Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Karen
koopje?
Ik kreeg net de rekening voor mijn uitnodigingen.100 euro ontwerpkost + 185 euro voor 310 kaartjes. Enveloppen zat er wel neit bij. Die waren ongeveer 70 euro.Wij werken met allemaal aparte kaartjes die achter elkaar zitten. Grootte: kan net in een l...
Uitnodigingen Reacties: 8 11-6-2008 18:43:39

sylvia
te veel nichten en neven
Hallo,Ik heb hetzelfde probleem als Inge maar niet met collega´s maar met nichten en neven mijn schat en ik hebben nogal wat nichten en neven echt niet normaal en die hebben ook nog eens allemaal ne resem kinderen. maar de kwestie van heel de za...
Uitnodigingen Reacties: 13 11-6-2008 12:28:05

Inge
Collega's vragen?
Hallo allemaal, Een beetje in vervolg op het berichtje van Sofie (zie gisteren). Ik heb ook niet allemaal de fijnste collega's. Met sommige klikt het wel, die zou ik vragen op het avondfeest. De andere op de receptie. Alleen... er zijn er een paar di...
Uitnodigingen Reacties: 10 11-6-2008 10:26:22

Mieke
Uitnodigingen bij fotograaf of bij drukker?
Hallo,Waar laten jullie de uitnodigingen maken: bij de fotograaf of bij de drukker? Ik veronderstel dat dit natuurlijk afhangt of je al dan niet een foto gebruikt bij de uitnodiging of niet? Er zal waarschijnlijk ook wel een duidelijk prijsverschil z...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-6-2008 21:03:14

patricia
zelfgemaakte uitnodigingen
ik zou graag onze uitnodigingen zelf maken voor ons huwelijk op 3/10/2008.ik had graag wat ideetje op gedaan ,stuur gerust naar d.c.patricia@telenet.bealvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 5 6-6-2008 20:11:02

liesbeth
Aanwezigheid gasten
Beste allemaal,Buiten het feit dat we nog steeds geen zaal hebben gevonden :( zitten we nog met een prangende vraag. We komen aan een totaal van een 150 personen voor het avondfeest. Maar we zijn nuchter genoeg om te weten dat ze niet allemaal zullen...
Uitnodigingen Reacties: 9 4-6-2008 22:16:18

Frieke
huwelijksuitnodiging
hey iedereen,weet er iemand een originele site waar ik voorbeelden kan vinden van huwelijksuitnodigingen?
Uitnodigingen Reacties: 1 4-6-2008 22:01:12

evelien
ervaring met cartarosa.be
Hallo,Nu zocht ik op internet wat op over leuke huwelijksuitnodigingen. Ik kwam zo op de site terecht van cartarosa.be. Heeft iemand hier ervaring mee?Alvast bedankt,groetjes Evelien -xxx-
Uitnodigingen Reacties: 1 4-6-2008 17:38:06

Tilly
te laat met uitnodigingen?
STRESSben ik te laat met mijn uitnodigingen??????wij trouwen op 23/08/2008 en willen ze versturen half juni om antwoord te krijgen voor 1 augustus!!!is dit verkeerd gerekend?HELP
Uitnodigingen Reacties: 13 4-6-2008 12:02:00

shirley
uitnodiging schieting
hoi,onze schieting is op 4 juli we zouden graag de mensen laten weten dat er dan een schieting is en hen graag uitnodigen(sommigen doen we via email)maar we zij nog op zoek naar een leuk tekstje hiervoorer is drank voorzien en ook een braadworstenkra...
Uitnodigingen Reacties: 4 29-5-2008 20:41:21

ulrike
drukker
hallo, we zijn een eigen ontwerp aan het maken voor de uitnodigingen maar zijn nog op zoek naar een betaalbare drukker in regio gent ... heeft iemand een goeie referentie???bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 28-5-2008 22:17:09

Kathleen
eigen ontwerp uitnodigingen
Vorige week zijn we onze uitnodigingen gaan afhalen bij de drukker en ik ben echt tevreden! Het was best spannend om eindelijk het eindresultaat van ons eigen ontwerpje te zien. Ik kan het iedereen alleen maar aanraden om zelf een uitnodiging te make...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-5-2008 20:50:00

An
aanspreektitel uitnodigingen
Hallo, hoe schrijven jullie de mensen aan?Vrienden dacht ik gewoon de namen te schrijven, maar hoe doe je dat voor je familie, collega's?
Uitnodigingen Reacties: 5 28-5-2008 19:03:30

Katleen
Zinnetje voor op uitnodiging
Hallo allemaal,Ik ben op zoek naar een kort "liefdes" zinnetje voor op onze uitnodiging. Het is de bedoeling dat dit zinnetje op een flap komt waar enkel een foto van ons tweetjes op staat.Wie heeft er een ideetje?Alvast bedankt!Katleen
Uitnodigingen Reacties: 12 28-5-2008 12:00:16

dorien
uitnodigingen met foto - voorbeeldjes?
Hallo iedereen,Ik en mijn vriend hebben alle boeken met huwelijksuitnodigingen al verschillende keren opnieuw bekeken en we vinden niets! Erg, ik weet het. Vooral ik vind wel altijd ergens iets dat beter kan... Ben ik nu echt zo moeilijk :o)Wij zijn ...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-5-2008 11:01:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info