Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

monique
handschoenen van Bellice
Hoi hoi allemaal,Ik ben monique, ik ga 26 juni trouwenen heb echt een geweldige jurk laten maten door Anastaci, hij is echt super geworden.Nou zoek ik eigenlijk alleen nog handschoenen of een bolero. Ik heb deze gezien van het merk Bellice en vindt d...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 17-1-2009 12:10:13

kristel
stola gezocht
hallokesIk trouw op 14 juli en in het begin wou ik geen stola kopen omdat ik dat nogal duur vond. Maar nu heb ik een beetje schrik dat het koud gaat zijn en ik ga bevriezen zonder een stola. Heeft een een iemand een tweede hands stola ivoorkleurig vo...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-1-2009 18:39:48

Mona
Handschoenen bij trouwkleed ?
Dag bruidjes, draagt er iemand van jullie handschoenen ? Zo ja, hoe lang zijn ze ? Wordt dat eigenlijk nog veel gedaan, of niet ?Mijn kleed heeft een V-hals, met bandjes die op de schouder komen, en ik heb een lange sluier in mijn haar. Omdat ik eind...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 13-1-2009 18:21:42

katleen
wim meeussen
Hallo,Iemadn ervaring met de ringen van Wim Meeussen?Blijven ze mooi na een tijd te dragen?Moet je een voorschot betalen als je er besteld?Groetjes,Katleen
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-1-2009 16:38:44

Nele
bruidsschoenen
Waar kan je bruidsschoenen vinden in de regio Gent? Jammergenoeg vind je in deze tijd van het jaar niet zo makkelijk witte schoenen...grts
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-1-2009 21:36:04

sophie
ringen
Heej,Iemand enig idee waar je in België moet zijn om een kerkuil de trouwringen te laten brengen? Het is maar een hersenspinsel maar ik zou graag weten waar je dit kunt en hoeveel zoiets kost. Langs één kant iets anders maar langs de a...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 12-1-2009 13:31:01

Veronique
Onze trouwringen - Edelsmid Arnaud
Hoi iedereenWe zijn kort voor de feestdagen om onze trouwringen mogen gaan en ze zien er schitterend uit. Hiervoor zijn we bij edelsmid/goudsmid/juwelier Arnaud geweest en Essen. Het was voor ons een hele afstand (ongeving Gent)maar het was meer dan ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-1-2009 11:29:19

Gwen
Ringen van Nico Taeymans
Hallo brides to be,Iemand van jullie ervaring met ringen van Nico Taeymans? Mijn vriend en ik gingen een poosje terug ringen passen en we werden verliefd op de modellen van Nico Taeymans (winkel Kwesto in Gent). Bij alle andere winkels en ringen die ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 6-1-2009 22:00:22

Liesbeth
Trouwringen
Hallo,Heeft er iemand positieve of negatieve ervaring met FEDE DI ORO? Kan men er mooie trouwringen van goede kwaliteit vinden?Bedankt voor jullie reacties.Liesbeth20/06/2009
Kledij - Accessoires Reacties: 9 6-1-2009 17:38:07

Mieke
Halsketting
Hallo, ik ben een beetje op zoek naar ideetjes voor een halsketting. Mijn trouwjurk bestaat uit een rok en een bustier met een halternek. Ik zou hier graag een halsketting met parels bij dragen. Heeft er iemand suggesties voor juweliers of bruidswink...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-1-2009 21:48:58

Kimberley
Trouwringen regio West-Vlaanderen
Hallo,Wij trouwen op 4 juli 2009 en zijn nog op zoek naar trouwringen. Iemand een voorstel regio Roeselare? Ik hoor vaak van Fede di Oro - redelijk van prijs? Andere adressen? GroetenKimberley
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-1-2009 20:12:52

Joke
Wie draagt (welke) kousen? - kousenbandje
Hey bruidjes,Ik ben vandaag mijn bruidslingerie gaan kopen en in de winkel vroegen ze of ik kousen zou aandoen?Ik heb er nog geen idee van maar misschien moet ik er toch wel dragen want het kan eind maart nog koud zijn.Hebben jullie kousen? Welke ko...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 3-1-2009 17:26:34

Hilde
Trouwaccessoires
Hey bruidjes in spé!Ik heb mijn jurk gevonden maar in de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb, vond ik geen passende accessoires. Weet er iemand waar je naartoe kan gaan om accessoires te kopen? Kan je een andere trouwwinkel binnenstappen en en...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 3-1-2009 12:16:53

Sarah
stola
halloik heb mssn een domme vraag maar waar kan je een stola kopen?zo eentje in het ecrugezien het maar voor even is wil ik daar niet zoveel aangevendus als het zou gaan ook niet te duuralvast bedankt!!groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-12-2008 20:04:51

Patricia
2e hands lingerie
Ik ben aan het twijfelen om een corsage aan te schaffen, maar ik heb 2 dilemma's: ten eerste weet ik niet zeker of dit wel gaat onder mijn kleed (heel doorzichtig rond buik en je ziet elk bubbeltje erdoor, dus misschien ook de balleinen), en ten twee...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-12-2008 14:02:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...