Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Joke
uitnodigingen
morgen gaan wij op tocht voor onze uitnodigingen. Weet er iemand een goedkope drukker in Oost-vlaanderen, regio dendermonde?
Uitnodigingen Reacties: 2 18-7-2008 12:43:18

Silke
bruidsmeisjes vragen
Bestekes,Kreeg net goed nieuws van mijn tante. Mijn nichtje doet haar communie de week na ons huwelijk.Wij super, super, superblij, want dit betekend dat ik hen kan vragen als bruidskindjes.Heb dit natuurlijk al aan mijn tante gevraagd en zij is erg ...
Uitnodigingen Reacties: 1 17-7-2008 13:09:50

Sofie
tekst kledij
Hallo iedereen,Ik heb een nogal delicate vraag: wij trouwen volgend jaar en willen graag dat mensen deftig gekleed naar ons feest komen. Dit wil zeggen dat we het niet zouden appreciëren als er mensen in jeansbroek of joggging of slobbertrui.......
Uitnodigingen Reacties: 9 16-7-2008 22:00:15

Sylvie
huwelijksuitnodiging
Heykes,Kent er iemand een goeie drukker voor huwelijksuitnodigingen in de streek rond Brugge? Wij waren van plan om langs te gaan bij Janssens Drukcenter in Assebroek, maar die blijken nu nog tot augustus met verlof te zijn.Wij trouwen 27 september e...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-7-2008 15:18:35

Liesbet
originele uitnodigingen
Hallo allemaal, ik ben op zoek naar ideeën voor originele uitnodigingen. We hebben net een huis gekocht, dus budgetvriendelijke ideeën zijn ook meer dan welkom! Kan iemand mij nuttige adressen bezorgen? Liefst in de buurt van Limburg. Alvas...
Uitnodigingen Reacties: 4 13-7-2008 22:21:18

debbie
enveloppe
hey hey,ik heb gisteren onze uitnodigingen mogen gaan halen en ik vind ze prachtig.onze enveloppe hebben we al een tijdje maar ik was nog niet begonnen met ze te schrijven, nu dus wel en het blijkt dat dat niet zo goed lukt ze zijn glanzend en het ve...
Uitnodigingen Reacties: 2 12-7-2008 12:57:11

Nathalie
tekst uitnodigingen (ja weer ééntje)
HOi heb al veel tekesten gevonden voor uitnodigingne maar geen enkele die van toepassing is voor ons. Wij trouwen alleen voor de wet waar iedereen welkom is en idereen die op de receptie komt is ook uitgenodigd voor het avondfeest. Hoe kan ik dit het...
Uitnodigingen Reacties: 1 10-7-2008 15:11:12

Laura
vanaf wanneer aparte uitnodiging voor jongere?
hallo allemaal! Welke 'criterium' hanteren jullie om een aparte uitnodiging te sturen naar bv een neef of een nicht en die dus niet in te begrijpen bij de uitnodiging van de ouders? Zonder er echt bij stil te staan, dacht ik gewoon een aparte uitnodi...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-7-2008 15:23:56

kathelijne
uitnodigingen
Wij trouwen op 08 november 2008.Hoe lang op voorhand moet je je uitnodigingen opsturen naar de genodigden?
Uitnodigingen Reacties: 3 8-7-2008 21:44:51

Isabelle
Uitnodigingen
Hallo,Kan er mij iemand helpen met de uitnodigingen? Wij trouwen op 11 okt 2008 en ik moet er dus dringend voor kijken. Wij hadden graag klassieke kaarten met dus aan de linkerkaart de namen van mijn ouders en aan de rechterkant de namen van mijn ver...
Uitnodigingen Reacties: 5 8-7-2008 21:10:03

Annelies
printen op enveloppen
Ik zou graag alle adressen drukken op m'n evenloppen en dacht dat dit eenvoudig via word of excell te doen was, maar ik weet helemaal niet meer hoe...Kan er iemand mij helpen?Alvast mercikes!Annelies
Uitnodigingen Reacties: 2 7-7-2008 22:54:51

Wendy
uitnodigingen - adressen schrijven of...
HalloNog een vraagjeSchrijven jullie de uitnodigingen of doen jullie het via etiketten (wel onpersoonlijker of niet)?En in welke kleur schrijven jullie, naargelang het kleur van het kaartje of zwart? GroetjesWendy 13/09/08
Uitnodigingen Reacties: 4 7-7-2008 19:03:38

Tineke
cadeautip
Hallo trouwertjes,Ik was gisteren bij een vriendin en toen gaf haar vriend een opmerking over ons rekeningnummer op de huwelijksuitnodiging. We hebben staan: cadeautip en dan een envelopje en ons rekingnummer. We hadden er eerst bij gezet sponsoring ...
Uitnodigingen Reacties: 9 6-7-2008 17:21:58

Vicky
Weinig respons op uitnodiging
Hallo bruidjes!Wij trouwen 6 september.Mijn verloofde en ik zijn niet zo slim geweest en hebben op de uitnodiging gezet dat mensen enkel iets moeten laten weten indien ze NIET kunnen. Ik begrijp ni dat ik daar over ben blijven kijken.Nu zijn ze allem...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-7-2008 16:53:43

Wendy
toch iets verkeerd op proefdruk en niet gelezen
fiogf49gjkf0dhallo, ik zit hier bijna met tranen in mijn ogen. We hebben vandaag de proefdruk ontvangen en na een aanpassing aan naam en rekeningnummer toch iets niet goed gelezen.Er staat "Patrick en wendy nodigen u graag uit op de receptie die...
Uitnodigingen Reacties: 8 4-7-2008 23:21:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info