Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
...
Volgende
Laatste
Esmé
feestzaal met industiële look omgeving Leuven
Hallo bruidjes en bruidegommen! Voor ons breekt de grote dag aan op 28 juni 2013, nog zo'n 548 laaange dagen te gaan, maar we zijn toch al bezig met het belangrijkste: de feestzaal! Dit blijkt echter niet zo eenvoudig.. Mijn vriend en ik hebben een ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
27-12-2011 20:29:07
Claire
Feestzaal perikelen
Hoi medebruiden Zoals de titel al zegt, hebben we wel wat te doen gehad rond onze feestzaal. Wij hadden eerst Ter Wieke gekozen in Wiekevorst. Mooie zaal, en een vriendelijke dame. We hadden er dan ook alle vertrouwen in dat ons feest ging slagen. ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
27-12-2011 14:32:26
stef
Hezehoef in olen of De Vesten in Laakdal
Hoi trouwers in september gaan mijn aanstaande trouwen, nu zijn we nog steeds op zoek naar een locatie om ons feest te houden. We willen graag een ceremonie houden, gevolgd door een receptie, buffetdiner en avondfeest we zijn al gaan kijken in de ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
27-12-2011 3:11:22
Ellen
feestzaal ontgoocheling...
Hallo allemaal Ik ben momenteel nogal ontgoocheld over de feestzaal, al trouwen we maar in mei 2012. We hebben de prijs berekening gekregen, wat toch al redelijk duur is... Ze hebben zelf de hapjes gekozen die ze willen serveren op "ONS" huwelijk.....
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
22-12-2011 17:08:50
Elke
Feestzaal Sint-Niklaas - Dendermonde
Hallo allemaal, Wij hebben zoals iedereen hier, ook besloten om te trouwen. De datum ligt nog niet vast, maar we hebben onze zinnen gezet op eind september. Nu zoeken wij natuurlijk een feestzaal. Ik heb familie in antwerpen, limburg, kortrijk en br...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
21-12-2011 15:55:32
charlotte
Hulp gezocht voor op trouwfeest - iemand enig idee?
Binnen een dikke maand is het zo ver. Nu zit ik nog met een probleem. Ik vind geen opdieners. Het feest is in beperkte (47p) kring in de Ardennen, maar ik had toch graag wat hulp gehad tot aan het avondfeest (dus rond 22-23u, daarna is het zelfb...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
20-12-2011 21:13:59
Nathalie
Feestzalen omgeving Lier
Hallo allemaal!! Nog maar net verloofd maar aangezien we in september/oktober 2012 willen trouwen , al volop naar zalen aan het zoeken. Maar het lijkt me allemaal zo duur? We zitten rond de 120pers. voor een avondfeest. We zijn er al een paar ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
20-12-2011 21:04:24
HANNE
schuur huren West- of Oost-Vlaanderen
Het lijkt ons mooi om ons trouwfeest te doen in een authentieke schuur, in de regio Noord-West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen. Liefst ergens tussen Brugge en Gent. Heeft iemand een idee?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
20-12-2011 14:54:12
lien
Feestzaal is vastgelegd whohooow
Hallo allemaal, ik ben hier nieuw op het forum. Maar vanaf nu ga ik hier zeer vaak komen want wij gaan trouwen op 04/05/2013. Wij hebben net onze zaal vastgelegd, waauw wat schrok ik toch wel. de datum die we als eerste in gedachten hadden (18/05) w...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
15
20-12-2011 11:25:57
effy
contactgegevens zaal Eland Gent
Ik ben dringend op zoek naar de contactgegevens van zaal Eland in Gent. Dit zou op de Dendermondsestenweg zijn. Helaas vind ik geen telefoonnummer, mailadres of website terug. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Heeft iemand ervaring met deze zaal?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
18-12-2011 16:04:58
Wim
tafelversiering
hallo, Ik ben op zoek naar ideetjes voor onze tafelnamen, we zouden willen werken met belangrijke data's en spreuken rond onze relatie. In Ava hebben we grote 3d letters gezien in Papier Mache en deze zouden we graag gebruiken. Heeft iemand een ide...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
18-12-2011 13:11:23
elke
Feestzaal Geel
Hoi Wij gaan trouwen in juli 2012. We zijn op zoek naar een leuke feestlocatie voor ons huwelijk. Momenteel hebben we contat met "De Ganzerik" in Geel. Heeft iemand hier al evaringen mee? Groetjes Elke
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
17-12-2011 9:05:00
alexandra
Trouwlocatie voor minstens 220 personen
Halloooo !!! Ik ga trouwennnnn :). Ik ben op zoek naar een mooir, romantische locatie waar je toch kan dineren met minstens 220 personen. Dit in Limburg of Vlaams Brabant (liefst zo wat tussen Leuven en Genk) Niet de zalen van Ba...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
17
15-12-2011 17:09:11
Tiziana
tussen Kerk en Feestzaal?
Hoi medebruidjes, Even een vraagje: Mijn eerste aanvaring met mijn ouders is er gekomen! hiep hoi! :) We hebben een optie om te trouwen om 16u. We mogen onze receptie starten in onze feestzaal om 19u. Er van uitgaande dat de mis max 1u30 duurt ( max...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
14-12-2011 16:57:28
stephanie
trouwtent
weet iemand waar je een tent kunt huren voor ongeveer 150 personen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
13-12-2011 21:43:06
Eerste
Vorige
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Ans Volckaerts Fotografie
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info