Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Inne
foto bij aankomst gasten
hallo wij willen graag van iedereen die toekomt een foto nemen. tegenwoordig doet iedereen dat met een kader die ze moeten vast houden, maar wij zouden graag iets anders willen doen maar weten niet goed wat... iemand leuke ideetjes?
Ideeën Reacties: 11 18-11-2011 14:23:51

Wendy
vertellen aan de ouders
hallo iedereen, hoe vertellen jullie aan de ouders dat jullie gaan trouwen? Gewoon tijdens een bezoekje of organizeren jullie een gezellig etentje om het bekend te maken?
Ideeën Reacties: 17 17-11-2011 20:16:24

Koen
Ervaringen met PartyFlash
Hey iedereen, voor ons huwelijk zijn we aan het kijken voor de radar PartyFlash te gebruiken. Zijn er koppels die dit al gebruikt hebben op hun feest? Zo ja, was het een succes, kwamen jullie toe met het aantal strookjes, kregen jullie alle foto's m...
Ideeën Reacties: 5 17-11-2011 18:37:52

Kelly
chocoladefontein
Dag allemaal, Wij trouwen 4 april in Mauritius! Heel intiem met de voetjes in het zand :-) Terug thuis geven we een avondfeest met een frietkraam (Frietjes en vlees à volonté)  Nu ben ik nogal gek op chocolade (Mmmm) en ik dacht ook e...
Ideeën Reacties: 2 16-11-2011 19:52:27

Elke
Mauritius in juli
Hier ben ik nog eens... Zijn er onder jullie die ervaring hebben met Mauritius in juli? We hebben een aantal offertes gekregen van ons reisbureau en qua huwelijksreis lijkt Mauritius het leukst (leuke attenties, kortingen,...), maar het klimaat is b...
Ideeën Reacties: 5 16-11-2011 13:00:14

nathalie
Spijt
hoi dames, even hartje luchten. Nu 2 maanden na ons  huwelijk heb ik spijt over de grote dag.Niet zozeer over het feit dat we getrouwd zijn (ben heel gelukkig met mijn mannetje) maar eerder over de dag zelf. Al als kind droomde ik over een groo...
Ideeën Reacties: 8 15-11-2011 21:59:51

francis en joeri
help wanner de taart aansnijden
hallo de titel zegt het al, wanneer moet we de taart aansnijden is dit voor de receptie na of tijdens weet iemand het het staat nu op 20.30 maar dat vind ik best wel laat aangezien dan dan de receptie al klaar is. wie kan me helpen
Ideeën Reacties: 6 15-11-2011 12:01:30

Lien
Bedankjes
Wij trouwen op 26 mei 2012, en wij merken op dat veel koppels niet meer werken met een bedankje in de vorm van een foto, maar wel in een klein hebbedingetje... Wat is jullie mening hierover? Wat gaan jullie doen? Bedankt!
Ideeën Reacties: 27 13-11-2011 15:40:20

Dorothy
Schildersezeltjes in perfecte staat TE KOOP
Nu onze dag er al een tijdje opzit, ben ik aan het opruimen. Ik heb nog 16 schidersezels liggen in bleek hout, perfect voor bvb. A4-formaat op te plaatsen. Wij hebben deze gebruikt voor onze tafelindeling. Nieuwprijs was 48 euro, ze mogen weg voor ...
Ideeën Reacties: 4 12-11-2011 21:27:06

eline
Kleur: fuchsia
Hallo bruidjes, wij zouden graag met het kleur fuchsia werken.. Hebben jullie leuke details of ideetjes voor het inrichten vd zaal ofz? Groetjes!
Ideeën Reacties: 6 11-11-2011 19:57:23

Vanessa
versiering feestzaal
heeft iemand nog leuke ideeen voor het versieren van een feestzaal? Ervaring met helium ballonnen aan het plafond? Hoe lang blijven die hangen?? En andere versieringen?
Ideeën Reacties: 7 11-11-2011 19:34:42

Gwen
cadeautje schoonzoon
Hallo, Voor ons avondfeest leggen mijn schoonouders een deel van het bedrag bij en ze voorzien hun zoon volledig van een kostum. Voor mijn mama  ligt het financieel wat moeilijker en ik krijg mijn trouwkleed van haar. Ik vind dit al meer dan g...
Ideeën Reacties: 1 11-11-2011 17:14:05

Vicky
Ideën voor LOW BUDGET trouw
Hey mede bruidjes, Mijn partner en ik willen het allemaal LOW BUDGET houden. We zijn maar met een beperkte groep aanwezigen dat scheelt ook al veel maar toch... We zullen maar met 40 personen ongeveer zijn. Mijn vriend gaat er ook altijd van uit dat...
Ideeën Reacties: 11 10-11-2011 12:27:53

Liza
Ziezo... het aantal dagen zijn nu gewijzigd in aantal uren
Hallo, Zoals de titel het al verklapt. Morgen is het aan ons! Ik wil toch al op voorhand iedereen op het forum eens bedanken voor de leuke tips. Er zaten zeker veel bruikbare tips tussen. De laatste tijd heb ik wel niet zoveel meer gehad aan het for...
Ideeën Reacties: 17 10-11-2011 8:48:11

Mieke
Budgetvrees.....
Wij gaan trouwen!! Hoera! wij zijn reeds zes jaar samen, wonen 2 jaar samen en ik dacht dat hij het nooit zou vragen...... je kan dus wel raden hoe blij ik ben. Het plannen van ons huwelijk is gestart.... We kochten vorig jaar ook een huis dat we nu ...
Ideeën Reacties: 17 8-11-2011 21:44:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...