Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 553 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
...
Volgende
Laatste
Debbie
Trouwjurk
Hallo! Pfff heb eens een jurk gepast in de la sposa outlet en er nog steeds spijt vandat ik hem niet gekocht heb :( Morgenochtend eens bellen om te vragen of ze hem nog hebben ( ik weet niet eens de naam vh merk dus ik zal hem moeten beschrijven. H...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
20-4-2012 21:39:46
Sandra
Eerste pas - snel maar goed!
Hallo allemaal, Hier ben ik met mijn verslagje van de eerste pas :-) Ik ben in totaal 30 min binnen geweest in de bruidswinkel...en ongeveer 15 min mijn kleedje aangehad... Het moest snel gaan precies...maar heb er wel van genoten! MAAR...hoewel i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
31
20-4-2012 15:32:17
Lindsy
Alles zo goed als in orde... Behalve mijn jurk
Hey iedereen, Met 5 weken op de teller is alles hier zo goed als geregeld: gisteren laatste afspraak gehad over vervoer, vanavond fotograaf en volgende week DJ. Tafelnamen nog maken, gastenboek afhalen, ringen afhalen en nog wat kleinigheden. A...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
20-4-2012 14:43:08
Patricia
F*c**** eerste pas - boehoehoe
Ik was zo gestresseerd voor mijn eerste pas, en verdorie nog terecht ook! Zoals vele bruidjes kon ik mijn kleedje niet vroeg genoeg bestellen (vorig jaar op 10 juni!). Ik was toen op "mijn magerst". Door stress situatie extreem vermagerd, maar uite...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
13
19-4-2012 19:11:42
Sandra
Morgen eerste pas - wat meenemen?
Hallo allemaal, Morgen is het zo ver...eerste pas! Hoewel ik er erg naar uitkijk, ben ik precies zo wat bang...ga ik mijn kleed nog wel mooi vinden? Ik heb foto's van het kiezen van mijn kleed...en dan nog van een kleed in een andere winkel waar ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
19
19-4-2012 11:59:18
Annelies
bruidsjurk gaan kiezen...
Hallo, volgende week woensdag ben ik thuis en zouden we enkele winkels doen voor een trouwjurk. Nu mijn vraag is: maken jullie vooraf een afspraak of zou je zo gaan zonder afspraak? Groetjes Annelies
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
18-4-2012 20:48:43
Nele
mori lee
Hoi medebruidjes, heeft iemand een idee van de prijzen van de bridesmaids dresses van mori lee? ik vind dat er hier echt mooie kleedjes bij zitten maar de ik moet al wel redelijk ver rijden tot bij de dichtste verdeler hier van (antwerpen) dus zou i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
18-4-2012 19:24:17
tash
help!!!!!!!!! hopeloos verliefd op kleed uit collectie 2011
We trouwen pas volgend jaar en ik weet van mezelf dat ik verdomd een moeilijk geval ben in trouwkleding. Ik heb al oneindig veel kleedjes gezien op internet en niet één waar ik van zeg : DIT IS HET!!!!!!! Tot ik een kleedje zag van de...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
18-4-2012 19:22:38
clara
Wanneer jurk betalen?
Hallo, Ik heb een vraagje ivm mijn jurk. Toen ik mijn jurk gekozen heb bij Pierre Yves heb ik een voorschot gegeven. Volgende week heb ik mijn eerste pas, maar moet er dan nog een deel vereffend worden of is dat als je ze meeneemt bij de laatste pas...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
18-4-2012 9:49:14
Ellen
Joepie, eerste afspraak bruidsjurk
Heb net bericht gehad, vrijdag mijn eerste keer naar de winkel op zoek naar een bruidsjurk!! Spannend :) Vraag mij wel af hoe dat zit, als je een afspraak maakt ergens, ben je dan verplicht om je bruidsjurk te kopen. Kbedoel ik heb een afspraak bij...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
16
17-4-2012 22:15:41
Evelyn
Nog 2 dagen...
jep jep nog 2 dagen ... wat is die tijd snel gegaan. Deze NM mijn trouwjurk gaan halen en gepast met alles. TOP! ben superblij en kijk enorm uit naar onze dag!!!! Nu nog beetje goed weer en het is helemaal OK
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
17-4-2012 20:03:06
sven
bruidskleed
hey vandaag op 114 dagen van ons huwelijk verwijderd heb ik nieuws gekregen dat mijn kleed binnen is en ik op 8 mei men eerste pas mag gaan doen. Zie er zo naar uit grtjs vanessa
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
17-4-2012 17:52:45
Sylvia
trouwjurk linea rafaelli
Hey Ik ben op zoek naar een jurk van Linea Rafaelli maar ik vrees dat dit een oude(re) collectie is? Model B07 Set 59 Weet iemand van welk jaar/welk nr het model heeft en waar ik deze nog kan vinden? foto staat op deze pagina ongeveer halfweg Model ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
17-4-2012 15:30:36
Fairytale
bruidsjurk is BINNEN
Na lang aftellen is men bruidsjurk binnen . Ik ben zeer blij dat ze mij deze voormiddag gecontacteerd hebben. Nu gaat onze trouw, dit jaar niet door maar volgend jaar ergens. Dus zal ik de jurk in goede bewaring moeten houden. Weten jull...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
17-4-2012 13:50:37
tash
outlet winkels bruidskleding
We hebben nog wel tijd maar ik stel mezelf de vraag welke winkels allemaal outlet afdelingen hebben? En zijn inderdaad wel de moeite om er naar toe te rijden natuurlijk. Persoonlijk val ik op de collectie van leijten (vooral voor hun twee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
17-4-2012 12:02:33
Eerste
Vorige
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Studio 08
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info