Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

jessica
waar kopen jullie je fotoalbum?
ken iemand een website of zo waar je foto-albums kan bestellen? liefst met koffer
Andere Reacties: 1 22-6-2009 16:07:29

jessica
hoeveel spenderen jullie aan het dessert?
wij hebben een forfait voor 65 euro, luxe bbq en alle drank in, ook speciale bieren, van 20u tot 2u, daarna moeten we per fles betalen. Maar we twijfelen nog over dessert, is weer 10 euro extra. Goedkoopste is 3,50 p.p. voor chocoladefontein of zo, m...
Andere Reacties: 11 22-6-2009 16:01:46

jessica
foto-album met koffer gezocht
dag bruidjes,weet iemand waar je op internet mooie, goedkope fotoalbums met koffer kan bestellen? Een site of zo?Groetjes Jess
Andere Reacties: 0 22-6-2009 14:39:13

ariadne
annulatie reis omwille van huwelijk
Beste bruidjes,begin dit jaar hebben wij een weekje tussenuit gepland, toen nog niet wetende dat we gingen trouwen. In maart heeft mijn ventje me ten huwelijk gevraagd, en hebben we de datum 5 september gekozen, omwille van de mogelijkheid op mooi we...
Andere Reacties: 0 22-6-2009 13:56:00

jessica
bruidstaart limburg
Dag medebruidjes,Ik wil graag een bruidstaart, maar we zijn met 150 personen. Iemand enig idee wat dit kost?? en iemand een goeie tip waar je dat kan laten doen? kan dat ook gewoon bij een bakker besteld? En hoeveel kost het dan per persoon?
Andere Reacties: 5 22-6-2009 13:26:14

Hannelore
3 oktober 2009
Wie trouwt nog op 3 oktober?Wat moeten jullie nog allemaal regelen?Wanneer worden jullie uitnodigingen verstuurd?
Andere Reacties: 2 22-6-2009 12:56:22

nele
bruidje in Keerbergen op 08-08-09
Hoi medebruidjes,Ik ben op zoek naar een bruidje die op 8 augustus in Keerbergen zal trouwen of haar feest geeft.groetjes,Nele08-08-09
Andere Reacties: 0 22-6-2009 10:48:19

Claudia
zaterdag 27 juni...
Hallo, Zijn er nog bruidjes die zaterdag trouwen? Hoe zit het met de zenuwen? Bij mij zijn ze goed aanwezig en maak me nu echt wel zorgen om het weer..ONWEER???? :'(toch maar duimen en vele kaarsjes laten branden dat het goed zal komen...
Andere Reacties: 8 22-6-2009 9:57:43

heidi
evenement
hallo iedereen, ik deed eerder al een rondvraag wie het zag zitten om nog eens een avondje in bruidskleding door te brengen, we hebben beslist dat we zo een avond eens gaan organiseren, mensen dat een leuke naam hebben voor dit evenement mogen dat la...
Andere Reacties: 2 22-6-2009 9:08:43

annelies
wittebroodsweken
goede morgen,Ik heb met laten vertellen dat je witte broodsweken 6 weken duren. Wij zijn getrouwd op 9 mei en ze zijn dus voorbij. Niet dat dit veel verschil uit maakt maar toch. Dit weekend zat ik zo te denken aan onze trouwdag. Het was fantastisch,...
Andere Reacties: 6 22-6-2009 8:29:05

annelies
witte broodsweken
Andere Reacties: 0 22-6-2009 8:24:03

annick
Feestzaal Gent
Hallo bruidjes,Wij zijn op zoek naar een feestzaal in het Gentse. Kasteel Van Zwijnaarde is wat te duur en Carlshof ook. Heeft iemand ervaring met het Parlement in Gent of kennen jullie nog een betere locatie die toch ook heel romantisch is? Alvast b...
Andere Reacties: 4 21-6-2009 21:53:46

Kristien
Boetiek Lief Halen
Ik heb mijn kleed gekocht bij Boetiek Lief in Halen. Ik was jammer genoeg erg ontgoocheld over hun service. Mails werden niet opgevolgd, afspraken werden niet duidelijk genoteerd. De verkoopsters waren zeer vriendelijk, de zaakvoerster was ronduit o...
Andere Reacties: 5 21-6-2009 21:44:52

lesley
1 dag gehuwd
Beste bruidjes, we hebben gisteren een fantastische dag gehad!Het weer viel reuze mee, we hebben prachtige fotos laten nemen, mijn kleed was perfect, het avondfeest was dik in orde!Morgen vertrekken we op vakantie met onze dochter.Aan alle toekomstig...
Andere Reacties: 1 21-6-2009 19:46:12

Fien
zonnebank Gent
Hey!Ik ben op zoek naar een zonnebankcentrum waar er iemand is die mij kan helpen. Ik ben nog nooit onder een zonnebank geweest (ben daar eigenlijk ook wel redelijk tegen, maar met het weer van tegenwoordig zal ik maar niet hopen op een schoon natuur...
Andere Reacties: 1 21-6-2009 19:41:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...