Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

gwen
teksten op uitnodigingen
hey iedereen! ik zoek een geschikte tekst voor op de uitnodigingen. wij hebben 4 kinderen! waar halen jullie dat?
Uitnodigingen Reacties: 5 26-5-2008 10:47:57

sylvie
gelnagels aan huis
Beste medebruidjes,Ikzelf trouw op 05/08/08.Ik ben proffesioneel nagelstyliste van beroep en heb al 6j ervaring.En kan bij jullie aan huis komen, als jullie dat wensen.Regio: kust, brugge, torhout.Grtjs Sylvie
Uitnodigingen Reacties: 5 22-5-2008 19:06:54

Kristien
Adressen schrijven of printen?
Hallo iedereen!Ik ben me gek aan het piekeren over de manier van adresseren van de uitnodigingen... Met de handgeschreven is natuurlijk het mooist maar heel tijdrovend. En met de printer is snel maar niet zo uniek... Hoe pakken jullie dit aan?Groetj...
Uitnodigingen Reacties: 13 21-5-2008 11:59:54

Lies
Tekst uitnodiging kadotip
Onze uitnodiging heeft zijn definitieve vorm gekregen. wij zijn enkel nog op zoek naar een gepast tekstje om te vertellen dat we graag centjes krijgen.Iemand een leuk idee?Alvast bedankt!LiesLiesje_arni@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 10 21-5-2008 8:36:17

Melissa
versje voor uitnodiging
hallo, ik ben volop bezig met de tekst voor onze uitnodigingen. ik zoek nu nog een kort versje of gedichtje. we zijn al voor de wet getrouwd dit jaar en dat wou ik er graag in verwerken. iemand ideeën? groetjes melissa (13-09-08)
Uitnodigingen Reacties: 2 20-5-2008 15:57:49

sylvie
mijn kapsel
Hallo, iedereen,Het is nog 2 maanden eer ik trouw, maar nu is mijn beste vriendin(die kapster is) door omstandigheden niet in het land.Ik zou graag een kapster die goed is en niet duur aan huis hebben die dag en eventueel nog een proefkapsel voor die...
Uitnodigingen Reacties: 0 19-5-2008 14:25:07

Lies
moderne uitnodiging