Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

Nathalie
zalenzoektocht rond gent
Hallo iedereen, Door dat ik een nieuwe account heb aangemaakt als bruid, en mijn oude account heb verwijderd, zijn de berichten ook verwijderd. En daarom ga ik nog eens mijn bericht van gisteren herhalen, sorry hiervoor. Wij zijn bezig met eens r...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 4-11-2011 9:17:53

Stijn
't Gravenhof Torhout of De Vossenberg Hooglede
Wij zijn nog aan het twijfelen tussen 't Gravenhof in Torhout en De Vossenberg in Hooglede. De Vossenberg zijn we al langs geweest en de vernieuwde zaal spreekt ons zeer aan. Zeer mooie zaal en mooie ontvangst. Echter, de eerste datum die vrijkomt is...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 3-11-2011 17:20:15

Jolien
Graag ervaring ivm feestzalen (met hotel) Limburg
Hallo iedereen! Enkele maanden geleden, op de dag dat we 10 jaar samen waren, ben ik ten huwelijk gevraagd! Joepie, en eindelijk, ik had het al niet meer verwacht ;-) ! Volgend jaar in december is het dan zover. Ik heb gezocht naar een feestz...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-11-2011 17:10:36

Vanessa
Ervaringen Zuid-West te Lier
Graag had ik geweten of er hier iemand ervaring heeft met een huwelijksfeest in Zuid-West te Lier? We denken dat we ons trouwfeest daar namelijk gaan houden, maar ik ben toch wel benieuwd naar ervaringen.
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 1-11-2011 21:24:05

Delphine
3 feestzalen blijven over, maar welkeen is de beste?
Hoi iedereen! Dit is mijn 1e berichtje op deze leuke interessante site! Ik ben nu een grote maand verloofd en de voorbije maand hebben we volop zalen gaan bezoeken. Uiteindelijk van ons lang lijstje schieten er nu nog 3 over. - 't Eikenhof in Zweveze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-11-2011 17:41:01

Vanessa
een andere feestzaal kiezen...
Enkele maanden geleden hebben wij een feestzaal geboekt hier in Mechelen. Hotel erbij aan, dus ideaal voor mijn familie uit nederland! Gister van familie te horen gekregen dat het is verkocht! Ik gelijk in de stress natuurlijk. Want gaan we tegen die...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 31-10-2011 13:26:00

kristof
Hoeve Dewalleff Limburg
Dag allemaal, Ik vroeg mij af of hier iemand mij wat info over hoeve dewalleff te millen kon geven. Wij zijn namelijk opzoek naar een feestzaal zijn daar al eens gaan kijken maar de reacties die ik hierover hoor zijn niet altijd even positief. ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 31-10-2011 8:26:03

Astrid
Pottemaeckershoeve
dag bruidjes! Wij waren laatst op de huwelijksbeurs in oostende en zagen daar een DJ die ons zo wat vroeg waar we onze trouw gingen doen enz. Toen we zeiden dat we dit in de Pottemaeckershoeve in Meetkerke gingen doen zei hij dat hij daar al eens g...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 30-10-2011 12:53:46

Els
Feestzaal Den Hof - Zelzate
Hallo, Iemand van jullie recente ervaring met Feestzaal Den Hof in Zelzate? wij zouden receptie geven voor 200 tal personen (kunnen hiervoor kleine zaal + overdekt terras gebruiken) en een diner + dansfeest voor een 70tal personen (hiervoor kunnen w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 25-10-2011 21:32:46

Els
Heeft er iemand ervaring met de volgende zalen in limburgb
Hallo, wij zjn nog onze feestzaal aan het kiezen en komen er niet goed uit heeft er misschien iemand van jullie ervaring met de volgende feestzalen in limburg -'t daelhof opgrimbie -Aen 't venne maasmechelen - british Bilzen Graag jullie ervari...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 25-10-2011 15:40:26

Sandy
Gezocht danszaal
Hallo, Wij zijn op zoek naar een leuke betaalbare zaal voor een trouwfuif. Tot nu hebben we steeds gekeken naar de zalen in combinatie met een diner, maar financieel schrikt dit ons af. (we hebben geen sponsors :) Kent iemand van jullie een leuke z...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 22-10-2011 18:13:44

Rebecca
Even mijn vreugde delen: zaal vastgelegd!
Dag allemaal! Ik wil hier toch even mijn vreugde delen want ik kan dit moeilijk allemaal kwijt op mijn werk We hebben sinds gisterenavond onze zaal vastgelegd. De keuze is uiteindelijk gevallen op het Gravenhof in Torhout. Onze datum is hierdoor iet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 21-10-2011 12:15:06

Martine
Feestzaal 't Lepeltje in Duffel
Hallo , Heeft er iemand zijn feest gedaan in feestzaal 't Lepeltje ? Graag jullie ervaring hier mee .Groetjes Martine
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 20-10-2011 23:20:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info