Nu Online
Momenteel zijn er 564 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kim
Isabelle Stepman / Natthida
Hey dames, iemand ervaring met een kleed te laten maken bij één van deze naaisters? een prijsindicatie zou ook wel fijn zijn :-) thx
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-2-2016 17:21:27

evy
Waar de lijn trekken
Mijn vriend (uhm verloofde) en ik trouwen eind mei. We trouwen 's middags voor gemeentehuis, nadien is er een broodjeslunch met ouders, getuigen, broers. Ons avondfeest start om 18u. Bedoeling was om geen kindjes uit te nodigen. Nu heeft mijn tante ...
Locaties - Viering Reacties: 11 26-2-2016 15:23:48

Annemie
openingsdans
Wij twijfelen over onze openingsdans. Nummers genoeg die we graag horen. Maar omdat we samen dansen... willen we toch een up-tempo nummer... We hebben er al een paar, maar zijn nog niet 100% overtuigd... Hebben jullie nog ideeën voor een0 leuk u...
Openingsdans Reacties: 5 25-2-2016 21:20:39

Kristine
DJ gezocht
Hey Wij zijn nog op zoek naar een DJ voor ons avondfeest, regio Antwerpen. Iemand goede ervaringen met een DJ? Hij moet wel het materiaal van de feestzaal verplicht gebruiken...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 25-2-2016 19:14:52

Vic
Afstudeeronderzoek live muziek boeken
Beste Meneer, Mevrouw, Deze enquête is gemaakt voor een afstudeeronderzoek naar naamsbekendheid vergroten. Als je deze enquête in wilt vullen, dan stel ik dat zeer op prijs. Naast multiple-choice-vragen is er ook ruimte om in je eigen bewo...
Muziek - Live Reacties: 1 25-2-2016 17:14:31

Marjan
TE KOOP
Wij zijn ondertussen al een paar maanden getrouwd. Het was een geweldige dag! We hebben een paar spulletjes (vooral decoratie) die nog kunnen gebruikt worden. Alle spulletjes kan je terugvinden op volgende link: http://www.2dehands.be...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 25-2-2016 12:37:35

Elke
Gezocht - Stola / bolero voor bruid
Dag bruidjes!Heeft er iemand van jullie nog een witte/gebroken witte stola te koop? Ik trouw op 6 mei dit jaar. Aangezien het die periode van het jaar nog wel eens fris kan zijn ben ik op zoek naar iets om over mijn schouders te hangen.Als iemand me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-2-2016 12:02:23

Nadine
Ruimte groot genoeg ?
Hallo iedereen, Ik ben beetje verliefd op een locatie maar twijfel over de grotte van de zaal. Is 132 vierkante meter voldoende voor 70 eters (tafels rechthoekig van 12 personen)+ 46 avondgasten en is er dan nog genoeg dansvloer over ? Iemand erv...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 25-2-2016 10:39:56

els
huren vintage spullen
hallo iedereen,Ik organiseer ons trouwfeest in de tuin, ben dus op zoek naar vintage/boho(ons thema) spulletjes om het wat aan te kleden..Iemand een idee waar ik dit vinden kan??Veeeeeeeeel dankjewels voor alle ervaringen en ideeen.. ...
Locatie Reacties: 2 24-2-2016 19:38:04

els
verhuur vintage/boho spullen
Hallo iedereen,Ik trouw in de zomer in de tuin en wou er een vintage/boho feest van maken..Heb dus vanalles nodig..iemand een idee waar ik leuke vintage of boho spulletjes kan huren?? Zoek houten stoelen (niet noodzakelijk dezelfde), leuke...
Ideeën Reacties: 0 24-2-2016 19:34:45

Anne
Kapper regio Gent/Boekhoute
Hallo! Ik ben voor mijn huwelijksdag op zoek naar een kapper aan huis die (tegen een goede prijs) mijn haar kan opsteken. Wij trouwen in Boekhoute op 10 september 2016. Alvast dank voor de reacties! Groeten, Anne
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 24-2-2016 14:30:06

angela
Saxofonist(e) receptie 10/09/2016
 Hallo, Wij zijn op zoek naar een saxofonist(e) die tijdens onze receptie een uur of  2 uur kan spelen. Het feest is in Maarkedal.Contact opnemen kan via nowaboup@hotmail.comBedankt!Angela  
Muziek - Live Reacties: 0 24-2-2016 10:16:11

Nadine
Trouwfeest Hof Van Riemen
Hallo allemaal, Ik ben hier beetje gek aan het worden en heb jullie hulp nodig! Wij zijn net verloofd en willen op 23/7/2016 trouwen. Locatie die ik super mooi vind, is het Hof Van Riemen in Heist-op-den-Berg. Ik heb alleen schrik dat de zaal te kle...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 23-2-2016 23:35:31

Tineke
Den Eyck of Hof ten Damme?
Hallo allemaal, Mijn verloofde en ik plannen te trouwen op 6 mei 2017. We zouden graag een avondfeest met zittend diner voor ongeveer 140 personen geven. Ook willen we in de late namiddag een kleine ceremonie doen omdat we niet voor de kerk trouwen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 23-2-2016 21:16:50

jelle
Ideale trouwlocatie
Wij zijn sinds vrijdag verloofd en zijn dus nu op zoek naar een zaal waarin we onze receptie-avondfeest-dansfeest kunnen laten plaats vinden. Wij denken aan 50 mensen voor de receptie, 100 voor het eten en nog eens 100 voor het dansfeest.  De ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 23-2-2016 20:01:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...