Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

annelies
schoenen
Hallo, Ik zoek betaalbare bruidsschoenen. Naar het schijnt is er een winkeltje in Brussel waar ze goedkope schoenen en accesoires hebben. Iemand ervaring en het adres?Bedankt,Annelies
Kledij - Accessoires Reacties: 8 1-3-2009 20:57:02

inge
Trouwringen Wim Meeussen
Hey,Misschien is deze vraag al eens ooit gepost, maar ik kan het topic niet terug vinden.Kan iemand mij vertellen wat de kostprijs bedraagt (+-) voor een trouwring van Wim Meeusen?Grtzzz en bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 16 28-2-2009 12:08:50

Joke
Juwelen aanrader
Hey bruidjes,Na een lange zoektocht had ik de hoop bijna opgegeven maar uiteindelijk heb ik toch mijn bruidsjuwelen gevonden.Voor bruidjes die net iets anders willen is het parelhuys in Torhout een echte aanrader!Kijk maar eens op de website www.par...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 27-2-2009 22:28:09

Mieke
Huidskleurige stay-ups met witte kant
Dag bruidjes,Ik ben op zoek naar huidskleurige stay-ups met witte kant bovenaan. Ik lijk die maar niet te kunnen vinden... Meestal zijn het dan witte kousen met witte kant bovenaan maar ik zoek huidskleurige kousen. Momenteel heb ik huidskleurige sta...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 27-2-2009 10:11:32

AN
Bruidschoenen
Lieve bruidjes,Net zoals ik zullen er nog wel mensen zijn die op wat grotere voet leven. ik heb namelijk maat 43. Ik ben vandaag mijn schoenen gaan bestellen in BREDA! is voor sommige vrij ver maar je kan er dat ene modelletje dat ze verkopen in 43 l...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-2-2009 22:07:51

Ester
kledij bruidegom
dag bruidjes,achter 163 gaan we al trouwen!!Maar mijn aanstaande is nog niet gaan kijken voor een kostuum. hij wilt eerst nog afvallen en is al goed bezig hiermee. nu vraag ik mij dus af, hoelang op voorhand zouden we dan het kostuum moeten gaan hale...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 26-2-2009 15:26:16

Gwendolyn
Juwelen?
Hey iedereen!Een vraagje: hoe kiezen jullie je juwelen voor bij je trouwkleed? Kies je voor een ketting, oorbellen, armband, of alles tesamen?Ik vind het echt moeilijk om hier iets bij te zoeken...Groetjes!
Kledij - Accessoires Reacties: 12 25-2-2009 19:57:25

aline
Ringen
Hallo,Heeft er iemand ringen van Bruno Banani?Pro's en contra's?ThxAline en Kristof (13 juni '09)
Kledij - Accessoires Reacties: 0 24-2-2009 19:57:52

Cindy
Curtres-bustier
HalloHeeft er iemand al iets gekocht bij lingeriezaak Curtres in Hasselt? Ik ben nog op zoek naar een 'goedkope' bustier.groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 23-2-2009 21:35:57

Isabel
Kledij bruidskindjes
HalloWij heeft er al kledij gekocht voor de bruidkindjes? ik heb een leuke site gevonden in nederland. het zijn precies kleine trouwjurkjes voor de meisjes.Wie kan me wat tips geven.Mijn zoontje zal op onze trouw 5,5jaar zijn en mijn dochertje zal e...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 23-2-2009 14:03:04

kristel
lingerie
Hallo bruidjes,binen 3weken heb ik mijn eerste pasbeurt ik ben nog op zoek naar lingerie voor een maatje meer.Weet er iemand een goed adresje?ik ben van Antwerpen.
Kledij - Accessoires Reacties: 7 22-2-2009 21:16:14

evelien
trouwring-verlovingsring
Beste bruidjes,Een vraagje ivm de ringen, wij zijn momenteel op zoek naar trouwringen. Ik heb echter reeds een verlovingsring, het probleem is nu de volgende...Dragen jullie trouwring en verlovingsring samen op één vinger of apart? Ik heb a...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 22-2-2009 16:31:27

Kim
trouwringen
Hoi medebruidjes,ik ben op zoek naar een adresje waar de ringen niet te duur zijn. We zien graag titanium of wit goed. Kan iemand ons helpen en in welke prijsklasse zitten de meeste ringen?Alvast bedankt,Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 10 22-2-2009 11:28:35

Kay
Schoenen gekocht
Vanadaag heb ik samen met mijn mama mijn schoenen gekocht bij van Loock in Herentals. We gingen maar eens kijken maar nu heb ik er dan toch gekocht. Maar ja nu heb ik tijd genoeg om ze in te lopen he.Kay
Kledij - Accessoires Reacties: 7 20-2-2009 13:11:07

Els
TROUWSCHOENEN
Hallo bruidjes, Prachtige ivoorkleurige (trouw)schoenen te koop, maat 39, nooit gedragen. Voor info bij Els op 0477/434201Foto's op volgende link http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Schoenen/15317979/Prachtige_ivoorkleurige_trouw_schoenen.htmlgroetje...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-2-2009 22:31:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...