Nu Online
Momenteel zijn er 435 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

sarah
kapster uit omgeving Opwijk voor 4 kapsels
Beste,Ik ben op zoek naar een kapster uit de omgeving van Opwijk die op donderdag 14 aug mijn haar even in de plooi kan leggen en op 15 aug 4 kapsels kan verzorgen. Iemand ervaring mee of een aanrader of zo?Bedankt sarahvermeir@pandora.be
Uitnodigingen Reacties: 2 29-4-2008 9:50:10

An
Trouwkaarten.nl
Dag bruidjes,Omdat ik zoveel goeie reacties had gelezen over trouwkaarten.nl, hadden wij onze uitnodigingen ook daar besteld. Uiteindelijk hebben we alles geannuleerd omdat het een stuk duurder uitkwam dan bij onze drukker om de hoek. Het scheelde m...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-4-2008 21:14:54

shirley
leuke ideetjes voor uitnodigingen
hoi iedereen,nu we het toch al beginnen te voelen dat onze trouwdatum begint te naderen hebben we besloten om jullie hulp in te roepenhet is namelijk voor het volgende:op 12 JULI 2008 trouwen we voor de kerkde trouw van de wet hebben we reeds 10 jaar...
Uitnodigingen Reacties: 3 28-4-2008 15:55:50

Jill
help - enveloppen!!!
ik ben echt ten einde raad... Wij hebben onze uitnodigingen laten ontwerpen en we wilden een niet alledaagse uitnodiging. En de hebben we ook gekregen want blijkbaar is er geen enveloppe voor te vinden...Weet iemand een zaak waar je mooie enveloppen ...
Uitnodigingen Reacties: 4 28-4-2008 15:26:15

kim
envelop schrijven
Hey,Ik ben nogal een krak in het scheef schrijven als ik geen lijntjes staan heb en ik vroeg me af als iemand van jullie soms een trukje kent om de namen en adressen op jullie enveloppen toch recht te schrijven of ben ik de enigste met dit probleem :...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-4-2008 21:55:23

nathalie
familyprint
heeft iemand ervaring met drukkerij familyprint uit merelbeke? hoe is de service daar? en vallen de prijzen beetje mee?
Uitnodigingen Reacties: 2 25-4-2008 6:54:09

karlien
onze trouwkaarten
:-) dit moest ik toch even kwijt: onze trouwkaarten zijn te zien op de site van www.origineletrouwkaarten.nl.Via 'reacties van bruidsparen' kan je ze bekijken (Jurgen en Karlien)Ik vind ze in ieder geval super...
Uitnodigingen Reacties: 4 24-4-2008 21:34:09

Jill
Uitnodigingen - kostprijs
Hiik heb net de kostprijs voor onze uitnodigingen doorgekregen en ik ben er wel van geschrokken.Hoeveel betalen jullie zoal voor jullie uitnodigingen, inclusief de kleine kaartjes?
Uitnodigingen Reacties: 20 23-4-2008 23:07:32

Karen
Leuke tekst om de mensen zeker te laten bellen?
Wij trouwen voor de wet en de kerk op 1 dag. Wij willen graag iedereen erbij en ze mogen na de kerk met ons een broodje eten en samen eentje drinken. Nu willen we wel weten wie wanneer komt? Hoe zet je dit op je uitnodiging?Wet/ lunch na de wet / ker...
Uitnodigingen Reacties: 0 22-4-2008 21:52:38

vanessa
inspiratie gezocht
Hoi, we hebben afgelopen week de foto's laten maken voor onze uitnodigingen. Onze kindjes, wij, wij met de kindjes. Nu nog alles in 1 geheel gieten.Ik zoek nog leuke teksten voor de huwelijksaankondiging (liefst iets met kinderen die aankondigen.Al...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-4-2008 19:56:03

sofie
kaartjes trouwfeest
hallokesben hier aan het sukkelen, mijn uitnodigingen zijn bij de drukker. een vriendin van mij heeft ze gemaakt, maar nu wou ik zelf de kaartjes maken die er tussen moeten om de mensen te laten weten of ze naar de trouwfest, receptie of avondfeest m...
Uitnodigingen Reacties: 1 20-4-2008 11:42:58

Katleen
Tekst voor op uitnodgingen
Hallo allemaal,Wij zitten een beetje vast met de tekst die op de uitnodiging moet komen. We zouden wel een apart kaartje bijvoegen voor hetzij receptie, hetzij avondfeest, maar op de algemene kaart moeten zaken zoals het kerkelijk huwelijk, onze nam...
Uitnodigingen Reacties: 6 16-4-2008 16:32:42

kim
cadeautip envelop
Hey,Hier wss een domme vraag maar waar vind je in godsnaam zo een envelopje om op je uitnodiging te zetten als je graag geld wil vragen aan de genodigden?Ik zou het zoeken bij symbolen maar zie het niet echt zitten om al die lttertypes af te zoeken :...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-4-2008 17:08:16

christel
kaartje bij de uitnodiging
hallo kan er iemand mij helpen ik moet nog een apart kaartje maken bij de uitnodigingwanneer aanvang van het avondfeest enz... kan iemand mij een tekst bezorgen
Uitnodigingen Reacties: 2 15-4-2008 9:36:20

An
Familienamen
Dag bruidjes,Wij leggen de laatste hand aan onze uitnodigingen, vandaag de proefdruk gekregen. Wij hebben onze familienamen niet vermeld op de uitnodiging, maar nu vroeg ik me af of dat wel een goed idee is.Hoe doen jullie het?Grtjes,An
Uitnodigingen Reacties: 7 14-4-2008 22:24:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info