Nu Online
Momenteel zijn er 540 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

evelien
trouwschoenen
hey toekomstige bruidjes,ik had hier gisteren gelezen dat er mooie trouwschoenen te koop waren in de etam in frankrijk voor maar 39,90 euro. dus ben ik vandaag vlug naar rijsel geweest; en idd! ik heb er een héél mooi paar gevonden! dank u...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-2-2009 22:17:42

Suzanne
Trouwschoenen
Luca Renzi, cremekleurig met scherpe punt. Maat 37 + gratis erbij nieuwe kousen. Foto kan gamaild worden.
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-2-2009 13:48:09

Mieke
schoenen-lingerie-...
halloik trouw op 15 mei 2009. Zijn er tussen jullie bruidjes die al schoenen en lingerie gekocht hebben? Of heb ik nog wat tijd?groetjes,mieke
Kledij - Accessoires Reacties: 11 15-2-2009 18:17:58

daisy
te koop kleedje bruidsmeisje
hallo bruidjes,ik heb hier in de kast een kleedje hangen voor een bruidsmeisje van 6 jaar.het is niet gebruikt, want wij willen onze 2 meisjes hetzelfde kleden.het is een ivoorkleurig met rode-bordeau bloemetjes erop,er is ook nog een bolero jasje bi...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-2-2009 13:05:40

Cindy
alternatief ringkussen
hebben jullie ideetjes voor de ringen naar voor te brengen? ook originele ringkussens, maar ik denk dat we liever iets anders gebruiken, alleen geen ideen wat? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 10 13-2-2009 22:21:56

An
Bruidsschoenen Hassal
Hallo ladies, Weet er iemand waar ik de bruidsschoenen van Diane Hassal kan vinden in België? Ik heb foto's van de collectie gezien op internet en vind ze echt mooi maar blijkbaar moeilijk te vinden in ons Belgenlandje;-)Alvast bedankt!An
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-2-2009 21:31:37

annelies
Ringen
Hallo,Wij zijn nu in de fase dat we onze ringen gaan kiezen. Ik heb al veel gehoord over Fede di oro. Is dat kwaliteit en ook echt betrouwbaar? Wie heeft ervaring?Alvast bedankt,Annelies
Kledij - Accessoires Reacties: 6 9-2-2009 20:45:31

Valerie
Trouwschoenen voor de man!
Waar vind ik schoenen voor mijn ventje? Volgende week gaan we shoppen in Antwerpen, kent iemand een adres in die grote stad? Zelf zijn we van Halle, ik denk dat dit nog een moeilijke opdracht zal worden, dus graag jullie hulp!BedanktValerie02mei2009
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-2-2009 16:02:40

Nella
juwelen cymbeline
Hallo,Heeft eriemand een idee waar ik van die 'kleefjuwelen" van cymbeline kan vinden? Kan ze niet vinden via het internet.groetjesNella
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-2-2009 10:54:25

Rebecca
lichte pluimpjes voor in het haar :-)
Dag medebruidjes,Ik heb al op al jullie opgegeven websites gezocht, maar ik vind niet wat ik zoek.Op mijn kleedje zitten een stuk of 5 hele fijne, langwerpige veertjes. Ik zou er ook graag vinden voor in mijn haar. Maar ik bedoel dus echt geen plui...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 5-2-2009 8:52:52

daisy
bedrukte bikini
hallo iedereen,onlangs was ik even aan het piepen op het internet.ik ben dan op een site gekomen met vanalles die je kan laten bedrukken voor huwelijken,bikini, ondergoed, t-shirt,....echt vanalles.nu ben ik terug op zoek naar de site.wie kan mij hel...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-2-2009 14:54:51

Kim
lingerie le poirier
Hallo bruidjes,weten jullie misschien waar in Limburg de lingerie van le Poirier verkocht wordt? Bedankt! Groetjes,Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-2-2009 12:45:31

Patricia
Sjawl voor over kleedje
Over 2 weken is onze dag, en ik begin stilaan te beseffen dat het toch wel frisjes zal zijn. Voor buiten heb ik een jasje, maar voor overdag binnen heb ik niets voor over mijn kleed aan te doen. Weet iemand een winkel waar ze gebroken witte sjawls ve...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 2-2-2009 19:57:28

Patricia
Sjawl voor over kleedje
Over 2 weken is onze dag, en ik begin stilaan te beseffen dat het toch wel frisjes zal zijn. Voor buiten heb ik een jasje, maar voor overdag binnen heb ik niets voor over mijn kleed aan te doen. Weet iemand een winkel waar ze gebroken witte sjawls ve...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 2-2-2009 19:57:27

Natasja
Kousenband
Hey iedereen, onze grote dag breekt bijna aan. Op 14 februari is het zover maar ik zit nog met een klein vraagje. Ik heb van mijn vriendinnen een kousenband gekregen en heb me laten vertellen dat het de traditie is om deze op het avondfeest te verk...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 1-2-2009 23:11:00
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...