Nu Online
Momenteel zijn er 585 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Jill
Feestregelementjes
Hey Bruidjes ja ja ik ben ijverig bezig hoor, nu las ik hier op het forum dat er feestregelementjes zijn! tof idee!  willen jullie jullie feestregelementje even doormailen zo ben ik weer een paar ideetjes rijker!  dank u bruidjes!  ...
Ideeën Reacties: 9 22-12-2011 17:48:40

Jill
Boekje 101 redenen
Hey bruidjes, willen jullie jullie versie van jullie boekje van 101 reden waarom ik van je hou even naar mij doormailen.... zo heb ik een voorbeeldje en dat is altijd handig!  vandenbulck_jill@hotmail.com dank u!!! groetjes
Ideeën Reacties: 10 22-12-2011 17:33:42

Nathalie
Feestreglement - Menukaart...
Hey Bruidjes en gommetjes... Wij zouden graag een feestreglement maken... Geen idee waarom, maar dat lijkt ons leuk... Nu vragen we ons enkel af, wat zet je daar eigenlijk op? Zet je dat aan de ingang of zet je dat op elke tafel? En wat met de menu...
Ideeën Reacties: 15 21-12-2011 21:14:50

Stefanie
Cadeau getuige
Hoi allemaal, Hier ben ik weer met een vraag :-) Wat geven jullie als cadeau aan de getuigen? Mijn (momenteel vrijgezelle) zus is mijn getuige, net als een vriendin (mijn zus voor de kerk, mijn vriendin voor de wet) Aan mijn ouders geef ik een krista...
Ideeën Reacties: 3 21-12-2011 20:43:46

lotte
eerste lezing
Hallo allemaal ik ben reeds even op zoek naar een mooie eerste lezing, eerst dachten we aan raad eens hoeveel ik van je hou vvan hazeltje maar dit komt zeer veel terug, hebben jullie nog ideeen?
Ideeën Reacties: 8 21-12-2011 18:58:54

Annelies
Even iets anders - op zoek naar moermannetjes
Hallo iedereen, Ik weet dat dit een trouwforum is, maar ik zit even met de handen in het haar. Ik ben op zoek naar "moermannetjes". Voor degene die niet weten wat dit is, het zijn kleine metalen figuurtjes die een beroep of sport uitbeelden. De man...
Ideeën Reacties: 9 21-12-2011 16:01:43

Tiziana
origineel kerstcadeau voor je verloofde ?
 Hoi ! Ik ben nog hoooooooooopeloos op zoek naar een leuk kerstcadeau voor mijn lief lief verloofd ventje.. Ik wil hem wel iets kopen dat de moeite is.. maar ik heb zo niet echt een idee! Iemand een leuk geschenkidee om je toekomstige man te kop...
Ideeën Reacties: 17 20-12-2011 21:08:03

Annelies
500 op de teller :o)
Hallo lieve bruidjes, gommetjes,... Wat gaat de tijd toch snel, bij mij staat er al 500 op de teller. Het lijkt alsof het gisteren was dat we ons ja-woord mochten geven. En nog steeds even gelukkig en blij... . En ja... ook nog steeds actief op dit ...
Ideeën Reacties: 2 20-12-2011 9:14:31

Lien
Bedankjes kindjes kerk
Wat doen jullie voor de kindjes die een bloemetje komen geven aan de kerk? Mijn eerste idee was een bellenblazer met onze namen op, maar uiteindelijk leek me dat nog leuker om te geven bij een geboorte. Mijn vriend is meer voor een snoepzakje, kan ...
Ideeën Reacties: 6 19-12-2011 12:50:31

Inge
unieke trouwring
Hallo, Ik heb al meerdere site's bekeken van juweliers. Ik ben opzoek naar een goudsmid die tegen een redelijk prijs een unieke ring kan maken. Heeft er iemand al ervaring gehad met Kris Baele uit Wetteren? Zijn er nog andere goeie juweliers in de ...
Ideeën Reacties: 13 18-12-2011 21:02:52

Stefanie
Boekje 101 redenen
Hoi bruidjes,  toch even meedelen: mijn '101 redenen waarom ik van je hou' boekje is bijna klaar!!! Het heeft heel wat uuuuuuuuuuuuren werk gekost maar het resultaat mag er wezen. Nu nog een paar dagen laten rusten, her en der nog wat dingen toe...
Ideeën Reacties: 26 18-12-2011 17:41:42

Griet
Graveer en sfeer
Dag bruidjes, Een tijdje geleden had ik hier gezien dat er iemand een bedanking voor de ouders bij graveer en sfeer had laten maken. Het was een grote lantaarn/windlicht, waarvan in het glas iets gegraveerd was. Nu wil ik op hun site ook kijken om d...
Ideeën Reacties: 0 16-12-2011 13:56:41

fleur
Thema Tafels Avondfeest
Ik heb mij al suf zitten denken over een thema voor het avondfeest als de mensen naar hun tafels gaan. Zijn er mensen die ideetjes hebben? Heb al gedacht aan 'liefde is...' en elke tafel krijgt dan een ander tekstje van 'liefde is...'. Maar mijn vrie...
Ideeën Reacties: 15 16-12-2011 13:14:37

Kim
bedankjes ouders en getuigen
Ik ben volop aan het zoeken wat ik als bedankje aan onze ouders en onze getuigen kan geven. Iemand leuke ideetjes? Groetjes
Ideeën Reacties: 11 15-12-2011 15:42:53

Kirsten
tips voor reisbestemming?
Hey medebruidjes en bruidegommen, ondertussen zijn we al meer dan een half jaartje getrouwd. We zijn van plan om voor een jaartje getrouwd te zijn een leuk romantisch reisje te maken. Heeft iemand tips of ideetjes wat betreft bestemmingen die de moe...
Ideeën Reacties: 4 15-12-2011 10:00:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...