Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 474 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
...
Volgende
Laatste
Lauren
Ervaring met het Kasteel Van Lebbeke, Malpertus of Scala?
Heeft iemand ervaring met één van deze drie zalen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
15-11-2011 15:27:43
Evelien
kasteel van saffelaere
Hallo bruidjes, wij gaan ons trouwfeest vieren in kasteel van saffelaere iemand hier al ervaring mee?? Groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-11-2011 19:35:03
Sophie
Feestzaal provincie Antwerpen
Hallo iedereen! Wij zijn op zoek naar een goede feestzaal waardat de prijs/kwaliteit goed is. Heeft iemand goede ervaringen in het Antwerpse? groetjes, Sophie
Locaties - Feestzaal
Reacties:
12
14-11-2011 10:24:45
Nathalie
hof ten bosse heusden
Hallo iedereen, Wij zijn gisteren onze eerste zaal gaan bezoeken, hof ten bosse in heusden. De uitbaatster was zeer sympathiek en we zijn daar bijna een uur geweest dus ze neemt wel haar tijd. En we vinden het een zeer mooie zaal maar... Wij zu...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
14-11-2011 9:29:17
Mieke
zelf catering doen of niet?
Dag allemaal, ik vraag mij af of het financieel veel verschil is tussen een feestzaal waar alles op en aan is, of een zaal waar je alles zelf moet doen? Groetjes vanuit limburg
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
14-11-2011 9:20:15
Marijke
Luxeprobleem
Dag bruidjes, Een tijdje geleden vroeg ik hier advies over het Sintjansbergklooster. Nadat we een 2e keer zijn gaan kijken (bij daglicht en ingerichte zaal) hebben we toch besloten om daar niet te trouwen. De zaal was toch net iets te donker en de t...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
13-11-2011 23:58:17
Vanessa
Graag jullie mening ivm feestzaalkeuze
Kort samengevat: Tijdje terug zaal geboekt, prachitge locatie, zaal verkocht, toen weer aan een andere verkocht, maar die eerste is er niet mee eens, blabla. Komt voor de rechter, want die eerste wil het hebben. Dus we zijn niet meer zeker of alles...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
13
13-11-2011 13:31:15
Wendy
Domein 't Meersdael
Hallo iedereen, Heeft er iemand al een huwelijksfeest meegemaakt op het domein 't Meersdael te Moerbeke-Waas? Wat is/was jullie ervaring? Groetjes, Wendy.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
12-11-2011 21:02:02
Shanna
Prijsverhogingen feestzaal!
Wij kregen vandaag de nieuwe prijzen van salons de romree...Wij vielen bijna van onze Stoel! Schandalig hoeveel ze zijn opgeslagen, per persoon die heel de dag komen receptie, diner en avondfeest komt er minstens 8 euro bij en voor de mensen&nbs...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
10-11-2011 19:44:12
Emy
feestzaal-issues
*zucht* toevallig kwam ik op een nieuw artikel terecht rond de verkoop van feestzaal Montreal (waar wij ons huwelijksfeest geboekt hebben) in Mechelen. http://www.gva.be/antwerpen/mechelen/folliez-en-montreal-vechten-verkoop-uit-voor-rechter.aspx ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
9-11-2011 20:38:09
Nathalie
feestzaal "De Waterhoek" in Geetbets
Dag allemaal, Ik ben Nathalie en ga ik juni 2013 trouwen. Mijn partner en ik zijn op zoek naar een leuke feestzaal (het feest gaat sowieso niet al te groot worden). Heeft er iemand ervaring met de zaal "De Waterhoek" in Geetbets? groetjes, Nath...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
9-11-2011 13:49:34
Laurence
Keuze menu
Beste Binnenkort gaan we onze menu's vastleggen. Nu ben ik geen moeilijke eter en lijkt alles mij zo lekker om te nemen, daarom had ik graag eens gehoord wat jullie zoal op het menu hebben staan. Bedankt Laurence
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
7-11-2011 17:46:49
Saskia
Feestzaal limburg gezocht
Hallo allemaal, Wie weet enkele leuke zalen in de provincie limburg (liefst herk de stad/lummen/hasselt) We zoeken iets low budget :)
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
4-11-2011 21:17:20
Heidi
Op zoek naar een cocktailbar met bartender...
Hallo allemaal, Dit forum is echt fantastich! Mijn vriend en ik gaan trouwen in feestzaal Horta. Aangezien hij Amerikaans is, gaan er logischerwijs veel Amerikanen komen, en het idee van een cocktailbar is daarom belangrijk voor ons. Op Amerikaanse h...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
4-11-2011 17:30:14
David
zaal voor trouwfeest...
Hallo, Ons huwelijk is nog een stukje van ons verwijderd maar we kijken er toch al naar uit. Om verder te kunnen voorbereiden is een zaal vastleggen toch een van de belangrijke dingen! Een traiteur hebben we waarschijnlijk al maar nu zoeken we...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
4-11-2011 12:50:45
Eerste
Vorige
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Pure Image
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info