Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

jessica
limousineman zandhoven
Hallo allemaal,Wij gaan waarschijnlijk een limousine huren via de limousineman in Zandhoven.Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?Groetjes
Andere Reacties: 0 21-6-2009 17:37:46

Ibe
Feestzaal reagio Aarschot-Diest-Tienen
Hallo mede-bruidjes :-)ik ben sinds een weekje verloofd en de zoektocht naar een zaal kan beginnen. We zouden graag in mei of juni 2010 trouwen (de datum is niet zo erg van belang) in de regio Aarschot-Diest.Ik had deze zelf al gevonden maar misschi...
Andere Reacties: 10 21-6-2009 15:06:52

Sabrina
tafelschikking, vrouw links of rechts van de man
hallo, in de feestzaal kunnen jullie me zeggen of de vrouw links of rechts van de man moeten zitten,groetjes
Andere Reacties: 2 21-6-2009 13:25:19

Nele
tekstje bedanking getuigen
Hoi bruidjes,Op 6 juni zijn wij getrouwd en we willen graag onze getuigen bedanken met een kadootje.Ik zoek nog een mooi tekstje dat hier bijgevoegd kan worden. Iemand ideetjes?
Andere Reacties: 1 21-6-2009 12:30:45

regina
Kostuum
Hey iedereeen. Binnenkort gaat mijn man-to-be zijn kostuum zoeken. Hebben jullie goede adresjes om eens te gaan kijken in het Antwerpse? Groetjes!
Andere Reacties: 3 21-6-2009 9:46:51

leen
wanneer bedanking ouders geven?
HalloWij zullen op de dag zelf, een fotokader geven aan de ouders om ze te bedanken, met een foto van tijdens de fotoreportage.Wanneer wordt die gegeven 's avonds? Voor het dessert? Of wanneer juist?gr
Andere Reacties: 2 20-6-2009 23:03:32

Melissa
Trouwkleed le Chapeau
Hoi iedereen,Ik ben vandaag naar le Chapeau geweest om eens te kijken voor een trouwkleed, en wou dit toch wel even kwijt. Ik ben daar super geholpen (had wel een afspraak gemaakt)Ze zijn daar echt heel klantvriendelijk en ze laten het zeker niet mer...
Andere Reacties: 7 20-6-2009 21:57:33

Ellen
Witte BMW of ander alternatief?
Wij trouwen op zaterdag 8 augustus. In onze suite rijden er BMW's van kennissen van onze ouders. Nu zijn we echter nog op zoek naar een witte BMW, liefst met vier deuren die met het bruidspaar zou willen rijden. Iemand een idee? Of een ander alte...
Andere Reacties: 2 20-6-2009 19:21:50

marjan
Vrijgezellen
Hey iedereen,Ben in spanning aan het wachten tot ze me komen halen!!!!!Mijn ventje is al weg!!!Nog iemand aan het wachten?GrtjesMarjan 18/07/09
Andere Reacties: 3 20-6-2009 15:30:32

Els
Voorbeeld Speech gezocht
Hey iedereen, Is er iemand die een voorbeeld wil doorsturen van een speech die gegeven wordt in de feestzaal? We willen het niet te stijfjes doen, we willen de mensen op een originele manier bedanken. Ik weet niet hoe eraan te beginnen.els.lootens@ya...
Andere Reacties: 1 20-6-2009 15:02:12

jessica
zonnebank
Hallo iedereen!Op 25 juli is het onze grote dag en dan wil ik graag een kleurtje. Ik bruin middelmatig, niet snel maar niet traag..Hoe vaak kan ik best onder de zonnebank gaan? En wanneer moet ik aan mijn zonnebankkuur beginnen?Groetjes
Andere Reacties: 9 20-6-2009 14:26:38

jessica
wenskaartjes aan ballon
Hallo iedereen,Wij hadden graag voor onze trouw voor elke gast een ballon voorzien met daaraan een kaartje waar ze een wens voor ons kunnen op invullen.Achteraf laten we de ballonnen allemaal vliegen.Op de kaartjes willen we graag ons adres ook zette...
Andere Reacties: 4 20-6-2009 14:24:32

Lindsey
Problemen ... met stadhuis
Hey bruidjes/gommetjes,Met nog 55 dagen op de teller ging ik vandaag naar het stadhuis voor papier voor't werk ..Ze werken daar blijkbaar met potlood en balpen ...We zijn 14 februari geweest om ons huwelijk aan te vragen: 14 augustus om 14:00Dat was ...
Andere Reacties: 8 20-6-2009 14:11:03

leen
6 juni getrouwd!
Dag bruidjes!Ons trouwfeest is ondertussen al 2 weken geleden en ik wou jullie toch eventjes laten weten dat het echt de mooiste dag van mijn leven was! Dankzij dit forum hadden we zeer veel ideetjes opgedaan en alles is gelopen zoals het moest zijn....
Andere Reacties: 3 20-6-2009 10:49:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...