Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Gedichtje bruidskindjes
Hallo allemaal! Wij zijn op zoek naar een leuk - niet te lang en niet te moeilijk - maar mooi gedicht over de liefde, het samenzijn, ... dat een van onze bruidskindjes (8j) kan voorlezen. Iemand ideetjes? Alvast super bedankt! Ann  
Ceremonie Reacties: 4 29-2-2016 23:05:43

Silke
Gastenboek
Iemand een idee waar je de vingerprintbomen kan krijgen? Of weet iemand waar je grote initialen in wit/hout kan krijgen als gastenboek om te laten tekenen? Dankjewel allemaal :)
Voorbereiding Reacties: 5 29-2-2016 22:36:01

kamille
Bruidskapsel en make up Regio Sint Niklaas
hallo, weet er iemand wie ik het best kan contacteren voor mijn bruidsmake-up en kapsel regio Sint-Niklaas? met eventueel prijzen erbij? graag aan huis
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 29-2-2016 20:27:48

Anke
April-bruidjes :-)
Hey iedereen, Met nog 53 dagen op de teller, begint het hier toch serieus te korten . Zijn er nog april-bruidjes? Hoe ver staan jullie met de planning? Ik ben constant aan het nadenken of ik echt niets vergeten ben, zal wel typisch zijn zeker... Sp...
Voorbereiding Reacties: 11 29-2-2016 11:57:01

tinne
nog 158 dagen op de teller : ) ...
nog 158 dagen... Het komt stilaan dichterbij :) .... We zijn nu ongeveer al 4 jaar verloofd, en 9 jaar samen deze zomer. Dus echt zo blij dat we man en vrouw gaan worden!! Tot nu toe hebben we al bijna alles geregeld, behalve de kleinere dingen. Di...
Voorbereiding Reacties: 2 29-2-2016 9:53:53

Karolien
Datum en initialen in kraag herenkostuum laten naaien
Wij hebben al eens gezien dat onder de kraag van het herenkostuum de initialen en / of de datum wordt genaaid.Iemand een idee waar we dit kunnen laten doen?Alvast bedankt,Karolien  
Kledij - Bruidegom Reacties: 5 29-2-2016 9:25:02

max
decoratie gezocht
Hoi,Zijn er hier al getrouwde stelletjes die met plezier hun trouw decoratie verkopen?Ik ben op zoek naar kleine glazen vaasjes voor op de tafels de plaatsen (voor 1 bloemetje bv).Ook kaarsenhouders zijn welkom.Bedankt !
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 28-2-2016 21:45:08

Els
Trouwkostuum heren grote maten oa maat 58 waar te vinden??? Dringend!!
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 28-2-2016 16:17:37

Nele
bediening drank op trouwfeest
Hoi iedereen, Wij organiseren zoveel mogelijk zelf voor onze trouw en het enige wat ik echt niet vind is een organisatie of bedrijf in West-Vlaanderen waar ik obers kan 'huren' voor de bediening van de drank tijdens het feest. Iemand tips of suggest...
Voorbereiding Reacties: 3 28-2-2016 13:33:20

Anke
DIY tips voor trouwfeest
Goede zondag iedereen, Wij gaan trouwen 8/10/2016, zaal, fotograaf en dé jurk zijn al in orde.. Nu wou ik graag veel leuke zelfgemaakte spullen op ons feest. Hebben al zelfgemaakte enveloppen, potjes voor het candybuffet, versiering, het ringk...
Ideeën Reacties: 6 28-2-2016 12:59:20

yora
Ervaringen met LA Source Westerlo?
Hoi Allemaal, Ik vroeg mij af of een aantal van jullie ervaringen hebben met La Source in Westerlo? Groetjes! Yora
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 28-2-2016 10:32:08

stephanie
op zoek naar een goede vigagiste regio gent
Meiden, Ik trouw in september en ben zo stilletjes aan op zoek aan het gaan naar een goede visagiste en een mooi kapsel.. Hebben jullie enige tips? Zou ook graag een hebben die aan huis komt! Alvast bedankt!
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 27-2-2016 23:21:53

sarah
kleedje van het Italiaanse merk miss leod te koop voor bruidsmeisje
Ik verkoop een kleedje van het Italiaanse merk, miss leod. Maat 104. Slechts 2x gedragen. Nieuwprijs 225 euro, ik verkoop het voor 75 euro.
Kledij - Suite Reacties: 0 27-2-2016 22:07:01

Marc
foto wand met kaders
Hoi We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes De afmeting is 2m hoogte en in 2 d...
Ideeën Reacties: 2 27-2-2016 20:52:29

Marc
Foto Wand
HoiWe verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer wasDe hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjesDe afmeting is 2m hoogte en in 2...
Fotografie Reacties: 0 27-2-2016 20:25:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...