraslotjes?
Hallo allemaal, Ik ben nog eens actief op het forum.. Voor onze tafelindeling ben ik aan het denken om geen specifiek thema te gebruiken want we hebben geen echt thema voor de dag. Maar ik wou toch iets leuks en wat anders doen om de mensen naar hun...
Ideeën Reacties: 7 8-1-2012 11:00:01

Steffie
Feestcameraadjes - Fotocamera's op tafels avondfeest
Hallo, wij zijn nog op zoek naar iets leuks qua animatie voor op het avondfeest. We hadden gedacht aan 'de feestcameraadjes'. Dat zijn digitale fotocamera's om op de tafels van de gasten te leggen. Ze kunnen zoveel foto's nemen als ze willen en wij k...
Ideeën Reacties: 8 6-1-2012 23:37:00

Hanne
Wolkie talkies
Hallo, wie gebruikte er de wolkie talkies al op zijn huwelijksfeest? Ben je daar tevreden van en hoe organiseerde je dit precies?
Ideeën Reacties: 13 6-1-2012 16:20:20

Evelien
Alternatief voor schildersezeltjes
Voor de tafelaanduiding zijn wij op zoek gegaan naar iets dat een groot A4-papier zou kunnen recht houden. Op het forum heb ik opgemerkt dat de meesten voor schildersezeltjes kiezen om de tafelnummers of foto's op te stellen. Wel leuk, maar wij woude...
Ideeën Reacties: 2 6-1-2012 7:20:17

fleur
reisbureaus
Morgen gaan mijn vriend en ik normaal een paar reisbureaus aflopen. Zijn er hier nog die meerdere reisbureaus doen om zo wat de prijzen te vergelijken? We waren eerst geïnteresseerd in Malta en Cyprus maar Cyprus is wel vrij duur... Malta zoud...
Ideeën Reacties: 18 5-1-2012 20:45:14

tima
linten , veren , tule
hoi hier ben ik weer  enkele vraagjes van welke site , winkel (of soort winkel )  hebben jullie de volgende dingen besteld? (ev prijs bij vermelden indien  mogelijk )  linten tule pluimen kunststoffen (zijde) bloemblaadjes ti...
Ideeën Reacties: 4 5-1-2012 13:02:34

Steffie
Schieting / vuurwerk
Hoi Is het nog wettelijk toegelaten om een schieting te organiseren voor de trouw? Zoniet, zijn er andere mogelijkheden (vuurwerk ofzo)? Thanks xxx
Ideeën Reacties: 5 4-1-2012 22:47:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...