Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Karen
kleur trouwschoenen
Halloik heb begin december trouwschoenen besteld in dezelfde winkel waar ik mijn kleed besteld heb. De schoenen zijn in het wit satijn en mijn kleed gaat eerder naar het gebroken wit, ik vraag mij nu af of dit wel op elkaar gaat passen? Ik heb er nie...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 15-12-2008 13:32:58

fabienne
Trouwringen Wim Meeussen
Ik kwam terecht op de website van Wim Meeussen. Ik vind zijn ringen prachtig. Kan er mij iemand een prijsindicatie geven van zijn ringen? Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-12-2008 21:53:15

Fien
Onderrok
Dag medebruidjes,Een tijdje terug heb ik m'n kleed gekocht, maar nu bedacht ik ineens dat ik geen onderrok heb. Ik zie namelijk heel graag van die tule onderrokken, waardoor je kleed wat openvalt.Ik heb al een paar keer rondgegoogled, maar ik vind ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 12-12-2008 12:12:01

Tine
Breedte trouwring kiezen
Hoi hoi allemaal, ik ben aan het rondkijken voor onze trouwringen en ik vroeg mij iets af: wat staat het mooiste bij dikke vingers? Een smalle of bredere trouwring? Iemand een idee? Ik heb nl een trouwring gevonden die ik in de gewenste breedte kan l...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 11-12-2008 13:13:25

Kim
cermo-juwelen linea raffaelli
Weet er iemand of ze bij Cermo in Turnhout ook de volledige collectie juwelen van LR hebben? Groetjes Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-12-2008 18:25:12

Heidi
Juwelen en schoenen bij het bruidskleed
Hey bruidjes in spé,ik heb onlangs mijn droomjurk gevonden en heb er ook de juwelen en schoenen bij gekocht, het was zo prachtig!!Het bedrag was aanzienlijk hoor maar dat kon me niet schelen, ik trouw maar 1 keer.Ik ben me doorheen mijn enthousi...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-12-2008 17:47:05

Marie
Poirier bij Linx?
Weet iemand of je bij Linx (Linea Rafaelli) ook de lingerie van Poirier kan krijgen?
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-12-2008 12:54:11

Marleen
poirier
Dag Iedereen,Kan er iemand mij vertellen waar je de lingerie en accesoires van poirier kan kopen, liefst in de omgeving van Brussel.Thanks,Marleen
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-12-2008 16:42:53

Kim
ketting en armband linea raffaelli
Weet er iemand waar ik in de provincie Antwerpen kettingen en armbanden van linea raffaelli kan vinden? Ben op zoek naar een adresje waar ik kan kiezen.Groetjes, Kim
Kledij - Accessoires Reacties: 5 5-12-2008 14:50:59

Kim
trouwjurk met rugdecolleté
Hela medebruidjes! Ik zou mijn trouwjurk graag open laten maken op mijn rug, er zouden dan kleine lusjes aankomen waar een veter doorzit. Maar dit wil dan wel zeggen dat ik geen BH onder mijn kleed kan dragen. Heb maar maat B, dus zware borsten heb i...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 5-12-2008 13:15:33

Marie
Prijzen stay-ups Poirier
Hoi,wie heeft er (waar?) stay-ups van Poirier gekocht en hoeveel kosten ze?Marie
Kledij - Accessoires Reacties: 8 3-12-2008 21:55:53

Nella
juwelen
Hey,Wat dragen jullie van juwelen op jullie grote dag? Ik heb een trouwjurk met bustier en mijn haren (zwart en lang) zullen los zijn. Neem ik best een halssnoer met parels of een lange hanger met ofwel parels of beter een lange zilveren hanger?groet...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 3-12-2008 10:59:31

Gwen
Schoenen rond Gent
Hallo,Ben langzaamaan op zoek naar schoenen voor onder mijn bruidsjurk, liefst met een klein hakje en voor een redelijk prijsje (onder de 200 euro). Kunnen jullie winkels in en rond Gent aanraden hiervoor?Is het beter om af te wachten tot de solden v...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-12-2008 21:51:56

Gwen
lingerie Gent
Hallo,ik moet tegen januari mijn lingerie (en schoenen) hebben voor de eerste pasbeurt van mijn gekochte kleedje. Kennen jullie hier goede winkels voor in en rond Gent? Twijfel ook nog tussen wat aan te doen, iets eerder sexy (maar misschien niet mak...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 2-12-2008 21:49:37

Liesbet
kousen?
Hey hey,Misschien een heel onnozele vraag, maar wat voor kleur kousen doen jullie aan onder jullie kleed? Wij trouwen over minder dan drie weken, dus kousen zijn wel aangewezen, maar welke kleur? Witte? Huidskleurig? Ik heb een cappuccino kleurige ro...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 2-12-2008 19:20:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...