Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elen
naamkaartjes voor tafelindeling
Hi Bruidjes, gommetjes en anderen ;-) ik ben bezig met het overig drukwerk en zit nu weer vast op de naamkaartjes voor op de tafels. Dus waar iedereen juist moet zitten aan tafel. Ik weet dak al een heel discussie heb gehad met mijn schoonouders ove...
Voorbereiding Reacties: 12 6-9-2013 11:40:47

Sofie
Nog koppels die bouwen en trouwen in hetzelfde jaar?
Naar aanleiding van het topic van Kathleen kwam aan het licht dat zij ook in hetzelfde jaar bouwen én trouwen. Wij starten begin 2014 met onze bouw, om in juni te trouwen. Het wordt dus een druk en stressy jaar. Er werd ons vaak aangeraden om d...
Voorbereiding Reacties: 11 6-9-2013 7:54:50

sandrine
trouwen met contract
hoe gaat dat in zijn gangetje trouwen met een contract?? moet je daarvoor naar een notaris? kost dat nogal centjes,want ben niet van plan om veel geld te geven voor een blad papier die je moet ondertekenen. wie kan me helpen met meer info xxx liefs s...
Voorbereiding Reacties: 15 5-9-2013 20:44:32

goele
zoektocht naar krijtbordjes
Hallo bruidjes en bruidegommetjes, zoals de titel het zegt ben ik nog op zoek naar van die kleine krijtbordjes waar de gasten een boodschap op kunnen schrijven voor op de foto. Weet er iemand waar je van die bordjes kan vinden of waar je ze op intern...
Voorbereiding Reacties: 4 5-9-2013 19:00:30

goele
zoektocht naar krijtbordjes
Hallo bruidjes en bruidegommetjes, zoals de titel het zegt ben ik nog op zoek naar van die kleine krijtbordjes waar de gasten een boodschap op kunnen schrijven voor op de foto. Weet er iemand waar je van die bordjes kan vinden of waar je ze op intern...
Voorbereiding Reacties: 3 5-9-2013 19:00:26

Annina
De oh-zo-belangrijke geloften lukken voor geen meter!
Met nog 22 dagen op de teller en bedlegerigheid na een operatie (zie andere topic) bedacht ik me dat ik evengoed aan mijn geloften kan werken.. Al maanden geleden ben ik ermee begonnen...eens drie regeltjes, en floep weer gewist. Ik hou niet van de ...
Voorbereiding Reacties: 6 5-9-2013 14:43:03

Evelyn
vraagje voor de mensen die in ronse getrouwd zijn of nog moeten trouwen
Hey Ik vroeg mij af of je na de wettelijke trouw in ronse een glas aangeboden wordt. Bij vele steden en gemeenten doen ze dit. Anders ging ik zelf iets voorzien maar als we iets te drinken krijgen zou ik dit laten vallen. Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 7 5-9-2013 10:23:42

birgitta
Uren....
Nog 15 uren op de teller, wat spannend! Na 1,5 jaar voorbereuden is het eindelijk aan ons, wat een leuk gevoel Voorlopig niet al te veel stress, hopelijk blijft dit zo! Ik wens iedereen die morgen en overmorgen trouwt een prachtige dag tie Maak er e...
Voorbereiding Reacties: 7 5-9-2013 8:41:25

Tine
tekst wegwerpcamera's en slippermandje + gastenboek
Wij zijn nog op zoek naar een leuk gedichtje of tekstje voor bij volgende zaken: -) gastenboek (gewoon standaard gastenboek waarin je iets kan schrijven) -) wegwerpcamera's (op elke tafel komt er eentje te staan) -) slippermand (mand met teenslipper...
Voorbereiding Reacties: 6 5-9-2013 8:31:10

Deborah
Nog een week en... pukkeltjes + slapeloze nachten!
Iedere vrouw kent dat wel. Momenten waar ze in de spiegel kijkt en denkt: "Hmm, niet slecht!".. Andere momenten zou je 't liefst met een zak over je hoofd naar je werk vertrekken..  Meestal is dat bij mij 14 dagen goed - 14 dagen slecht. Moet...
Voorbereiding Reacties: 11 5-9-2013 8:20:03

margot
supere vrijgezellen!:D 31/08
Aangezien ik hier een textje zag staan over een slechte vrijgezellen wou ik deze toch schrijven omdat ik super blij ben dat mijn zus ( getuige ) het heel goed in elkaar heeft gestoken! enkel wist ik de datum & het uur 31/08/2013 van 10u - 12u ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-9-2013 22:00:30

sandrine
eigen geloftes,
hoi, ik hb net mijn gelofte officieël op papier gezet. mooi geschreven,met mooie tekeningen erop aan de rand en wat hartjes tussen de tekst :) nog 190 dagen te gaan voor de grote dag,is dit niet te vroeg omnu al bezig te zijn met je geloftes??? ...
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2013 21:09:49

Tatjana
Vrijgezellen was een ramp
Zoals de titel het al zegt, mijn vrijgezellen was een ramp. Mijn beste vriendin (en getuige) had de taak gekregen om deze te regelen. Ik had uitdrukkelijk gezegd dat ik niet verkleed wou worden en niet een hele dag van alles ging verkopen.  Zate...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2013 19:55:56

Greet
bloemen van de markt?
Zijn er bruidjes onder jullie die hun bloemen voor in de feestzaal van de markt halen? Wij zouden onze vaasjes voor op de tafel zelf vullen om de kosten te sparen. Het bruidsboeket komt uiteraard wel van de bloemist.
Voorbereiding Reacties: 3 4-9-2013 19:29:31

kathleen
gezocht
iemand een staander voor een banner te koop?
Voorbereiding Reacties: 7 4-9-2013 17:08:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...