Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Nathalie
Nog 7 dagen!!
Dag bruidjesBinnen 7 dagen is het zo ver!! Gisteren ben ik mijn trouwjurk voor de laatste keer gaan passen en mijn nachtmerrie is geen werkelijkheid geworden .. Ze paste nog steeds :-)!Alles is in orde maar ik heb het gevoel dat deze laatste week ech...
Andere Reacties: 5 20-6-2009 8:36:32

kristel
Kan iemand mij dringend helpen aub???
hallo;Ik zou graag mijn schat verrassen op onze trouw.Ze is stapelgek van djimbe en percussie.Kan iemand mij helpen hoe ik eventueel aan live muzikant kan geraken?Trouw gaat door in Destelbergen en zou voor tijdens de receptie zijn.Kan iemand mij hel...
Andere Reacties: 4 20-6-2009 1:19:02

lesley
Laatste avond
Dag bruidjes in spé!Morgen is het zover, dan trouw ik met mijn vriend en ons dochtertje.Een jaar van plannen en stress en nu is het er eindelijk.Het weer zal waarschijnlijk nie zo goed zijn, maar we gaan er een leuke dag van maken!
Andere Reacties: 3 19-6-2009 21:23:56

heidi
gekleurde trouwjurk en alternatieve viering
ik ben onlangs getrouwd, en nu al mee druk aan het werk om te helpen met de trouw van mijn zus. Zij wil het wel helemaal anders; zij is niet voor een prinsessensfeer, ze gaat de alternatieve toer op. iemand dat teksten of iets dergelijks heeft voor e...
Andere Reacties: 5 19-6-2009 21:21:10

Cindy
4 juli - nog 15 dagen
Hallo iedereenWie trouwt er ook op 4 juli? Hebben jullie al zenuwen, en is alles al geregeld?groetjes
Andere Reacties: 10 19-6-2009 19:12:23

vanessa
1 jaar getrouwd
dag iedereen, wat is het al weer een tijdje geleden dat ik hier op het forum was, en ja morgen ben ik al 1 jaar getrouwd, en intussen bijna 5 maand zwanger. ik wens iedereen een mooie huwelijksdag toe, geniet ervan. voor je het weet is het voorbij.20...
Andere Reacties: 2 19-6-2009 18:29:03

Kim
hond als ringendrager
Hallo iedereen,aangezien wij beide helemaal gek zijn op onze border collie, zouden we het heel jammer vinden moest hij die dag er niet bij zijn! Heeft iemand ook plannen om zijn huisdier erbij te betrekken die dag? Eventueel als ringendrager of hebbe...
Andere Reacties: 9 19-6-2009 17:50:07

Claudia
sterretjes voor tijdens openingsdans te koop
Dag dames, Vaak zie je tijdens de openingsdans dat ze van die kleine vuurwerkachtige stokjes uitdelen (die je met nieuwjaar ook gebruikt). Ik heb zo 26 zakjes te koop , heb er namelijk teveel. Verkoop ze voor 50 cent per zakje en er zitten 10 stokjes...
Andere Reacties: 2 19-6-2009 17:30:13

Kim
feestzaal gekozen en goede herder vastgelegd!!
Hallo allemaal, Eindelijk hebben we een besluit genomen voor onze feestzaal. na wekenlang wikken en wegen hebben we voor het kasteel van Saffelaere gekozen. Wij trouwen er op 21 augustus 2010, zijn er nog mensen die rond deze periode daar hun feest h...
Andere Reacties: 1 19-6-2009 16:09:35

Hannelore
Huur ijskarretje
Hallo, Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om een ijskarretje in te huren om ijsjes uit te delen na de misviering? En zouden jullie adresjes kennen in West-Vlaanderen waar ik hiervoor terecht kan?Bedankt!
Andere Reacties: 4 19-6-2009 16:02:01

Katrien
Mia monta
Hoi,Volgende week zaterdag mag ik eindelijk trouwkleedjes passen. Nu heb ik een afspraak gemaakt bij Mia Monta in Zottegem odmat ze daar een kleedje hebben wat ik heel mooi vind. Heeft iemand ervaringen met deze winkel?
Andere Reacties: 6 19-6-2009 10:16:23

kelly
Zaterdag is het zover, help , zenuwen
Hoi allemaal,Ik moet even mijn frustraties en zenuwen kwijt; Er zijn de laatste week al voldoende problemen geweest. Eerst was er een probleem met mijn ex-schoonzus die weigerde mijn metekindje op me huwelijk. Toen mijn broer en haar nog samen waren ...
Andere Reacties: 1 18-6-2009 23:42:04

Sarah
snoepjes in hartvorm
Halloik ben op zoek naar goedkope snoepjes in hart-vorm want we zijn bezig met bedankjes vr de gasten.En ik heb een idee maar ben dus op zoek naar goedkope snoepjes.Het mag eigenlijk om het even welke soort snoep zijn.Want zo doopsuiker in hart-vorm ...
Andere Reacties: 8 18-6-2009 20:49:10

vanessa
fotolocatie ieper - roeselare
hallo,met nog 3 maand op de teller beginnen wij stilaan op zoek te gaan naar binnen en buitenlocaties voor onze huwelijksfoto's. Kent er iemand prachtige plaatsen of heeft er iemand ideetjesgroetjesvanessa
Andere Reacties: 3 18-6-2009 20:03:26

vanessa
fotolocatie ieper - roeselare
hallo,met nog 3 maand op de teller beginnen wij stilaan op zoek te gaan naar binnen en buitenlocaties voor onze huwelijksfoto's. Kent er iemand prachtige plaatsen of heeft er iemand ideetjesgroetjesvanessa
Andere Reacties: 0 18-6-2009 20:03:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...