Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

gwen
teksten op uitnodigingen
hey iedereen! ik zoek een geschikte tekst voor op de uitnodigingen. wij hebben 4 kinderen! waar halen jullie dat?
Uitnodigingen Reacties: 5 26-5-2008 10:47:57

sylvie
gelnagels aan huis
Beste medebruidjes,Ikzelf trouw op 05/08/08.Ik ben proffesioneel nagelstyliste van beroep en heb al 6j ervaring.En kan bij jullie aan huis komen, als jullie dat wensen.Regio: kust, brugge, torhout.Grtjs Sylvie
Uitnodigingen Reacties: 5 22-5-2008 19:06:54

Kristien
Adressen schrijven of printen?
Hallo iedereen!Ik ben me gek aan het piekeren over de manier van adresseren van de uitnodigingen... Met de handgeschreven is natuurlijk het mooist maar heel tijdrovend. En met de printer is snel maar niet zo uniek... Hoe pakken jullie dit aan?Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 13 21-5-2008 11:59:54

Lies
Tekst uitnodiging kadotip
Onze uitnodiging heeft zijn definitieve vorm gekregen. wij zijn enkel nog op zoek naar een gepast tekstje om te vertellen dat we graag centjes krijgen.Iemand een leuk idee?Alvast bedankt!LiesLiesje_arni@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 10 21-5-2008 8:36:17

Melissa
versje voor uitnodiging
hallo, ik ben volop bezig met de tekst voor onze uitnodigingen. ik zoek nu nog een kort versje of gedichtje. we zijn al voor de wet getrouwd dit jaar en dat wou ik er graag in verwerken. iemand ideeën? groetjes melissa (13-09-08)
Uitnodigingen Reacties: 2 20-5-2008 15:57:49

sylvie
mijn kapsel
Hallo, iedereen,Het is nog 2 maanden eer ik trouw, maar nu is mijn beste vriendin(die kapster is) door omstandigheden niet in het land.Ik zou graag een kapster die goed is en niet duur aan huis hebben die dag en eventueel nog een proefkapsel voor die...
Uitnodigingen Reacties: 0 19-5-2008 14:25:07

Lies
moderne uitnodiging
Hello,Ik ben bezig met het ontwerpen van onze trouwuitnodiging, het is wel de bedoeling om ze te laten drukken.Maar ik wil nog ideetje opdoen, dus iemand voorbeelden van trouwuitnodigingen?Altijd welkom!Liesliesje_arni@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 2 19-5-2008 10:01:13

Bieke
eigen ontwerp
Hallo! Ik trouw op 4 oktober 08 en ben volop bezig met de voorbereidingen. Onze uitnodiging is in handen van een grafisch ontwerper maar we weten zelf niet echt wat we willen dus de ontwerper nog veel minder ... Wij willen een wit/zwarte uitnodigin...
Uitnodigingen Reacties: 1 19-5-2008 8:42:59

Lies
drukker gezocht regio Gent
Hallo allemaal,Wij zijn aan het kijken om uitnodigingen te maken en dan te laten drukken. We hebben al een paar ideetjes maar we hebben wel nog geen drukker. Ik heb al gemerkt dat die prijzen nogal kunnen variëren, vandaar mijn vraag: kennen jul...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-5-2008 16:20:06

Gerlinde
leerlingen uitnodigen
Hey,Ik geef les in het secundair onderwijs en ik ben klastitularis van het tweede jaar. Mijn gasten zijn via via te weten gekomen dat ik ga trouwen en willen graag bij onze trouw zijn.Hoe kan ik ze nu op een orginele manier uitnodigen? Sowieso zal ...
Uitnodigingen Reacties: 4 18-5-2008 11:58:36

shirley
kindjes vragen bij de receptie
hoi,doordat ik als onthaalmoeder werk worden bij ons de kindjes gevraagd om de receptie mee te vieren we doen dit door een epart kaartje te steken bij de uitnodingingen maar zoekrn nog naar een leuke tekst hiervooriets in de aard van :graag hadden we...
Uitnodigingen Reacties: 1 18-5-2008 9:00:01

Helen
Wat met kledingvoorschrift op uitnodiging!
Liefste bruidjesNog drie maanden en dan is het eindelijk zover. We zijn momenteel druk bezig met de laatste (en het lijken er nog zoveel) dingen te regelen, waaronder de uitnodiging en ik heb even jullie hulp nodig. Een collega van me is vorige zater...
Uitnodigingen Reacties: 5 14-5-2008 22:33:10

cin
kaartmania/kaartjeshuis
Heeft er iemand reeds uitnodigingen besteld bij kaartmania in nederland of kaartjeshuis in belgie via net ? Graag mening.
Uitnodigingen Reacties: 2 12-5-2008 12:54:23

Steven
Website - Huwelijkslijst
Hey daar allemaal.Ik vond nergens een topic over huwelijkslijsten, daarom post ik het berichtje hier. Wij wonen al ruim 2 jaar samen en dus is een huwelijkslijst eigenlijk een beetje overbodig! Wij hebben daar een andere oplossing voor gevonden.Kijk ...
Uitnodigingen Reacties: 7 10-5-2008 18:43:49

Patricia
bevestigingen komen traag binnen!
Hallo,Pfff, ik was zo enthousiast toen ik mijn uitnodigingen verstuurde, maar nu 2 weken later hebben nog maar zeer weinig mensen bevestigd. Oke ik snap wel dat niet iedereen even bezig is met mijn feest als ikzelf :-) maar als ik een uitnodiging kri...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-5-2008 17:13:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info