Nu Online
Momenteel zijn er 763 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Korte trip
Hey allemaal! Wij gaan pas een paar maand na ons huwelijk op huwelijksreis maar zouden wel graag een paar dagen naar de Ardennen of de kust even nagenieten van de grote dag. Heeft er iemand leuke adresjes voor een combinatie van welln...
Huwelijksreis Reacties: 4 4-3-2016 20:27:20

Valeri
misboekje: teksten uit het oude en nieuwe testament
Dag medebruidjes! Wij zijn begonnen aan ons misboekje. Wij zoeken nog teksten, verzen e.d. uit het oude en nieuwe testament. Heeft iemand enkele voorbeelden van herwerkte modernere teksten? Dit mag ook van de priester. Ideeën of voorbeeldmi...
Religie Reacties: 1 4-3-2016 18:48:02

Ines
budgetvriendelijke videograaf
Hallo, een vriendin van mij trouwt op 16 juli. Kent er iemand een 'budgetvriendelijke' videograaf? groetjes Ines
Video Reacties: 16 4-3-2016 14:42:02

Bellefroid
bediening gezocht
hallo,Nog 5 maandjes en het is de grote dag voor ons Alles is geregeld tot in de puntjes.Of beter gezegd was geregeld.Onze ceremoniemeester, die tevens onze maître gaat zijn op het avondfeest, had voor het personeel van de b...
Ideeën Reacties: 5 4-3-2016 11:22:57

Debbie
Kun je met ieder trouwkleedjes goed dansen?
Dit is eigenlijk een vraag voor reeds getrouwde bruidjes. Welke jurk hadden jullie aan en kon je er gemakkelijk mee dansen? Ik kan natuurlijk niets over de mijne zeggen, wie weet wie er allemaal nog mee zou kunnen lezen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 3-3-2016 21:20:37

annelies
kapsel en/of visagie
Hallo, Ik ben Annelies en ik ga in de zomervakantie in het huwelijksbootje treden. Ik ben nog op zoek naar een kapper en/of visagiste die aan huis komt in Temse. Is er iemand die tips heeft voor mij?  Bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-3-2016 20:29:30

magali
panty's of niet
Beste bruidjes, hier een bruid met een groot dilemma. Dragen jullie panty's onder jullie trouwkleed of niet? In mijn omgeving zijn er evenveel voorstanders als tegenstanders dus dit helpt mij niet echt vooruit. Graag jullie mening hierover.
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-3-2016 15:33:17

Elise
Cameraman gezocht
Hallo allemaal, Wij huwen op 3/6/2016 en zijn op zoek naar iemand die ons huwelijk zou kunnen filmen. We werken reeds samen met een fotograaf, namelijk Cedric Alexandre Photography. Iemand tips? Onze trouw zal plaatsvinden in Roeselare Alvast b...
Fotografie Reacties: 3 2-3-2016 18:59:47

yora
Afstand tussen feestzaal en gemeente
Hoi Iedereen, Wij zijn op zoek naar een leuke/moderne zaal voor ons huwelijk. We hebben er nu eentje op het ook maar die ligt best een eind van ons gemeentehuis verwijderd (ongeveer 45 minuten, zonder de vrijdagse file. Is dat te ver volgens jul...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 2-3-2016 12:47:26

Jessica
vervoer grootouders
Hi, Ik en mijn vriend zijn nog maar pas verloofd dus we zijn nog wat aan het rond kijken voor inspiratie maar mijn enigste zorg is dat we op zoek zijn naar vervoer voor mijn grootouders, die zelf geen auto meer hebben en er niet genoeg plaats b...
Voorbereiding Reacties: 6 1-3-2016 22:37:00

Kim
Fotograaf voor 2 tot 3 uur op 23/07/2016
Hallo, Wij trouwen op 23/07/16, het is echter geen klassiek trouwfeest waardoor we maar 2 tot 3 uur een fotograaf willen: voor de foto's bij het tekenen en erna een reportage, geen feest achteraf. De meeste zijn meteen voor een hele dag te boeken.....
Fotografie Reacties: 6 1-3-2016 18:51:13

Tine
Huwelijksreis Portugal
Hallo allemaal,  mijn verloofde en ik zijn van plan na onze trouw op 21 mei 2016 naar Portugal te gaan op huwelijksreis. Heeft iemand tips? Wij zijn meer types die graag veel willen zien en het land gaan rondtrekken voor 2,5 week maar voor de hu...
Huwelijksreis Reacties: 3 1-3-2016 18:28:40

Thomas
viering + avondfeest op zelfde locatie - hoe vermelden op uitnodiging
Hallo allemaal,Begin juli stappen wij in het huwelijksbootje. Om 11u geven wij elkaar het ja-woord op het gemeentehuis. Om 14u organiseren wij een (persoonlijk getinte) viering in de zaal. (hopelijk in de tuin :-) )Wij organisere...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-3-2016 13:22:25

Catherine
Help! Onze feestzaal is failliet!
Met nog 150 dagen op de teller en het bericht dat onze feestzaal failliet is begint de paniek toe te slaan! We hadden al een voorschot van 1500 euro betaald dat we waarschijnlijk wel kwijt zullen zijn en de curator of contactpersoon reageert niet op...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 1-3-2016 12:37:49

Suleika
Fotograaf gezocht 04/06/2016
Wij zoeken nog een fotograaf voor 04/06/2016 daar de onze heeft  geannuleerd. Regio Gent.
Fotografie Reacties: 7 1-3-2016 9:40:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...