Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Liesbet
warme sjaal?
Hey hey,Wij trouwen over een kleine drie weken, op 20 december en de stress begint ondertussen genadeloos toe te slaan :).Om de kou een beetje tegen te gaan heb ik een stola gekocht, zo eentje in voile-stof. Maar nu vrees ik dat ik het toch veel te k...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 1-12-2008 11:04:40

Cindy
bruidjes met een bril
hallo medebruidjes,een vraagje aan de bruidjes die een bril dragen en die ook gaan dragen op de grote dag.Ik ben al naar onze opticien geweest omdat ik een witte bril wou (of toch overwegend wit), maar als ik die opheb, weet ik niet wat ik ervan moet...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 30-11-2008 14:46:44

Debbie
kledinghoes bruidsjurk
Hey! Ik ben eigenlijk al getrouwd in mei, maar heb toch een vraagje. Ik heb mijn bruidsjurk meegekregen vanuit de winkel, met een plastic hoes erover. Nu zou ik graag een stoffen kledinghoes kopen, om mijn jurk beter te beschermen in de kleerkast. He...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 29-11-2008 18:00:01

Sharon
little flowers in Nederland
dag bruidjesHeeft er iemand al iets besteld op de website www.littleflowers.nl? Hoe lang duurde dit vooraleer de bestelling toe kwam en hoeveel bedroegen de verzendingskosten? groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 0 28-11-2008 20:45:11

sarah
kousenband?
de kousenband die je rond je been onder je jurk draagt, van wie krijg je die en waarvoor dient die ook weer? *bloos*
Kledij - Accessoires Reacties: 4 28-11-2008 16:27:29

Patricia
Schoen kussentjes
Weet er iemand een winkel waar je van die kussentjes kan kopen om in je schoenen te leggen. Ik heb ze vroeger al gezien met gel, maar weet niet meer waar. Heeft er iemand anders dit al geprobeerd?Ik maak me geen illusies: ik weet dat ik het niet gans...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-11-2008 9:50:05

jessy
Lingerie
Hey, Ik vroeg me af welke bh ik best zou nemen. Ik ben zelf iets zwaarder mt 46 en bh maat C85, zou ik dan best gaan voor een bustier bh of is dat ongemakkelijk of ga ik beter voor een gewone? Nu ze hebben mij ook aangeraden om iets van kousen te dra...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 27-11-2008 2:01:40

Liesbet
bruidslingerie - jarretellen ...
hey hey,Effe een iets "pikanter" vraagje: wat voor soort lingerie dragen jullie onder je kleed?Ik heb al een strapless BH gekocht, maar mijn toekomstige ziet ontzettend graag jarretellen... In de bruidswinkel waar ik o.a. mijn BH gekocht he...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 25-11-2008 11:19:14

daya
bruidskinderkleding
kent er iemand een leuke winkel voor bruidskinderkleding in belgie?liefst ook iets wat niet te duur is.kindjes zijn 2,5 en 3 jaar1 jongen 2 meisjesgroetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 24-11-2008 15:38:05

katleen
katrien cambre
Hallo,Iemand van jullie ervaring met de trouwringen van Katrien Cambre?Groetjes,Katleen
Kledij - Accessoires Reacties: 1 24-11-2008 0:02:00

Sabine
Schoenen
Hallo,Ik vroeg me af waar jullie gaan kijken (zijn) voor jullie trouwschoenen. In de winkel waar ik net mn kleed heb besteld, hebben ze er ook, maar de keuze is beperkt en daarom zou ik graag kijken wat andere winkels te bieden hebben. Waar kan ik te...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 23-11-2008 22:32:04

Nele
accessoires linea raffaelli
Hoi bruidjes,Weet iemand de prijscategorie voor ccessoires van Linea Raffaelli? Ik heb gehoord dat ze nogal duur zijn.Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 8 23-11-2008 17:24:50

Mieke
trouwjurk en accesoires
hallo,gisteren ben ik bij prima donna te deerlijk trouwjurken gaan passen. Zalig, maar oh zo moeilijk om te beslissen. Gelukkig heeft de verkoopster een objectieve mening gegeven bij de laatste kleedjes die ik graag zag, zodat ik toch een mooi kleedj...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-11-2008 15:53:38

Katrien
trouwringen kris baele
HoiIk heb helemaal gek van de trouwringen van Kris Baele maar heb een beetje schrik van de prijs.Heeft iemand een idee in welke prijsklasse zijn ringen vallen?Bedankt!xxx
Kledij - Accessoires Reacties: 6 22-11-2008 22:17:54

cynthia
Vier huwelijksparaplu's te koop
Hallo,Wij hebben voor ons huwelijk vier grote mooie paraplu's gekocht. Ze zijn uiteindelijk (gelukkig) niet nodig geweest en zijn dus nooit gebruikt. We verkopen ze alle vier samen voor 16eu. thys.filip@telenet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 2 22-11-2008 21:49:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...