Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Annina
nog 10 dagen...en ik word gek!
Na een jaar voorbereiden en alles op tijd klaar, ben ik gewoon gek aan het worden... Er moeten nog kleine dingen gebeuren zoals een boom schilderen, tafelschikking ed. Maar niet zo veel meer, dus nog tijd om dat te doen... Maar ik twijfel ineens zo ...
Voorbereiding Reacties: 2 17-9-2013 12:15:29

Elke
nog 24 dagen...oktoberbruidjes, komaan he ;-)
Hey allemaal! wat vliegt de tijd ineens, nog minder dan een maand! ik ben eerlijk gezegd wel blij dat het zo dicht komt na meer dan een jaar voorbereiding... wij hebben nog veel praktische dingetjes op het programma: menu kiezen en maken, misboekje...
Voorbereiding Reacties: 8 17-9-2013 10:50:50

Catherina
Stadhuis Sint-Niklaas
Zijn er nog koppels die in Sint-Niklaas getrouwd zijn? (of gaan trouwen?) Wat mag daar allemaal, en wat mag niet?  Is het een saaie droge bedoeling, of wordt het wat leuk aangekleed? Iemand ervaring mee? Want ik moet nog wachten tot ten vroegste...
Voorbereiding Reacties: 6 17-9-2013 8:38:57

Melissa
Nog wat meer miserie
Hier ben ik weer om mijn frustraties te luchten, het stapelt op tot de boel ontploft en ik vind niet niet mijn verloofde dat verdiend. Ik postte hier eerder al een héél verhaal over hoe mijn vriend zijn zus onmogelijk deed (doet) omdat, (ja...
Voorbereiding Reacties: 7 16-9-2013 9:20:35

Elen
gal spuwen - schoonouders DEEL 2
En de boel is ontploft... :s Gstravond zijn we bij onze schoonouders geweest voor de tafelindeling (na 5 gecancellede afspraken) eindelijk vast te leggen. Of beter gezegd: wij zijn tot bij hun gegaan om te horen hoe zij besloten hebben om de tafels ...
Voorbereiding Reacties: 37 16-9-2013 8:15:22

Veva
Schoenen in de diepvries: het werkt!
Ik heb al een paar maanden mijn trouw schoenen (paarse leren pumps van Noë) thuis staan en heb ze al ettelijke keren ingelopen. Ze zaten goed, ik kreeg geen blaren, maar toch bleven ze licht knellen aan mijn tenen... Ik las hier op het forum de ...
Voorbereiding Reacties: 5 15-9-2013 21:42:18

britt
Decoratie zaal
Hey bruidjes, Ik heb mijn trouwkleed al een tijdje in mijn bezit maar ik heb een speciale kleur ;) namelijk paars... Maar welke kleur zou ik dan nemen voor tafelversiering, tafelkleed... Had gedacht gewoon wit en zwart of hebben jullie een ander id...
Voorbereiding Reacties: 7 15-9-2013 21:33:16

Peggy
Alternatief voor taart ?
Hallo , wij hebben enkel een grote bruidstaart als dessert. Zou ik nog iets anders voorzien voor mensen die geen taart lusten ? Feestzaal stelt fruitsla voor maar ik weet het niet zo goed.
Voorbereiding Reacties: 4 15-9-2013 21:30:02

Anneleen
dagplanning
dag lieve bruidjes en gommetjes,  We zitten een beetje in de knoop met onze dagplanning en ik wou vragen of er bruidjes zijn die hun dagplanning eens willen doormailen zodat we een beeld hebben wat een haalbare planning is.  Je mag het doo...
Voorbereiding Reacties: 6 15-9-2013 18:19:01

evy
DIY
Hallo, ik heb al enkele super toffe DIY projectjes in mijn hoofd voor ons huwelijk. Echter, het blijkt nogal moeilijk om alle voorwerpen terug te vinden (basis knutselmateriaal in mijn ogen) hier in Belgie. Op Amerikaanse websites is er zoveel te vin...
Voorbereiding Reacties: 5 15-9-2013 17:15:41

Nathalie
Verslagje van een super vrijgezellen!
Dag lieve bruidjes, Gisteren heb ik mijn vrijgezellendag gehad! Wat keek ik hier naar uit!! Ondanks de tegenslagen (heel veel mensen op het laatste afgezegd, wat minder weer) is het toch SUPER geworden! Deze week kreeg ik een lijstje met mijn benod...
Voorbereiding Reacties: 2 15-9-2013 10:28:02

Annelies
te koop!
Mijn dag zit er jammer genoeg op, het was super! Na alles op te ruimen van het feest, heb ik een aantal dingen te koop staan. http://www.2dehands.be/listuser/4796742/?p=all&loca... Heb je vragen? Mail gerust! Groetjes Annelies
Voorbereiding Reacties: 0 14-9-2013 19:36:52

Annekatrien
nog iets afgehandeld :-)
Juij, huwelijkskaars is ook besteld! Dus nog iets om van mijn lijstje te vinken. Denk dak 't allemaal een beetje te rap doe want nu ga ik moeten wachten voor de rest tot ik weet hoeveel personen komen enzo! Heb ook nog even naar de zaal gebeld, we ...
Voorbereiding Reacties: 4 14-9-2013 16:53:15

Elen
gal spuwen - schoonouders!
Sorry jullie hiermee lastig te vallen maar het moet me even van hart... :-( Al maanden ben ik intensief bezig met mijn droomtrouw te plannen. Afspraken die wij gemaakt hebben in het begin over financiën: - mijn schoonouders betalen hun kant van ...
Voorbereiding Reacties: 13 14-9-2013 14:50:32

Silvy
Dansvloer- sticker
Wie weet waar ik een bedrukte dansvloersticker kan kopen/bestellen?  Ik heb deze stickers namelijk meerdere malen gezien hier bij foto's van getrouwde koppels. Zelf heb ik deze al eens op het internet gezien en kwam ik op prijzen van 95 - 1...
Voorbereiding Reacties: 12 14-9-2013 14:12:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...