Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sandrine
trouwen voor de wet
hoi, gisteren kreeg ik te horen dat je je geboorteakte nodig hebt om te trouwen,daarnet zag ik op internet dat je enkel je identiteitskaart nodig hebt. weten jullie of je je geboorteakte nodig hebt om wettelijk te trouwen?? we trouwen niet voor de k...
Voorbereiding Reacties: 11 4-9-2013 15:07:12

stefanie
Wanneer trouwen na verloving?
Hallo, ik zit even met een vraagje. Mijn vriend heeft mij 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd, maar wij zouden wel maar willen trouwen in de zomer van 2015... Is dit te lang na onze verloving, of wordt er verwacht dat je het jaar nadien trouwt? W...
Voorbereiding Reacties: 17 4-9-2013 13:16:49

kathleen
zoektocht
Ik ben op zoek naar witte en zwarte stokken. Je ziet soms bij feesten zo precies een haag maar dan met stokken. een moderne lounge look. Ik ben hiernaar op zoek iemand een idee waar ik het kan vinden?
Voorbereiding Reacties: 5 4-9-2013 10:52:52

Deborah
Enkele uiteenlopende vraagjes..
Nog 9 dagen... en nu beginnen er enkele praktische vraagjes de kop op te steken.. Domme dingen hoor, maar hoe meer je er over begint na te denken, hoe meer je begint te twijfelen :-)! Als mijn verloofde mij komt halen (bij men mama thuis), wie moet...
Voorbereiding Reacties: 18 4-9-2013 9:54:26

Ine
Versiering zaal , niet op tijd ? :(
Hoi Bruidjes en/of bruidegommetjes :) De zaal ligt al vast en we zijn gisteren naar cosmo event geweest die waarschijnlijk de versiering en tafelschikking enz van onze zaal gaan doen.Nu zijden ze dat ze toch wel even tijd nodig hadden en ze graag de ...
Voorbereiding Reacties: 9 4-9-2013 9:52:32

s r l
Trouwen op Valentijn
Zijn er nog bruidjes hier die trouwen op Valentijn? Ik vind het een romantische datum plus een speciale lettercombinatie 14.02.2014... We hebben onze ondertrouw al gedaan en wilde graag om 14u trouwen maar een ander paar dacht waarschijnlijk hetzelfd...
Voorbereiding Reacties: 7 4-9-2013 8:47:40

kathleen
wie trouwt nog in augustus 2014
Dag iedereen Wie trouwt er ook volgend jaar periode juli-augustus?kwestie om af en toe eens te kunnen checken of ik nog op schema zit tov jullieWe kunnen elkaar ook toevoegen ;-)
Voorbereiding Reacties: 32 3-9-2013 23:55:36

annelies
er over of niet?
is het erover of niet. binnen komen in de zaal op het nr waar is da feestje? doen? groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 3-9-2013 21:31:02

Lentl
juni 2014
Hoi Wie trouwt er ook volgend jaar periode mei juni juli? kwestie om af en toe eens te kunnen checken of ik nog op schema zit tov jullie Om enkele vrienden te kunnen toevoegen gr Jill
Voorbereiding Reacties: 46 3-9-2013 21:11:20

Ellen
Al 59 dagen getrouwd
Dag bruidjes, Ondertussen  ben ik plots al 59 dagen een getrouwde vrouw. Wat gaat de tijd toch snel. Hier kunnen jullie een paar foto's vinden van onze prachtige dag: https://www.facebook.com/ellen.schiettecatte.1/media_set?set=a.101515514016...
Voorbereiding Reacties: 5 3-9-2013 20:31:36

s r l
Trouwringen
Dankzij het inleveren van mijn oude gouden ringen (allemaal van ex-vriendjes gekregen), die toch al jaren in de kast lagen omdat ze te klein waren, hebben we nu prachtige gouden trouwringen. Dus dank aan mijn ex-vriendjes die nu onze trouwringen hebb...
Voorbereiding Reacties: 2 3-9-2013 18:45:36

Ruben
succes!
Even mijn collega's virtueel steunen die ook dit weekend HUN weekend hebben. De laatste loodjes zijn wss wel het zwaarst, maar we zullen allemaal vanaf zondag zonder twijfel moe en voldaan terugblikken! Succes! En wanneer de stress toeslaat denk er d...
Voorbereiding Reacties: 8 3-9-2013 11:48:28

sofie
9dagen woehoew
Manman, toen ik daarnet teller zag staan op 9dagen schrok ik even. zo snel gegaan! en hoe dichterbij het komt, hoe meer zen :) nu nog hopen op mooi weer! Andere 13sept bruidjes, lukt het bij jullie nog? :) groetjes
Voorbereiding Reacties: 15 3-9-2013 8:50:59

Melissa
Miserie
Beste Medebruidjes Ik moet even mijn verhaal kwijt.  Ik postte hier even geleden al het 'verzoek' van mijn 'schoonzus' om mijn zoon van anderhalf mee te nemen naar haar huwelijk tot aan de receptie, waar mijn ouders hem zouden moeten komen oph...
Voorbereiding Reacties: 21 2-9-2013 21:36:46

s r l
Limoverhuur
Kent er iemand in het waasland een limoverhuur die schappelijk is van prijs? Of anders een oldtimer, dat vind ik ook wel leuk :-)
Voorbereiding Reacties: 3 2-9-2013 21:30:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...